Misschien niet in het juiste categorie dit topic; vroeg mij af wie er een goede Renault werkplaats (hoeft niet renault zelf te zijn) in de regio haarlem,hoofddorp,A'dam weet voor de onderhoud aan m'n clio RS.
IK ben huiverig voor de meesten omdat er al genoeg slechte ervaringen zijn geweest..
bij iedere garage zijn er al slechte ervaringen van mensen geweest. Ik hoor genoeg mensen klagen over ons garage, maar we scoren een tevredenheidsgehalte van 91% en Renault vraagt 82% dacht ik (er word 2 weken na iedere keer dat er aan de auto gewerkt is gebeld voor te vragen of ze tevreden zijn, en wat er veranderd kan worden).
Maar het is een feit dat er zowat 30 tot 50 auto's per dag bij ons binnenkomen, aan zeer grof geschat 300 dagen per jaar, dat zijn gemiddeld 12000 auto's per jaar (dat klopt want we hebben iets meer dan 20.000 klanten), als daar 9% ontevreden van is zijn het wel 1080 mensen die ontevreden zijn aan de werken aan hun auto. Dat zijn er heel veel, maar het is weinig in verhouding tot.
Het is uiteraard wel de bedoeling dat het tevredenheidspercentage omhoog gaat, daar zijn wel nu volop aan bezig.