heej
Ik heb dus het probleem sinds kort dat als mijn clio een tijdje heeft stilgestaan en de motor goed afgekoeld is, hij bij het volgende ritje wat ik ermee maak af en toe de motor inhoud waardoor je zo'n schokkend effect krijgt.
echt klote dus. maar zodra die weer warmer wordt olietemp op +/- 70 graden lijkt het weg te zijn. iemand een idee wat het is.
alvast bedankt.
schokkende clio bij een koude motor
-
lijkt wel de sensor die een beetje de geest gegeven.
Is bij mijn clio ook hoor, is alleen bij koud weer dat ie dan bij 2000tpm, wat gas inhoud..
Kwestie van een sensor verwisselen

Is bij mijn clio ook hoor, is alleen bij koud weer dat ie dan bij 2000tpm, wat gas inhoud..

-
Dennis_16v schreef:

-
welke sensor is dat dan? of is dat een domme vraag??? 

eigenlijk niet, want er zitten wel een deel sensors in ....
-
was even bij de dealer en die zei dat het eventuel de temp.sensor zou kunnen zijn of iets met de verdelerkap/bougies/ontsteking.
Heeft verder niemand oplossingen??
Heeft verder niemand oplossingen??
-
denk BDP sensor... teminste las ik bij mijne eens, geen idee watvoor sensor dat isclio-sport schreef:welke sensor is dat dan? of is dat een domme vraag???

-
Een BDP snesor heeft niks te maken met inhouden.. Tenminste heb het nog nooit bij renault gezien.. De storing die je krijgt met een BDP sensor is dat hij niet aan wil slaan..Dennis_16v schreef:denk BDP sensor... teminste las ik bij mijne eens, geen idee watvoor sensor dat isclio-sport schreef:welke sensor is dat dan? of is dat een domme vraag???
Ehm is je gasklep nog mooi schoon? en inderdaad de KVS temp sensor kan ook wel eens moeilijk doen.
-
- Car: Captur EDC130 Intens
Idd, krijg je niet weg!Maus schreef:Het gaat, aan je nick-name te zien, om een Clio RS?
Zo ja, wen er maar vast aan, het is een kwaaltje van de RS.
Misschien als je in de tropen gaat wonen, maar dan nog.......
Heb wel begrepen dat Fastchip op verzoek dit kan doen verminderen, helemaal weg krijgen doet hij het niet.
-
- Contacteer:
niet alleen de rs hoor, m'n maatje heeft een clio2 ph1 16v
die houd ook ik, hij heeft hem om die reden ingerolen voor een nieuwe rs
die houd ook ik, hij heeft hem om die reden ingerolen voor een nieuwe rs

Het heeft met 't snel opwarmen van de kat te maken, de drivebilaty is op dat moment ondergeschikt hieraan.Arno17 schreef:Idd, krijg je niet weg!
Misschien als je in de tropen gaat wonen, maar dan nog.......![]()
Heb wel begrepen dat Fastchip op verzoek dit kan doen verminderen, helemaal weg krijgen doet hij het niet.
-
Ja, was me al bekend Maus, maar altijd makkelijk voor de rest om te weten.Maus schreef:Het heeft met 't snel opwarmen van de kat te maken, de drivebilaty is op dat moment ondergeschikt hieraan.Arno17 schreef:Idd, krijg je niet weg!
Misschien als je in de tropen gaat wonen, maar dan nog.......![]()
Ik had de laatste tijd andere problemen, maar zal die wel in het mankementen topic plekken.
En wat nou als je hebt bij een warme motor
??? Mijn auto doet in het begin gewoon normaal en na 15 minuten begint ie pas te shaken als ie constant loop... iemand een idee?
Er zitten al nieuwe bougies en een nieuwe verdeelkap op.
Some-one?

Some-one?
-
Bobine kapot?al_hamka schreef:En wat nou als je hebt bij een warme motor??? Mijn auto doet in het begin gewoon normaal en na 15 minuten begint ie pas te shaken als ie constant loop... iemand een idee?
Some-one?
Wat voor auto precies?