ACT: A1 GP

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Haas
Car: Megane RS

die huub mag met de eerste beste trein mee naar de befaamde kampen in DSL :gun:
Marcel B.

Haas

tsja, t is always 'bout the money, maar in dit geval heeft jos wel gelijkt vind ik. Tenminste als t waar is wat hij zegt, maar daar twijfel ik niet zo aan.. jan staat niet bekend als de man die graag geld uitdeelt of daar makkelijk over is.
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Jos moet eens nadenken voordat hij het hard gaat spelen. Hij denkt in een sterke positie te zitten, maar uiteindelijk staat hij zelf én thuis achter de geraniums én heeft ie geen inkomsten. :) The story of his life. :)
Haas

kan best zijn, maar er is meer in het leven dan racen. Als jij een jaar hard werkt voor je baas en je krijgt geen cent, zou jij m ook nokken. Geld of geen geld...bovendien komtie heus niet o pstraat te staan na een jaar niet rijden, zoveel reserves heeftie wel.
Rik Hamberg
Car: Clio IV R.S. (JS)

Fleetwood schreef:nou ik ben er wel goed ziek van,
maar blijf er echt niet voor thuis... :D
GOED ZIEK ja!!!

Maar komen doen we. Ik krijg het niet koud in ieder geval. Heb nog een paar vlaggen die in de hens kunnen :@ .

Groeten van een zeeeeeeeeer teleurgestelde ex-Jos-fan,
Rik
<>RenaultSport<>--------------------------Projectpagina
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

ik heb heel de tijd al geroepen dat het een smerige geldwolf is
laat die nu weer zien
had met dit standpunt gewacht tot na de A1 op zandvoort
dan hadden zijn fans iig nog een leuk weekend gehad
het is en blijft een echte hufter eerste klas op dit gebied hoor
enige vorm van tactisch iets doen is hem zeer vreemd
(N) (N) (N) (N)
klaar en over met hem en nooit meer over hem praten
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Steven
Car: M536

Jos is idd een lul, zeker na deze actie. Had dan op z'n minst dit weekend nog gereden al is het alleen voor je eigen eer en voor je fans. Verder zal ie best gelijk hebben. Maar zoals Merijn zegt, nu kan ie weer fijn zitten in z'n luie stoel met nix.
Toch kon hij zeker wel rijden en had vele mooie inhaalacties, hetgeen waarvoor ik ook kwam.

De organisatie geeft trouwens geld terug voor de kaarten en ik denk dat wij dat ook maar doen en dan alleen een duinkaartje voor zondag kopen ofzo.
antoine
Car: Renault Clio III RS

Maandag in de krant:
Jeroen laat verstappen een poeje ruiken :worship: :worship:
Door het goede rijden van Jeroen heeft het team A1 Holland beslist om Jos niet meer de Boss aan te stellen als test rijder. Eerste rijder wordt nu Jeroen. :D :p :beer:
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

bij mij was het al een beetje over, maar na deze actie (N) (N) (N)
ware aardje van het beetje komt naar boven
op het verstappenforum gaan ze het ook eindelijk bergrijpen :)

ik race graag, jaja
maar nog liever wil die veel geld voor weinig/geen inspanning

ik kan er nog niet over uit

voor mij is die hiermee de grootste hork van de 21e eeuw

vergeleken hierbij zijn alle acties van ms mietenacties geworden :)
Duupke (Ronald)
Contacteer:

Luco/Alpine-racer schreef:voor mij is die hiermee de grootste hork van de 21e eeuw
Hij heeft toch een Duits vriendje?? :wink:

Leuk voor Bleekemolen toch, kan ie Jos gelijk doen vergeten. (Y) :bang: (Y)

btw. sorry Luco, er zat een pan tomatensoep in m'n ogen...
Luco/Alpine-racer schreef:vergeleken hierbij zijn alle acties van ms mietenacties geworden :)
Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

nu gesprek op ned 1 met jos
Tom
Moderator
Car: MB

wat een ***viool is het toch zeg. In de meeste dingen zit idd waarheid, dat is met alles. Maar hoe vaak die Jos niet in de shit zit om niets...........
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Marcel (Mr. Bacardi Cola)

Hij had op z'n minst zondag kunnen rijden uit respect voor de vele duizenden fans die naar hem zouden komen kijken. Daarna had hij er alsnog uit kunnen stappen als hij en A1 team NL er niet uit zouden kunnen komen. Vindt het enorm slecht dat hij z'n fans laat stikken. (N)

Hulde voor de organisatie die garant staan voor het terug geven van het geld van de tickets (Y) In de F1 konden die mensen fluiten naar hun geld.
Tom
Moderator
Car: MB

ach, als hij er toch uit gaat dan liever zo snel mogelijk..............Geef dan iemand de kans hier in NL een leuke race te rijden die het spelletje wel kan waarderen
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

ik kan jan wel ff bellen
heb tenslotte een licentie :D
Marcel (Mr. Bacardi Cola)

Luco/Alpine-racer schreef:ik kan jan wel ff bellen
heb tenslotte een licentie :D
Wou je meedoen aan de fossielen versie van de A1 GP? Hoef je hem niet voor te bellen, dat doet ie zelf al. :wink: :p :p
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

zoveel jonger is jos niet :D
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

In grote lijnen waren Jos Verstappen en A1 Team Nederland er al uit voor het komende A1GP seizoen maar gisteravond zijn Huub Rothengatter, Jan Lammers en Bruce Holmes, CEO van A1GP, er niet in geslaagd om tot een overeenkomst te komen.
Het grote breekpunt was een garantie die namens Jos Verstappen door Huub Rothengatter werd geëist. Huub's argument was: "we willen de 'hassle' (gedonder) van vorig jaar voorkomen". De vraag van Jan Lammers was: "Huub leg me eens uit, bedoel je met het feit dat Jos weer populair is een race heeft gewonnen en bijna 1 miljoen dollar op de bank heeft, gedonder of ' hassle'?" Hier kwam een ontwijkend antwoord op. Toen de vraag van Jan: " Huub wat doe je liever, weer een seizoen zoals vorig jaar, of niet rijden?". Huub antwoordde: "niet rijden". Duidelijke taal.

Ja, A1Team Nederland had achterstand met de betalingen en ja, alles is inmiddels wel betaald, bijna 1 miljoen dollar.

Nu eiste het kamp Verstappen een garantie van A1 Team Nederland en/of de A1GP Organisatie. Hierop vertelde Bruce Holmes dat het contract tussen Verstappen en A1 Team Nederland de garantie moest zijn en dat A1GP bereid was om mee te tekenen ofwel als organisatie garant te staan. Dit was niet voldoende voor Huub Rothengatter en ook een direct telefoongesprek van Bruce Holmes met Jos mocht niet baten.

Jos heeft veel voor A1GP gedaan en A1GP veel voor Jos, het totale gebrek aan waardering en vertrouwen van de kant van Rothengatter en Verstappen zorgde voor de breuk.

Jan Lammers:" Ik vind het echt verschrikkelijk jammer en ook waardeloos voor de fans van Jos maar we moeten eerlijk zijn, dit is ook Jos en als je een fan van Jos bent moet je ook een fan van Huub Rothengatter zijn. Vorig jaar heb ik als eerste Jos gebeld om hem in de auto te krijgen en daar hebben we allemaal veel plezier aan beleefd, maar ik heb ook enthousiasme en passie nodig, het gaat nu alleen maar over geld".

"Onze focus is nu gericht op het maximaal presteren voor het grote publiek we willen nog steeds als A1 Team Nederland goed presteren. Die moeilijke opdracht heeft nu reserve rijder Jeroen Bleekemolen maar we hebben het volste vertrouwen in Jeroen's capaciteiten. Het zou tenslotte niet de eerste keer zijn dat hij een race in Zandvoort wint".

"Het Circuit Park Zandvoort ligt er werkelijk prachtig bij en natuurlijk zullen we Jos gaan missen maar we verwachten toch op een prachtig spektakel!"
================

bron A1 team nederland

diep triest figuur die verstappen
(N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N)
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

Jos is gewoon een smerige centenpikker..bahbah! opzouten, opruimen en bejaardenhuis in..wil je nou racen, of wil je nou racen? zn centen heeft ie afgelopen jaar toch ook gehad?
Benieuwd of er nog leuke/grappige spandoeken hangen t weekend! Jos de klos :p :p
Hopen dat Bleekemolen wat kan laten zien..hoeven we t ook niet meer over die limburger te hebben hier ;)
Edward
Car: Laguna RTI 2.0 S
Contacteer:

Paul1916v schreef:jezus :S
gister nog zo'n interview in de spits, met hoe leuk de A1 wel niet was, en wat voor centenpikkers er in de F1 rondliepen.. Jos is er ook 1 dus..sukkel..
Die had ik vandaag op het werk voor m'n neus, aparte gewaarwording om te lezen dat de onderhandeling voor het komende seizoen helemaal rond zijn, terwijl hij op dezelfde dag van het artikel in het nieuws was vanwege het stoppen in de A1 GP. (ik had gister hier al gelezen dat de plannen veranderd waren, voor de duidelijkheid)

Ik vindt het een beetje raar allemaal, z'n geld was wat vertraagd in het vorige seizoen, maar als ie nou geen reserves had dan was het een ander verhaal.. Uiteindelijk is dit dus gezeur om niks, of een principe-kwestie. Voor een principe-kwestie gaat het wel erg ver allemaal. (S)

Die centenpikkers in het Spits artikel bedoelde hij trouwens de managers in de F1 mee, en dat was volgens het artikel in de A1 GP zo veel beter geregeld allemaal. :p
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

Paul1916v schreef: Benieuwd of er nog leuke/grappige spandoeken hangen t weekend! Jos de klos :p :p
;)
NEVER TRUST JOS :bang: :bang: :bang: :bang:
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

die jos wordt met de dag een grotere LUL
nu roept die iedereen op om as zondag niet te gaan en de race te boycotten, meneer voelt zich oneerlijk behandeld.
hoe diep kan je zinken als je net 70.000 fans hebt laten zitten
hoe durft die!!!
oppakken wegens laster, ketting om zijn benen en in een brugpijler storten :bang: :bang: :bang:

NEVER TRUST JOS (0)
paulvanrooij
Contacteer:

:bonk: :bonk:
die gast ziet ze echt vliegen..leeft helemaal in zn eigen wereldje, samen met zn manager..
Arno17
Car: Captur EDC130 Intens

Voorop gesteld dat Huub en Jos niet de meest symphatieke personen zjin in de racewereld, althans als je moet afgaan op alle berichtgevingen van de laatste jaren kan ik wel iets voorstellen over de actie van JV en HR.

Ik denk wel dat ik in zijn situatie anders had gehandeld maar dat even terzijde, feit blijft dat de ene partij wel prestatie levert en de ander daar niet voor betaald, althans niet op de afgesproken tijd.

Je kan dus stellen dat TH in gebreke blijft en dus reden om je contract te ontbinden of om niet verder te gaan.

De term geldwolven is natuurlijk onzin, want een ieder die dat zegt staat ook gelijk te bleren als 'zijn' werkgever het salaris niet op tijd overmaakt, ook al heb je genoeg centen om gewoon te kunnen leven.
Salaris ( zoek maar op in woordenboek) is een betaling voor werk dat je verricht en dat deed Jos naar behoren zelfs.

Dat Zandvoort de 1e race is dit seizoen is een bijkomstigheid, ware het elders in de wereld was de ophef minder geweest en hadden we dit voor kennisgeving aangenomen.

Maw, ik kan de beslissing van Huub en Jos wel begrijpen al had ik anders gehandeld, er is immers ook nog iets als een burgerrechter als het weer voor zou vallen.
Dat is tevens ook de grap, want dat is iets wat niet vooraf is te voorspellen.

=complottheorie modus=Jos gaat weer terug naar de Formule 1 en wilde onder zijn contract uit, Jan wilde ook van Jos af, want de Bleek is goedkoper, Jos stapt in de Spijker en MS ( zijn vriendje) regelt daarvoor die Ferrari motor=
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

beste arno
meneer huub wilde vooraf zijn gedl!!!!!!!!!!!
probeer jij dat ook eens bij je baas :smoke:

en dan nog had die na het weekend de stekker eruit willen trekken

ik hoor hem nog zeggen, het is een eer om voor team holland te rijden

MY ASS het ging hem alleen om de pegels, zoals altijd
en hij was de duurst betaalde rijder in de serie
1 miljoen per jaar, so wat alsje dat wat later krijgt
ik zou er morgen voor tekenen

het blijkt dat het weer jos is die gezeik heeft
geen enkele andere rijder in de A1 heeft dit gezeik
het tekent gewoon de instelling van jos

ikkeikkeikke enmijn fans kunnen stikken (N) (N) (N)

Remi Verstappen (U)
Arno17

Luco, je hebt voor een deel gelijk, maar waar lees je dat Huub geld vooraf wilde hebben.

Of andere teams en rijders dit gezeik niet hebben is speculaas, net als dat je zegt dat Jos de duurstbetaalde rijder is.

Enige wat ik net als de rest vindt is dat Jos zijn tig aantallen fans niet serieus neemt, al ga ik voor de race ansich naar Zandvoort en niet voor Joske.
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

is te lezen en te horen in diverse artikelen :(
Riël
Über-Spammer

Er moet gewoon betaald worden. Zal heus nog wel wat meer meespelen. Dat ie dan helemaal dagdag zegt ok. Jos hoeft geen geld meteen, maar wel op papier dat t goed geregeld is. Zo gek is dat nog niet.

Hola limburgers :lol: laat t die hollanders maar es voelen :beer:
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

zelfs de A1 organisatie wilde meetekenen, maar dat was zelfs nog niet goed genoeg voor onze wereldcoureur

ben jaren echt een grote fan van hem geweest, maar dit gaatecht alle perken te buiten
wat een lul
antoine
Car: Renault Clio III RS

Jos Verstappen is erg geschrokken van alle negatieve aandacht van de media en fans en wil toch graag kijken naar een oplossing
.

Haha, eigen schuld. Geen lijmpoging laat Jeroen lekker rijden.
Het 'hele' artikel vind je hier: http://www.f1togo.com/article.asp?id=690
Marcel B.

pf, weer een kwestie van eerst doen, dan denken... ALS het al waar is...

Overigens blijft et dan nog steeds een smet op de race
Arno17

Luco/Alpine-racer schreef:is te lezen en te horen in diverse artikelen :(
Een bankgarantie is wat ze willen, dat het dan voor een jaar moet zijn gaat ook te ver.

En als je puur kijkt naar de betalingen tijdens het afgelopen seizoen is het niet vreemd dat ze afhaken voor dit seizoen.

Die A1GP organisatie wilde wel meetekenen voor een garantie van zijn poen maar dan moet je dus weer afwachten tot je het krijgt.

Jos en/of Huub waren het nu gewoon zat en wilde boter bij de vis, niks mis mee, of het een juiste beslissing is kan je lang en kort ouwehoeren met voor een tegenstanders.

Ik zou in ieder geval anders hebben gehandeld en eerst maar eens gaan gassen, want een uitzonderlijk coureur is hij nou ook weer niet en bewijs eerst maar eens dat je het geld dubbel en dwars waard bent.

Resultaten uit het verleden..............is hier goed van toepassing.
Huub is in ieder geval een kereltje die ik niet mag, als ik die kop op de TV zie moet ik poepen en dan heeft ie nog niet eens wat geroepen.
paulvanrooij
Contacteer:

Lijmpoging? mag toch hopen dat lammers zegt: pech gehad jong!
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

afserveren die geldwolf (N)
lijmpogong
ja vastlijmen op de vleugel en dan flink in de vangrail rossen (0) (0)
Plaats reactie