Eartquake bass kit

Dump hier alles omtrent je ICE perikelen
Plaats reactie
Remco_Rs
Contacteer:

Nu ben ik dus opzoek naar wat meer bas in mijn auto.N u zag ik bij Caradio een leuke aanbieding ,namenlijk van het merk Eartquake(Eartquake bass kit).Is dit een beetje knap spul. wil dit dus in combi doen met de volgende dingen die ik al heb
Radio=Alpine 9828RB
Versterker=GZ gzha 4150x
Composet=GZ gzhc 130x
Subwoofer=GZ rb25x

http://www.caradio.nl
Ad van Haperen
Contacteer:

REMCO-X schreef:Nu ben ik dus opzoek naar wat meer bas in mijn auto.N u zag ik bij Caradio een leuke aanbieding ,namenlijk van het merk Eartquake(Eartquake bass kit).Is dit een beetje knap spul. wil dit dus in combi doen met de volgende dingen die ik al heb
Radio=Alpine 9828RB
Versterker=GZ gzha 4150x
Composet=GZ gzhc 130x
Subwoofer=GZ rb25x

http://www.caradio.nl
Ik heb met 2x 15" eartquake weleens een ruit uit een auto zien vallen :D, en ik heb die set weleens in mijn auto gehad en dat ging echt super diep!
Remco_Rs
Contacteer:

Zit dus dan oa te twijfelen of ik het dan bij de rest van mijn instalatie doe? weet dus niet of het nadelen heeft om met 2 verschillende subwoofers te werken ? die van Gz is 10" en van Eartquake 12'' of dat ik alleen de 12" ga gebruiken en dan mijn standaart achterspeakers vervang door andere en die aansluit op mijn andere versterker zeg maar :) en dan uiterraard in combi met mijn composset.
Gabri van der Veen
Über-Spammer

het is beter om 2 dezelfde subjes te nemen.
Project 21 16v
Alles past! Zolang je het maar aanpast
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

of 1 goeie :bang: (Y)

hoef er echt geen 2e bij nu hoor :D
Gabri van der Veen
Über-Spammer

en als je dan toch een 2de subje wilt zou ik toch voor zo'n GZ woofer gaan (volgens mij heb je de oude serie dus je misschien kan je nog ergens 1 vinden met wat korting)
Project 21 16v
Alles past! Zolang je het maar aanpast
Plaats reactie