ACT : Formule 1 Deel I

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

Erik (Schepjes) schreef:snel op het rechte stuk zegt niks, kijk maar naar de arrows van Jos toen der tijd.. regelmatig snelste op de baan............ op het rechte stuk :p
lezen erik
er staat ook nog iets bij, met het huidige chassis halen ze die snelheden, dat geeft aan dat de motoren wel ok zijn, alleen het chassis niet
nu krijgen ze een hondachassis, dat stukken beter is

@haas, lekker negatief zeg :(
ze krijgen ondesteuning van honda en zoals de situatie nu is zullen ze al 1,5 a 2 sec winnen, dus 2006 chassis en 2006 motor
maar ze krijgen zowiezo ook de 2007 motor
en met de ondersteuning van honda zal er vast nog meer winst geboekt gaan worden , en ik denk dat de aguris wel eens de verrassing van 2007 konden zijn
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Erik (Schepjes)
Contacteer:

verassing van 2007?

niet laatse maar een na laatse? :wink:
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

we zullen zien erik :)
Erik (Schepjes)
Contacteer:

Ach het is wel leuk, paar nieuwe teams, maar zeker de eerste jaren zullen ze vooral hun ronde achter in het veld draaien. :)

of spyker had renault moeten overnemen ofzo :p
Haas
Car: Megane RS

luco, ben neit negatief, maaruh... Tsja, Aguri wordt echt niet het nieuwe kindje van Honda hoor. Hulp prima, maar zolang ze zelf niet de boel op de rit hebben, heeft aguri prio 89754902783758490.

denk dat dat niets gaat worden bij aguri..
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

de verhalen zijn echt anders hoor, maar goed we zullen zien :)
Arno17
Car: Captur EDC130 Intens

dan nog, ervan uit gaande dat Aguri de verrassing wordt van 2007, wat heeft CA daar te zoeken?

Hij gaat van Midland( dat veel geld had) naar Aguri dat minder of net zoveel heeft, maar het blijft tobben doordat het niet behoort tot de top die het gehele jaar door kunnen ontwikkelen en testen.

De Sauber tijdje geleden was ook eigenlijk een Ferrari zei men, maar ook dat is geen garantie voor succes.

Zou Aguri de chassis kompleet van HONDA krijgen met motor dan heb je wat misschien, wel 1 jaartje oud maar dan toch.
Je hebt dan gewoon een BAR/HONDA auto met Aguri bestickering.

Wil CA echt vooruit in de sport zal hij er beter aan doen om bij McLaren te geraken
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

Zou Aguri de chassis kompleet van HONDA krijgen met motor dan heb je wat misschien, wel 1 jaartje oud maar dan toch.
Je hebt dan gewoon een BAR/HONDA auto met Aguri bestickering.

en die verhalen gaan dus, dat aguri dus 2006 chassis krijgt, maar wel de nieuwste motoren (Y)
Haas

Luco/Alpine-racer schreef:de verhalen zijn echt anders hoor, maar goed we zullen zien :)
ja, verhalen zijn verhalen, zeker in de F1. Denk je nou echt, dat Honda Aguri ook meer enigszins fatsoenlijk gaat helpen, als t zelf de zaken nog niet op de rit heeft??
Arno17 schreef: De Sauber tijdje geleden was ook eigenlijk een Ferrari zei men, maar ook dat is geen garantie voor succes.
precies!!
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

Haas schreef:
Luco/Alpine-racer schreef:de verhalen zijn echt anders hoor, maar goed we zullen zien :)
ja, verhalen zijn verhalen, zeker in de F1. Denk je nou echt, dat Honda Aguri ook meer enigszins fatsoenlijk gaat helpen, als t zelf de zaken nog niet op de rit heeft??

volgens mij heeft aguri nu ook de laatste versie hondamotoren en daar ook uitgebreide ondersteuning bij van honda
de reden daarachter is dat de dataverzameling meer info oplevert en de ontwikkeling ten goede komt

volgens mij de juiste filosofie
Arno17

Luco, dat is nou juist wat men wil ja, meer info en dus meer vooruitgang voor HONDA als team, die info/updates krijgt Aguri dan het jaar daarop.

Voor Aguri is dit zeker een goed verhaal, maar niet voor CA die meer wil dan op de grid staan en denk niet dat HONDA het laat gebeuren dat Aguri harder gaat dan hun zelf.

Dus maw, Aguri spint garen bij dit verhaal, alleen je zal er uiteindelijk niet veel mee opschieten op de grid, enig is dat je minder achteraan zal staan, zie het als toen met Jos en de Arrows, Sauber met Ferrari chassis/hulp etc, etc....

Feit blijft dat het ouwe meuk is, net zoals die mannen in de DTM, die kunnen ook niet meedoen met de auto's van het lopende jaar.

CA kreeg toen in de DTM een plaats in Merc fabrieksteam met dito auto van dat jaar en reed gelijk mee voor de titel.
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

we zullen het halverwege volgend jaar zien
hoeveel progressie aguri gemaakt heeft, of niet

als het waar is dat ca daar gaat rijden zien we ook of het weer een stapje voorwaarts is geweest, of niet

edit: misschien gaat die wel naar todyota :lol: :lol:
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Laten we eerst maar eens afwachten wat ie te melden heeft. Waarom zou het feit dat het in Japan bekend wordt gemaakt, betekenen dat hij bij Aguri Suzuki heeft getekend? Dat is al een aanname die eigenlijk nergens op slaat. :)
AnthonyR
Moderator
Contacteer:

Alonso vertrekt bij Renault uit onzekerheid
Fernando Alonso heeft tegenover de Italiaanse dagkrant La Repubblica laten weten dat hij ervoor koos om Renault F1 in te wisselen voor McLaren Mercedes als werkgever binnen de koningsklasse van de autosport vanwege de onzekere toekomst van het team in de Formule 1.

De overstap van de Spaanse wereldkampioen werd vlak voor kerstmis vorig jaar bekend gemaakt, vlak nadat de geruchten gingen dat zijn Franse werkgever op de lange termijn niet in de Formule 1 zou blijven. “Ik wist niet wat ze gingen doen”, liet de Spaanse wereldkampioen weten tegenover de Italiaanse krant. “Het was mij niet duidelijk of ze door zouden gaan met het investeren van hetzelfde geld om te winnen, zoals ze dit in het verleden hadden gedaan.”

Halverwege dit seizoen kon de nieuwe voorzitter van de Franse autofabrikant, Carlos Ghosn, zeker stellen dat het merk voor de langere termijn in de koningsklasse van de autosport te vinden is. Daarnaast werd met Alain Dassas een nieuwe directeur op de Formule 1-afdeling gekozen. Teambaas Flavio Briatore vertelde: “Als de stabiliteit op dat moment veilig was, dan denk ik dat we Alonso hadden kunnen behouden. Het moment was gewoon niet juist.”
Merijn
Über-Spammer

Alonso heeft ook wel heel snel zijn plan getrokken. Veel te snel om te kunnen oordelen of Renault door zou gaan of niet. Hij had beter in contact kunnen blijven met verschillende teams en als er meer duidelijkheid zou zijn, een keuze kunnen maken...
Arno17

Ach weetje, een jaartje geen last van hem met die grijze Merc, weet hij ook eens hoe Kimi zich nu voelt en vooral vorig jaar.
Merijn
Über-Spammer

McLaren wordt WK volgend jaar... :)
Arno17

Merijn schreef:McLaren wordt WK volgend jaar... :)
:bye: :klop: :nee:
Tom
Moderator
Car: MB

:lol: als dat zo zou zijn moeten ze kimi nu nog op straat gooien bij ferrari
Laatst gewijzigd door Tom op do 21 sep 2006 9:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Lionheart
Contacteer:

Merijn schreef:McLaren wordt WK volgend jaar... :)
:lol: humor !! :worship:

Kansloos voor Alonso; een auto die zo vaak stuk gaat, wordt zo wie zo geen WK..
Merijn
Über-Spammer

Ik acht McLaren wel in staat om weer te strijden om de titel. Zeker met Alonso in het team. Ik heb het idee dat hij toch net dat beetje meer doet dan bijvoorbeeld Raikkonen. Net zoals Schumacher net dat beetje meer uit een team weet te halen. En nu Mercedes de boel gaat overnemen, denk ik dat het alleen maar beter kan gaan.

Maar we zullen zien! Schumacher weg, een rookie in de Renault, Raikkonen naar Ferrari en Alonso in de McLaren. Ik denk toch serieus dat McLaren de strijd zal aangaan met Ferrari. Renault zal niet meer voor het WK meedoen, volgens jaar, verwacht ik.
Lionheart
Contacteer:

Ik denk wel dat de kans groot is dat het eindelijk weer wat spannender gaat worden, met 4 teams die echt mee kunnen doen. Dat kan de F1 best gebruiken ;) De 'rookie' is echter wel een behoorlijk talent, dus wie weet !
Arno17

Ik vind het woord Rookie geen belemmering voor goed presteren, genoeg voorbeelden van Rookies die gelijk een titel winnen.

DIe Heiki is echt niet zomaar de 1e de beste.

En als McLaren niet zou meestrijden voor de titel zou ik pas verbaasd zijn.
Duupke (Ronald)
Contacteer:

Arno17 schreef:Die Heiki is echt niet zomaar de 1e de beste.
En dat vind ik nou ook. :D

Ik zie hem ver komen volgend jaar, hij gaat sowieso Fisichella alle hoeken van circuit laten zien...

:bang: :bang: :bang:
Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
Merijn
Über-Spammer

Maar hij zal het zwaar krijgen en WK worden zie ik hem echt niet doen. En Fizzy al helemaal niet!
Duupke (Ronald)
Contacteer:

Ik zie hem ook (nog) niet kampioen worden, ik denk wel dat ie veel punten bij elkaar gaat rijden. Misschien zelfs een paar overwinningen. :p

Kampioen wordt hij pas in 2008...

:lol: :lol: :lol:
Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
Gabri van der Veen
Über-Spammer

zojuist op eurosport een zware crash bij de Champcar-race :s
Project 21 16v
Alles past! Zolang je het maar aanpast
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

Gabri schreef:zojuist op eurosport een zware crash bij de Champcar-race :s
het is katherine
maar ze is ok zeggen ze
achtervleugel brak af
de bovenste flap iig :@
antoine
Car: Renault Clio III RS

Het klopt wel wat peter zegt, dat de veiligheids regeltjes niet zo streng zijn als bij de f1.
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

jezus zeg wat een klapper :@ :@
maar ze is bij en lachte en gaf een (Y)

hoezo niet veilig (Y)
-PAZ-
Über-Spammer

mag wel van geluk spreken dat ze daar zo uitgekomen is, racen is toch wel relatief veilig geworden de laatste jaren
R5GTT. Drive it like you stole it
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

ja idd...wat een klapper zeg..
Lionheart
Contacteer:

Vrouw achter het stuur... * rent HARD weg * :D :D
Haas

aardig klappertje van Legge ja !

net zoiets als martin Brundle in 96, alles vliegt eraf wat er af te vliegen valt en das alleen maar goed (Y) (Y)
Haas

JiggyMF schreef:Weet niet goed waar ik het moest posten, dus maar hiero.
Wilde het jullie niet onthouden (Y)

http://www.youtube.com/watch?v=XRXwWbo_mX0

grtz Jiggy
Gesloten