Iemand een idee waar deze in nederland te krijgen cq te importeren is ?
En zo ja, kostda

Ben benieuwd waar je die dan vind, ik zie ze niet.JiggyMF schreef:Ebay UK staan er geregeld voor een habbekrats te koop
grtz Jiggy
Tering, das 357 eurie, en de levertijd is extreem lang
Hello, the cost of the Kombat rear spoiler will be £257 (GBP) including shipping to you in Holland. Delivery will take around 305 days.
Regards,
David Kirk
iddErik (Schepjes) schreef:10 maanden wacht tijd ?!
wat is dat voor service ?!
Robke schreef:Zal wel een tikfoutje zijn neem ik aan. 3-5 days bijvoorbeeld.....
Hello, sorry the delivery time should be 3-5 days and not 305 days.
The price of the spoiler includes UK VAT and shipping to you.
Regards,
David Kirk
Misschien dat er toevallig nou geen te koop staan, als je een maand geduld hebt en regelmatig kijkt kom je er zeker eentje tegen.BlackEagle schreef:Ben benieuwd waar je die dan vind, ik zie ze niet.JiggyMF schreef:Ebay UK staan er geregeld voor een habbekrats te koop
grtz Jiggy
Ik rijdt 300km per dag voor me werk, dus dat zal niet uitmaken.JiggyMF schreef:Ik weet wel iemand die het kan, en voor een leuke prijs, denk alleen dat het voor jou wat ver rijden is (Roosendaal)
grtz Jiggy
correctpaz-maniac schreef:dat zijn waarschijnlijk de spullen van die project 5 die op marktplaats staat.ben echt benieuwd naar het resulaat van dit project ziet er allemaal erg veel belovend uit
Die komen er niet op.Haas schreef:porsche cup velgen?
De OZ"s staan er prima bijHaas schreef:gelukkigZwarte vogel schreef:Die komen er niet op.Haas schreef:porsche cup velgen?![]()
correct, hoezo ?-Ray- schreef:komen die spullen uit franeker?
-Ray- schreef:doe Jacob de groeten
Nou, idd. Kan me nog herinneren dat ie ermee bezig was....Zou met deze 5 eventjes m'n Impreza de oortjes wassen...Ivo8hoven schreef:Een monteur bij Renault Zeeuw in De Lier heeft hem helemaal zo opgebouwd, en gespoten in Stratos Grijs metallic.
Er is toen tot 4 keer toe een bewerkt blok ingegaan met dikke turbo en al, en alles opgeblazen tot 4 keer toe...., naar zijn zegge toen 220 pk....![]()