Welke sport Luchtfilter Clio Sport 2002

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
mike tuning

In de auto style cat. staat een luchtfilter met een carbon huis ,een soort toeter is dat wat of niet ,het lijkt mij voor de koude lucht wel goed ,of raden jullie gewoon een K&N filter aan fase??? alvast bedankt voor de reactie
Laatst gewijzigd door mike tuning op ma 9 okt 2006 11:24, 1 keer totaal gewijzigd.
le mouton noir (sandy)
Contacteer:

green twister (Y)
klik
Foeke

Ga dan voor een gewoon vervangings filter in het originele filterhuis.
Of ga kijken voor een ITG Maxogen, of een viper kit??
<-------So you know don't mess with a Reno------->
Maus

Ik heb de Viperkit erop gehad, zag er leuk uit, maar of dat 't ook inderdaad meer pk's opleverde.....
Wat Speedline me toentertijd adviseerde, was om te kijken voor 't spulletje van ITG. Tis wel wat duurder, maar dit geeft wél meer pk's bij de RS.
Foeke

@Maus jij had toch ook die regelklep of zoiets er tussen uit gehaald??????
Wat voor gevolgen heeft dat qua storing en qua winst e.d.?????????
<-------So you know don't mess with a Reno------->
Maus

De aanvoerslang van de Viperkit had ik over het zelfde traject lopen als het origineel, dus alles wat we daarvan tegen kwamen, is verwijderd. Dus ook die regelklep. Als je heel de klep weghaalt, krijg je inderdaad een storinkje. Maar dit is simpel op te lossen door een weerstandje in de stekker te doen, of het klepje ergens terug te hangen.
Doordat de aanvoerslang een stukkie dikker is dan de originele, zat er een aantal haakse bochten in. Dit had mogelijk wel een nadelige invloed op het vermogen. Helaas hebben wij het niet kunnen testen cq verder uit kunnen zoeken, maar op de bank haalde ik het topvermogen niet.
Plaats reactie