Geachte mede forummers,
Ik heb een Laguna II waarvan de binnenverlichting bij het instappen van de auto en sluiten van de portieren keurig dooft, echter als ik dan opnieuw het portier open met de keycard in het slot dan blijft de binnenverlichting branden. Door de keycard uit het slot te halen en de portieren opnieuw te ver en ontgrendelen dooft de verlichting wel.
Wie weet een oplossing?
Binnenverlichting Laguna II
-
- Car: Laguna II 2.0 T 205
Misschien de slotplaat, Heb ik meegemaakt dat de verlichting niet ging branden.... omdat in de slotplaat de rekeneenheid van de deur zit!! Slotplaat vervangen en probleem opgelost
Gr. Jeroen
Gr. Jeroen
Mijn Laguna heeft hetzelfde probleem. Ik heb dit probleem op ProblemCar.nl voorgelegd. Hier kreeg ik als antwoord: kaartlezer defect; Je moet nu ook de startknop blijven indrukken totdat de motor gestart is; normaal hoeft dat niet. Ik doe er niets aan, aangezien het een dure reparatie is.panne77 schreef:Geachte mede forummers,
Ik heb een Laguna II waarvan de binnenverlichting bij het instappen van de auto en sluiten van de portieren keurig dooft, echter als ik dan opnieuw het portier open met de keycard in het slot dan blijft de binnenverlichting branden. Door de keycard uit het slot te halen en de portieren opnieuw te ver en ontgrendelen dooft de verlichting wel.
Wie weet een oplossing?