ACT: Twingo I
-
- Contacteer:
264
PAST (zal je zin ffkes afmaken )Nickster schreef:Weet iemand of een motorkap van een Twingo uit 2000 ook op een Twingo uit '98 ?
Thnx![]()

Maar die past erop

(ow ben naar een spuiterij gegaan voor prijsopgave en volgende week een vrijdag gaat m'n auto incl bumpers naar de spuiterij en worden de bumpers zeer netjes aan de auto gemonteerd en gespoten...
Twingo: Making it 2 the limit....
Lekker! maak picciesDxRsd schreef:PAST (zal je zin ffkes afmaken )Nickster schreef:Weet iemand of een motorkap van een Twingo uit 2000 ook op een Twingo uit '98 ?
Thnx![]()
![]()
Maar die past eropheb nu de motorkap van jacco erop zitten en dat past perfect
![]()
(ow ben naar een spuiterij gegaan voor prijsopgave en volgende week een vrijdag gaat m'n auto incl bumpers naar de spuiterij en worden de bumpers zeer netjes aan de auto gemonteerd en gespoten...

ff off-topic
heeft iemand een idee waar dit logo van is? Waarschijnlijk van een park of van de omgeving waar ik volgend weekend heen ga, in het zuiden van Nederland of noorden van belgië naar alle waarschijnlijkheid.
[img]http://i6.photobucket.com/albums/y201/c ... /logo1.jpg[/img]

heeft iemand een idee waar dit logo van is? Waarschijnlijk van een park of van de omgeving waar ik volgend weekend heen ga, in het zuiden van Nederland of noorden van belgië naar alle waarschijnlijkheid.
[img]http://i6.photobucket.com/albums/y201/c ... /logo1.jpg[/img]
Weet je heel toevallig ook hoe je deze het makkelijkst uitbouwd ?Chris@R5 schreef:welk type motor?
Bij de c-blokken zit ie tussen motor en schutbord en dan in het midden naar beneden kijken. Dat is wel zo ongeveer.
Kan ik nl. een andere scoren en die erop klussen !
Ronnie Detmers schreef:Twingo Meeting
Kom op mensen, een keer per jaar een Twingo meeting, is er niet meer interesse??
ik ga echt m'n best doen om tegen dan m'n twingo op de baan te hebben.... k heb mezelf bij misschien gezet..
Tis gebeurt, ding is vervangen, start weer perfect....Wat een klote plaats om zo'n ding te plaatsten zeg !!!Nickster schreef:Weet je heel toevallig ook hoe je deze het makkelijkst uitbouwd ?Chris@R5 schreef:welk type motor?
Bij de c-blokken zit ie tussen motor en schutbord en dan in het midden naar beneden kijken. Dat is wel zo ongeveer.
Ga proberen om vrijdag weer eens wat foto's online te zetten van hoe ie er nu bij staat !
Heb je'm van boven of van onderen gedemonteerd. Misschien een keer handig voor het geval dat.Nickster schreef:Tis gebeurt, ding is vervangen, start weer perfect....Wat een k*%$e plaats om zo'n ding te plaatsten zeg !!!Nickster schreef:Weet je heel toevallig ook hoe je deze het makkelijkst uitbouwd ?Chris@R5 schreef:welk type motor?
Ga proberen om vrijdag weer eens wat foto's online te zetten van hoe ie er nu bij staat !
Beide kanten....Chris@R5 schreef:Nickster schreef:Tis gebeurt, ding is vervangen, start weer perfect....Wat een k*%$e plaats om zo'n ding te plaatsten zeg !!!Nickster schreef:Weet je heel toevallig ook hoe je deze het makkelijkst uitbouwd ?Chris@R5 schreef:welk type motor?
Heb je'm van boven of van onderen gedemonteerd. Misschien een keer handig voor het geval dat.
Van boven moet je eerst 3 lange bouten losdraaien die de startmotor ingaan.
Dan vanaf beneden een hitteschildje weghalen en een stekkertje losmaken. Dan nog van onder 1 boutje los en dan kan je de startmotor er via een paar bochtjes er zo uit schuiven onderlangs.
Tis wel een klote baan, vooral als je dikke danwel grote handen en armen hebt !

-
- Über-Spammer
verrek ja dat is die twingo, waar die steen vandaan komt
Heeft er iemand nog belang bij een airbag-unit van een Twingo? Wel zonder het stuurkapje, want die hadden we nodig om 'm te monteren op een type 1 stuurhuis.
PM maar als je belang erbij hebt. Gaat natuurlijk niet gratis weg
PM maar als je belang erbij hebt. Gaat natuurlijk niet gratis weg
Niemand?Rontwingo schreef:Weet iemand hoe je erachter kan komen wat voor type twingo je hebt?
Dus bijv. basic, comfort, initiale, helios, expression enz enz?

Ik kan bij die van mij namelijk niets vinden over welk type het is.
Die is te koop bij http://www.reichard-motorsport.com
KLIKKEN....!!!
en ik denk dus ook wel te bestellen via RB cartuning
KLIKKEN....!!!
en ik denk dus ook wel te bestellen via RB cartuning
Bij mij is een sticker geplaatst op de kop van het portier aan de bijrijderskant. (Bij de hendel om de deur te openen).Rontwingo schreef: Weet iemand hoe je erachter kan komen wat voor type twingo je hebt?
Zal is gaan kijken, ik heb alles al gekeken alleen daar nog nietMarcus schreef:Bij mij is een sticker geplaatst op de kop van het portier aan de bijrijderskant. (Bij de hendel om de deur te openen).Rontwingo schreef: Weet iemand hoe je erachter kan komen wat voor type twingo je hebt?

Vind het wel vreemd dat ik dat nergens kan vinden.
Weet iemand wat het eerste lampje van links betekent? Zoiets had ik in mijn vorige auto niet.Jacco Osté schreef:Hier in zn geheel:
Aan de linker- en rechterkant zit een lipje...
Schroevendraaier erachter en eruit wippen.
Pas op dat je je schroevendraaier niet tegen het schermpje zet, anders gaat dat kapot...
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/Lamp ... Foto_3.jpg[/img]
Achter die lipjes zitten dus torxen die je er ff uit moet draaien
-
stads licht denk ik is bij onze twingo ook die gaat branden al je je lampen aan zet
-
je km teller staat altijd het lichtje van aan
maar niet van die tekens die achter je stuur zitten
maar idd het is stads licht of te wel dimlicht
maar niet van die tekens die achter je stuur zitten
maar idd het is stads licht of te wel dimlicht