Gelukkig is de motor van Alonso geploft= cijfer 9+( die van HONDA is tot nu toe de mooiste)Luco/Alpine-racer schreef:beetje laat
maar beter laat dan nooit
Niet roepen dat de motor geploft is door die 10 plekken terug!

Gelukkig is de motor van Alonso geploft= cijfer 9+( die van HONDA is tot nu toe de mooiste)Luco/Alpine-racer schreef:beetje laat
maar beter laat dan nooit
als alonso de komende drie races ms er subtiel afrostMerijn schreef:Alonso gaat 'm gewoon winnen!Of hij gaat Schumacher in een beukactie dwingen, zodat Schumacher alsnog via de achterdeur het F1-circus kan verlaten. Heerlijk lijkt me dat.
Als dat maar eens ingelost kan worden, dat is namelijk waar ik aan twijfel!paz-maniac schreef:is toch zohet is en blijft een achterhoede team is te hopen dat ze nu met een wat breder budget een stap naar voren kunnen maken
Toch wel!PortoNL schreef:Rechtsachter en Linksachter staat Toyota dus denk dat het dat word
Wat weet jij, wat wij niet weten???Luco/Alpine-racer schreef:slim dat chris ergens anders heeft getekend
honda is nog steeds een van de beste chassis, het nadeel was dat ze geen massadempers haddenPaul1916v schreef:mwah ik ga er vanuit dat de teams wel weer een stap vooruit zullen gaan in de winter, en dan rijdt ie met een verouderd chassis, wat toen ie nieuw was echt niet het beste was..kortom, dan ligt ie nog steeds achter..
Beter testen bij McLaren ofzo en laten zien dat je snel je rondjes kan draaien..
Minimale downforce en je hebt er al snel een paar te pakken op het rechte stuk, ja.Erik (Schepjes) schreef:snel op het rechte stuk zegt niks, kijk maar naar de arrows van Jos toen der tijd.. regelmatig snelste op de baan............ op het rechte stuk