Cheers
jetzt 295.683 Km.... Hij gaat lekker...Nog ff doorgassen en dan kennen we naar de 3 tonHaas, 04 sept 06 schreef:heden 293.073 KMHaas,24-08-06 schreef:Haas, 03-04-06 schreef:charadetje gaat nog immer als een trein: 282.284![]()
![]()
inmiddels met dtm remus en openluchtfiltergeluid haha...
incl 5 weken stilstand, zijn we nu na vijf maanden brallen op kmstand 292345 aangekomen. Das in vier maanden rijdend ruim 10.000km...haha
altijd baas boven baas..Jacco Osté schreef:690.000 en een beetje![]()
Ging wel over de CX, maar dat moge duidelijk zijnHaas schreef:altijd baas boven baas..Jacco Osté schreef:690.000 en een beetje![]()
Riël schreef:Safrane:
354.149
echte liefdeRianne RT schreef:Riël schreef:Safrane:
354.149
Nerd, zo kan ik het ook een auto met 350.000 op de kop tikken. Ik haal je toch wel in hoor![]()
nu 210.500....
duurt wel nog evetjes
Had je gedacht.....dennisvr schreef:
heeft ie eindelijk wat rijdends![]()
![]()
![]()
Ivo8hoven schreef:ff off topic,
Vectra 1.8 CDX van '94 met dik 700.000 km op de teller........!!!!
In de laatste klokje rond Autoweek, echt bizar veel km's
Ben der bijnaJacco Osté schreef:690.000 en een beetje![]()
Jaahaaa heb hem ook gezien in de AutoweekIvo8hoven schreef:ff off topic,
Vectra 1.8 CDX van '94 met dik 700.000 km op de teller........!!!!
In de laatste klokje rond Autoweek, echt bizar veel km's
Ja, ik werd aangehouden, omdat mijn motorplaat los hing, (toen die agent uitstapte gelijk de motor uitgezet, want mijn uitlaat was ook lek), maar ik kreeg in eerste instantie een boete omdat mijn remlichten het niet deden (normale achterlicht aan één kant niet). Maar toen bleek dus dat mijn auto niet aangemeld stond bij de verzekering (wat ik dus wel gedaan heb!). Toen moest ik de auto dus achterlaten op het buro, en mocht hem pas halen als ik mijn polis bij me had, en een afschrift waarop te zien was dat de verzekering betaald was. Vandaag gelijk even mijn uitlaat dicht gelast, mijn lichten gerepareerd en motorplaat vastgezet... Beter laat als nooit zal ik maar zeggenpaz-maniac schreef:ophalen politie buro???
vanf gister loopt de km stand van mijn gtt ook weer op, heb mijn teller maar weer eens gefixt