Friday Nightmeeting Bodegraven. I
-
Ik weet nog wel wat Lexie!Lex schreef:
Ja, dat kreeg ik gister ook al te horen, maar ik wilde het even zeker weten![]()
Niet dat ik je niet vertrouw hoor RJ

VLK Groep
iemand van hier nog MB spullen nodig? ga er morgen heen...kan wel wat meenemen, kom zondag toch naar de 5gt.nl meet...

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
injectiesetje

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
als jij maurice ff betaald, druk ik t achterover 

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
ow is het niet gratis dan
kut zeg

kut zeg

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
kan je es vragen naar de versterkte koppakking van de 21 ? Of die al onderweg is of niet? Kan em niet bereiken, heb al verschillende keren gebeld.Haas schreef:iemand van hier nog MB spullen nodig? ga er morgen heen...kan wel wat meenemen, kom zondag toch naar de 5gt.nl meet...
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
-
- Contacteer:
zoŽn weg komt wel bekend voor 

Jo, Maurice had er 1 liggen an 2.1 mm voor een 21T, maar die was in de post nogal geknakt en dus naar de klote. Moest weer speciaal besteld worden enz.. Was een racepakking in ieder geval. Misschien weet je nu meer?-jo- schreef:sh*t...dan zal het een gewone worden of een andere oplossing.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
dat was mijn 1.9Haas schreef:Jo, Maurice had er 1 liggen an 2.1 mm voor een 21T, maar die was in de post nogal geknakt en dus naar de k*%$e. Moest weer speciaal besteld worden enz.. Was een racepakking in ieder geval. Misschien weet je nu meer?-jo- schreef:sh*t...dan zal het een gewone worden of een andere oplossing.

volgt u het nog?

dennisvr schreef:dat was mijn 1.9Haas schreef:Jo, Maurice had er 1 liggen an 2.1 mm voor een 21T, maar die was in de post nogal geknakt en dus naar de k*%$e. Moest weer speciaal besteld worden enz.. Was een racepakking in ieder geval. Misschien weet je nu meer?-jo- schreef:sh*t...dan zal het een gewone worden of een andere oplossing.heb nu een 1.7 besteld maar die moet naar jo omdat ik een 1.7 van jo heb gehad
volgt u het nog?

uhm... nee, maar dat boeit niet.

ding zat aardig in de vouw btw..
-
- Contacteer:
je hebt 5 verschillende, 1.5 std, 1.7 versterkt, 1.9 versterkt, 1.9 alu, 2.1 alu versterkt en 2.1 full race spec.
2.1 op een straat wagen gaat niet echt goed komen tenzij de kop zodanig bewerkt is en dit de compressie ten goede komt
offtopic
2.1 op een straat wagen gaat niet echt goed komen tenzij de kop zodanig bewerkt is en dit de compressie ten goede komt
offtopic
Ik ga morgen ff op de sloop kijken-jo- schreef:heeft er toevallig nog iemand een laguna lip liggen die hij kwijt wil ?

Alleen die dingen zijn altijd zo belachelijk duur

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Paul1916v schreef:Noem je dat verstandig?Chris schreef:Jep.Paul1916v schreef:DIT is toch die GT die met de toertocht noord-holland langs de weg stond?
Ga je eindelijk verstandig worden Paul?!
Maar na het bezoekje aan maurice begint het wel een beetje te jeuken ja...
@Haas: klopt, ik hoorde ook 2,1mm

Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Thx (y), nieuw 80 dacht ik ?Jacco Osté schreef:Ik ga morgen ff op de sloop kijken-jo- schreef:heeft er toevallig nog iemand een laguna lip liggen die hij kwijt wil ?![]()
Alleen die dingen zijn altijd zo belachelijk duur![]()
-
- Contacteer:
Yeps, knallen met die AE86.Lex schreef:Iemand gisteren nog de film Initial D gezien op MTV![]()
Jappanners zijn grappig
Neem aan dat Steef hem ook wel gezien heeft.
Jups, zoiets kosten ze nieuw idd, 2e hands betaal je ook nog gerust 50 euro ofzo-jo- schreef:Thx (y), nieuw 80 dacht ik ?

Op de sloop hadden ze helaas niets

Sorry

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Nee ik moet em nog zien, vriend van me heeft em wel op dvd.peter5GTTurbo schreef:Yeps, knallen met die AE86.Lex schreef:Iemand gisteren nog de film Initial D gezien op MTV![]()
Jappanners zijn grappig
Neem aan dat Steef hem ook wel gezien heeft.
Verder ben ik nou ook geen purist die bij elke AE86 meteen een stijve heeft hoor... Zo mooi zijn die dingen nou ook weer niet

-
- Contacteer:
voor de liefhebbers.. MTV herhaalt em nu.. tot 2u..
-
Blijft leuk idd, Lex
Vandaag gaan we ook wel lachen denk ik
Vandaag gaan we ook wel lachen denk ik
VLK Groep
-
Megane CC 2.0 16V T?Lex schreef:Ik kom in ieder geval met een drop-top
VLK Groep