Is die troep in mijn schuur toch ouder

project is in het niets verdwenen maar eigenlijk ben ik het niet met jou eens Luco. Hoeveel pk heeft zo een V6 turbo ?Luco/Alpine-racer schreef:weet niet of dat wel slim is
het is moeilijker een V6 alpine blok te tunen dan een 21 T blok![]()
is bijna niks van te krijgen, helaas
dan moeten wij toch eens praten-jo- schreef:met voorgenoemde zaken ga je toch naar 300 denk ik.
zou het ? Dan zet ik er gelijk 3 op , doe ik het ineens goed. De materialen die erin zitten zouden probleemloos 2 bar moeten kunnen hebben. De vraag is enkel, heb ik een fout gemaakt of had ik een gebrek aan info ivm de montage van de cup bussen en zuigers.dennisvr schreef:Jo: je weet dat het op 2 bar zowieso snel over is he?
Ik kan ook wel es iets fout doenRiël schreef:Dat zou je toch merken?
ja, die drie pijpjes zijn doorheen het blok gemixed en uiteindelijk in het carter terecht gekomen.Riël schreef:Maar zijn de bussen dan beschadigd?
Paul1916v schreef:nee denk dat je t grote licht in GB hebt laten liggen..ff terugrijden en bij mekaar vegen![]()
Nee wat Paz zegt..ff 'nieuw' schakelaartje scoren en je kan er weer ff tegenaan..