306 paarden?Ivo8hoven schreef:Ik ga vanavond na mn koopavond even lekker op stap met de demo 335i coupe....

306 paarden?Ivo8hoven schreef:Ik ga vanavond na mn koopavond even lekker op stap met de demo 335i coupe....
Alle 3, begin eerst met techniek.Menno schreef: welke van de 3 moet je nog hebben?
Aan dit soort tips heb ik wat Menno!Menno schreef:de inhoud is allemaal niet zo spannend. Maar je moet vooral veel vragen oefenen. D'r zitten echt ontzettend veel kansloze vragen tussen, die je puur op kennis eigenlijk niet kan beoordelen. Je moet de gedachten van die vragenmakers een beetje door krijgen. Triest maar waar
Ik heb 3 mooie cursus boeken en 3 vragenboeken, het CBR/CCVB is net zo krom als de InovamMenno schreef:Ja klopt, ik heb verschillende boeken gezien, maar is allemaal even k#t!
Vaak hebben ze bij een rijschool wel oefenvragen, daar heb je wat aan. Misschien heb ik ook nog wel wat liggen, zal ff kieken, als ik 't nie vergeet
Waarom klinkt mij dit zo bekend?paz-maniac schreef:zwijg me over die inovam les boeken, dat is echt helemaal 3 keer nix, wat k*%$e organisatie is dat zeg![]()
Rustig Paz, denk om je bloeddruk.paz-maniac schreef:binnekort op APK cursus daar, zal ook wel weer feest worden. met dat volk daar kan je echt niet eens normaal in duscussie gaan. Daar lopen ze allemaal met oogkleppen op![]()
k#t volk
![]()
gefeliciteerd met je R4Menno schreef:Omdat 't er in dit topic nogal eens over gaat:
Vandaag psies een jaar m'n Beamer. Nog immer naar volle tevredenheid.
(maar wel goeie reden om vandaag weer een Renault d'r bij te gaan halen)
Heb je er nog speciale plannen mee, Menno?Menno schreef:Omdat 't er in dit topic nogal eens over gaat:
Vandaag psies een jaar m'n Beamer. Nog immer naar volle tevredenheid.
(maar wel goeie reden om vandaag weer een Renault d'r bij te gaan halen)
Ik was gisterochtend bij het Motorhuis te Delft, maar ook daar waren Arie en/of zijn GT niet te vinden...Ivo8hoven schreef:Iemand na de 5 gt.nl meeting nog wel eens wat van Arie gehoord......????
Vreemd hoor, zo ineens hoor je hem een aantal weken niet, of zal ie druk zijn met verbouwen van zn huissie...
Heb je dr al gereden na de nieuwe laag asfalt.....Chris schreef: Ivo, ik heb geen zin in overlijdensberichten hoor... 200 op die weg is écht te gek.. Dat zou ik niet eens durven!