ACT: Clio Williams Deel 1
Je zult even wat moeten verzinnen om het hier te krijgen, maar voor weinig geld een Williams interieur:
http://www.williamsclio.co.uk/forum/vie ... hp?t=17044
Maak er een leuke trip van met je vriendin/vrouw en je hebt 2 vliegen in 1 klap
http://www.williamsclio.co.uk/forum/vie ... hp?t=17044
Maak er een leuke trip van met je vriendin/vrouw en je hebt 2 vliegen in 1 klap

-
Je zult alleen wel een oplossing moeten vinden voor de lendensteun...
-
gebruik(te) je die dan?LotuzClioWilliams schreef:Je zult alleen wel een oplossing moeten vinden voor de lendensteun...
-
Ja, vond ik wel prettig, zo'n steuntje in de rug.
Ik mis m'n stoel...

Ik mis m'n stoel...

-
Je kent me toch? Er moet altijd wel iets te zeuren zijn. Ben tenslotte Hollander. 

hey ik heb ff een vraagje. heeft er iemand hier nog william riemen of vloerbekleding over die hij verkoopt of weet wat dat kost en waar ik dat zou kunnen bestellen.
-
d'r staat in ieder geval een setje riemen op ebay.co.uk zag ik gisteren toevallig 

heb ff gekeken, maar kan weinig vinden. dus zijn al weg denk ik.maar toch bedanktFrank M schreef:d'r staat in ieder geval een setje riemen op ebay.co.uk zag ik gisteren toevallig
Da's ook niet zo verwonderlijkNiels Takken schreef:...
Volgens mij mis jij gewoon heel je auto

Hahhha nee inderdaad! UHm de receptionist van de Renault dealer hiero in de buurt geloofde me niet dat ik maar 200km had gereden vh jaar
het is weinig jaja ik weet het schaam schaam, moest een afsrpaak maken voor APK....
@ Frank M, is het nog gelukt met mijn tip?

-
Sorry, had je niet meer geantwoordNiels Takken schreef:Hahhha nee inderdaad! UHm de receptionist van de Renault dealer hiero in de buurt geloofde me niet dat ik maar 200km had gereden vh jaarhet is weinig jaja ik weet het schaam schaam, moest een afsrpaak maken voor APK....

Het is gelukt, de stekker die het dashboard in gaat hing op half7 dankzij een alarm-kastje wat er zat. De bedrading loopt via het plafond, langs de a-stijl naar de zekeringkast, niet via de c-stijl

Hmm dat is raar, want heb zelfs nog gekeken naar die half afgebroken 16v hier in schuur maar dat loopt toch echt via de c-stijl, misschien bij een Williams anders... Maar dan weten we dat nu ook weer!Frank M schreef:Sorry, had je niet meer geantwoordNiels Takken schreef:Hahhha nee inderdaad! UHm de receptionist van de Renault dealer hiero in de buurt geloofde me niet dat ik maar 200km had gereden vh jaarhet is weinig jaja ik weet het schaam schaam, moest een afsrpaak maken voor APK....
Het is gelukt, de stekker die het dashboard in gaat hing op half7 dankzij een alarm-kastje wat er zat. De bedrading loopt via het plafond, langs de a-stijl naar de zekeringkast, niet via de c-stijlmaar goed, weet ik ook weer wat daar allemaal zit

Weet iemand het verschil (qua aantal omwentelingen (max links naar max rechts)) tussen een standaard Clio (onbekrachtigd !) stuurhuis en dat van een Williams ?
vandaag ff bij de de renault dealer geweest om te vragen wat de williams fabrieks bekleding kost.........285 euro schrok me helemaal wezeloos. durfde gelijk ook al niet meer te vragen wat dan de riemen zouden kosten. dus heb het maar gehouden op een spiegelafdek kapje 

Laatst gewijzigd door jiggy op wo 20 sep 2006 15:53, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
en wat krijg je dan voor die 285 euro?
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
de bekleding onder de stoelen en onder de matten zeg van voor naar achteren.Tom schreef:welke bekleding bedoel je?
-
- Contacteer:
volgens mij 1 stoel, boven en onderLuco/Alpine-racer schreef:en wat krijg je dan voor die 285 euro?

heb net toevallig ff gekeken voor m'n 1.8
't onderste (zit) gedeelte was 157,nog wat

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
vind het niet extreem duur zeg maar voor het originele spul
ik heb rugloze vloerbedekking gehaald voor de alpine ( met rug krijg je er niet netjes in)
daar was ik ook ruim 160 euro voor kwijt
en dan moet je het nog allemaal op maat maken ook
ik heb rugloze vloerbedekking gehaald voor de alpine ( met rug krijg je er niet netjes in)
daar was ik ook ruim 160 euro voor kwijt
en dan moet je het nog allemaal op maat maken ook

-
- Contacteer:
ow
zeg dan 't tapijt
i.p.v. bekleding 

jah klopt heb er zelf ook niet bij stil gestaanle mouton noir (sandy) schreef:owzeg dan 't tapijt
i.p.v. bekleding

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ach km teller van een gtt was ook zoiets van 800 euro ex ofzo
laat maar
laat maar

nou jah het is dan wel orgineel, maar toch vindt ik het persoonlijk wel aardig duur. (wat klinkt dat weer lekker nederlands)
nou jah het egale afwerk kapje van de speigel die ik nu bestelt heb koste ook al 17.50 euro.
nou jah het egale afwerk kapje van de speigel die ik nu bestelt heb koste ook al 17.50 euro.
Laatst gewijzigd door jiggy op wo 20 sep 2006 16:38, 1 keer totaal gewijzigd.
jah dat klopt. bedoel meer met origineel dat het echt renault spul is. heb het een beetje raar uitgedrukt.Tom schreef:hoezo origineel, je hebt toch een 16vjiggy schreef:nou jah het is dan wel orgineel
-
- Contacteer:
Een williams is toch ook een 16v?Tom schreef:hoezo origineel, je hebt toch een 16vjiggy schreef:nou jah het is dan wel orgineel

-
maar een 16v is.......