hoi mede turbo freaks , ik heb eens een vraagje aan jullie , als ik in mijn turbo rijd en dan plank gas ga geven dan houdt hij op een gegeven moment in,hij stottert niet echt maar je merkt gewoon dat die inhoudt ,waar kan dit aan liggen ???
mischien eens laten afstellen ????
groetjes marco
Dat je turbo op een gegeven moment inhoud, is normaal. Je waste-gate opent dan en je krijgt het gevoel alsof ie niet helemaal doortrekt, 0.7 bar is niet zo heel erg veel.
je hebt toch net een nieuwe turbo? Misschien was je vorige turbo niet afgesteld op de standaard-turbodruk en heb je nu het gevoel alsof er vermogen mist, of dat ie inhoudt. Ga dit eens na en probeer dan bijvoorbeeld met een bleed-valve je turbodruk wat hoger te krijgen.
Ik heb hetzelfde gevoel gehad bij de turbo waar ik nu in rijdt, maar dat is gewoon het verschil tussen standaard en niet-standaard.
Als je denkt dat het daar niet aan ligt (dat weet je snel genoeg) dan zouden er haarscheurtjes in je turbo kunnen zitten of er onsnapt ergens anders druk (slangen, intercooler bijv.)
je hebt toch net een nieuwe turbo? Misschien was je vorige turbo niet afgesteld op de standaard-turbodruk en heb je nu het gevoel alsof er vermogen mist, of dat ie inhoudt. Ga dit eens na en probeer dan bijvoorbeeld met een bleed-valve je turbodruk wat hoger te krijgen.
Ik heb hetzelfde gevoel gehad bij de turbo waar ik nu in rijdt, maar dat is gewoon het verschil tussen standaard en niet-standaard.
Als je denkt dat het daar niet aan ligt (dat weet je snel genoeg) dan zouden er haarscheurtjes in je turbo kunnen zitten of er onsnapt ergens anders druk (slangen, intercooler bijv.)
wat dacht je van te weinig/te veel benzine er zit een schroef op je cab. als je voor de auto staat aan de linker kant draai er naar eens aan gaat wel iets harder stati. draaien maar die kan je weer afstellen met de schroef op je gas want meestal als je voor de APK ben geweest dan draaien ze heb wat dichter ander zit je boven de norm van 1.5 ..... wat op die puntjes moet staan weet ik niet maar het zijn geen vrouwen
hoi,

hoi,