Kier schreef:Aangezien mijn uitlaat wat gebreken begint te vertonen moet ik binnenkort eens naar een andere op zoek. Als ik een group N van OMP monteer.. heeft dit nog negatieve of positieve gevolgen voor de prestaties?
Dacht ooit iets te hebben gelezen over tegendruk die noodzakelijk is? maar mss geeft de turbo zelf al die tegendruk?[/google]
whoehoe daar zit wel een mooi geluidje in, lekker beschaafd.
ik ben nog steeds erg gecharmeerd van de 2.25inch uitlaat van K-tec.
sidepipe moet je niet nemen, zit je iedere keer mee op de grond (maar je hebt wel een mooie goten-blazer )
iemand ervaring met dit bedrijf, C & E turbochargers B.V ??
een mailtje met een prijs waar ik van achterover sloeg. De vraag voor een turborevisie werd beantwoord met: 550 eu ex uren, ex materiaal Kortom, alleen voor de diagnose...
eevvoo schreef:wie weet hoe breed het subframe is van een GTT, moet dit namelijk ff weten omdat ik een ic van een Mercedes eklasse kan aanschaffen. zie foto
[img]http://www.student.kun.nl/p.oonincx/var ... 0)%202.jpg[/img]
Doe maar een mailtje naar Steven toe..., hij heeft gereden met deze set up in zn GTT
iemand ervaring met dit bedrijf, C & E turbochargers B.V ??
een mailtje met een prijs waar ik van achterover sloeg. De vraag voor een turborevisie werd beantwoord met: 550 eu ex uren, ex materiaal Kortom, alleen voor de diagnose...
kreeg een prijs van upgrade turbo voor gtt 875 ex btw. volgens hem +/- zelfde turbo gat als origeneel en max 1.2 bar over gehele toerengebied
eevvoo schreef:wie weet hoe breed het subframe is van een GTT, moet dit namelijk ff weten omdat ik een ic van een Mercedes eklasse kan aanschaffen. zie foto
ik meen iets van 55 cm ofzo, maar kan je natuurlijk ook eenvoudig effe zelf opmeten . je moet wel je bumpert flink aanpassen om een MB ic eronder te krijgen
ja opmeten is zelf natuurlijk ook zo gedaan , alleen staat de gt bij mijn ouders in de schuur, maar ik d8 op dit forum zitten mensen met voldoene parate kennis om mij dat zo ff te vermelden
ik meen iets van 55 cm ofzo, maar kan je natuurlijk ook eenvoudig effe zelf opmeten . je moet wel je bumpert flink aanpassen om een MB ic eronder te krijgen
Nee, past precies. Heb dezelfde gehad (E220CDI). Gaat net passen geloof ik en hangt perfect ín de bumper, achter het rooster
paz-maniac schreef:post het Nr van die IC eens als je wilt, mijn gtt moet ook nog eens een FMIC krijgen, en dan is die MB ic wel een mooie optie
Blader hier eens doorheen zou ik zeggen, staat ongeveer alle benodigde info in... En nu niet zeuren dat het zoveel paginas zijn, dan vind je het wiel maar ff lekker opnieuw uit http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... light=fmic
Mijn IC was 100% identiek aan die Evo laat zien, maar die past niet zo lekker hoor. Kep toch aardig wat slijp en beukwerk moeten verrichten om het een beetje passend te krijgen. Zeker de rechter aansluiting die schuin omhoog staat, die wil namelijk je lengtebalk van je carroserie in...
geen idee..
het zal allicht groter zijn, de hele motorruimte is groter dan die van een 5
eerst de motor er maar weer eens in terug leggen over een tijdje, dan zullen we daarna eens gaan meten
Ik heb er ooit eens een hele studie van gemaakt, maar veel lange/niet zo hoge intercoolers zijn zo breed dat de gaten hart op hart rond de 80 cm zitten.
Dan kom je dus net uit dat ze precies op de armen van het subframe uitkomen, dus ofwel je moet iets breder hebben waarvan de gaten hart op hart rond de 90cm zitten of juist veel smaller (rond de 70) dat je 1 binnen het subframe en 1 buiten het subframe kan laten lopen.
Maar dan nog blijft het geknoei, beste is een universele IC van Ebay vissen met rechte endtanks, dan kun je zelf bepalen hoe je de slangen laat lopen. Tis dan misschien een paar tientjes duurder, maar dan kun je het tenminste netjes ophangen zonder je halve GT aan stukken te slijpen/slaan.