aanhaalmomenten kopbouten twingo met alu kleppendeksel 8v

Alles over de motor, turbo, computer, chiptuning
Plaats reactie
Danny van Duren
Car: GTT

heb hier een twingo staan met kapotte distributie .
is een 8 kleppertje (met alu kleppendeksel)
zijn de kleppen ook meteen krom of waar moet ik op rekenen dat stuk kan zijn dan bij zo`n blok?
Laatst gewijzigd door Danny van Duren op wo 13 sep 2006 17:01, 2 keer totaal gewijzigd.
Bart V

Je kan er vrij zeker van zijn dat je een paar kromme kleppen hebt. Als je het zeker wilt weten moet je gewoon even een nieuw riempje erop leggen, en compressie meten, dan weet je iig op hoeveel cilinders je 1 of 2 (of geen) kromme kleppen hebt.

Als je compressie mist, gewoon de kop eraf halen, dan kan je pas iets zinnigs zeggen over de gevolgschade.
Danny van Duren

Bart V schreef:Je kan er vrij zeker van zijn dat je een paar kromme kleppen hebt. Als je het zeker wilt weten moet je gewoon even een nieuw riempje erop leggen, en compressie meten, dan weet je iig op hoeveel cilinders je 1 of 2 (of geen) kromme kleppen hebt.

Als je compressie mist, gewoon de kop eraf halen, dan kan je pas iets zinnigs zeggen over de gevolgschade.
ok ik weet genoeg bedankt
TheoV
Contacteer:

moest je interesse hebben, ik heb nog een 8-tal kleppen liggen voor een c3g
Fleetwood

c3g heeft geen distributieriem... :D
ik word er zoo moei van.
Danny van Duren

weet iemand hier de aanhaal momenten van een cilinderkop van een renault twingo gewoon 8kleppertje maar wel al met alu kleppendeksel
TheoV
Contacteer:

Danny van Duren schreef:weet iemand hier de aanhaal momenten van een cilinderkop van een renault twingo gewoon 8kleppertje maar wel al met alu kleppendeksel
als iemand de motorcode weet kan k eens zoeken...
Plaats reactie