[R5 GTT] <> te koop, einde project <>

Vertel hier alles over je project.
Plaats reactie
1nsane

Florus schreef:Gaat gewoon net zoals bij de meeste auto/schadebedrijven,wordt gewoon een lijst bijgehouden waarop wordt bijgehouden van hoe of wat !

Was bij de spuiterij waar m'n 5 stond ook zo,heeft toen best lang geduurd,maar alle uren waren netjes bijgehouden,en uiteindelijk kwamen ze toch met een nette prijs (Y)
als dat zo is ist geen probleem, was ff bang dat dat zo'n warboel zou worden omdat ie nu maar met zijn 2en is
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

1nsane schreef:
jochem de haas schreef:
1nsane schreef:nogsteeds niet klaar gewoon :( ben er nu echt klaar mee, vraag me af of ik em ooit nog terugzie (U)
Doe je een wereldbod 200 euro kom ik zaterdag ophalen.....ben jij van het gezeik af ......
zet er nog een 0 achter en hij's van jou :gun:
o okee 200,00 zijn zelfs 2 nullen :lol:

Waar staat de 5 dan ....bij welk bedrijf ?( of heb ik daar overheen gelezen)
1nsane

wat een grapjas ben je toch de haas |: ga eerst maar eens zorgen dat dat hok van jou op eigen kracht kan rijden :lol: hij staat @ veban rijswijk
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

Die gele doet het hoor
1nsane

ik heb het over die zilvere schijnheil, heb jij soms bijdehandjes gegeten voor ontbijt :biertjuh:
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

Heb nog niet gegeten ....

Maar idd de zilvere rijd nog niet ...zal nog wel een jaartje of wat duren ook
1nsane

jochem de haas schreef:Heb nog niet gegeten ....

Maar idd de zilvere rijd nog niet ...zal nog wel een jaartje of wat duren ook
ben je daarom zo knorrig :P
1nsane

nou ze is eindelijk weer thuis, maar pfoeeeeeeeeeeee wat een kosten :S, wordt nog ff krom liggen eer dat ik dat allemaal betaald heb, heeft me uiteindelijk meer dan 1500 euro gekost :( nou mag ik hopen dat het voorlopig weer ff klaar is!

maar all new & improved :D
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

1500? wat is daar allemaal voor gedaan dan?
1nsane

o a

uurloon
achterschijven
remleiding vervangen en anderen behandeld
2 nieuwe banden
lichtschakelaargebeuren
spoorverbreders
remklauw rechtsachter nieuw
de nodige bouten en moeren die aant blok ontbraken
nieuwe remblokken achter allen
uitlijnen enz
RVS uitlaatlijn voor tot achter (scorpion?)
stuurkogels beide
stuuras hoes
voorwiellager rechts
handremkabel vervangen
sensor achteruitrijlicht
beurtje (bougies, olie, filter)
APK
bakolie
en al het andere kleine gefrut
peter5GTTurbo
Contacteer:

Pittig.
Je hebt nu mag ik hopen wel een nette goed rijdende gtt?
1nsane

roest pleite, lak nog zeer netjes, motor nog zeer goed en het rollende gedeelte nu alles ook weer..

dus ja ik mag het hopen ja, rijd iig echt weer fantastisch!! 0 gekke geluiden of raar sturen of wat dan ook, gewoon weer 100% fun :D

mag dan maar wat kosten, door werk enz zelf geen tijd ervoor om er zelf aan te frotten dus dan maar zo (L)
Florus

Gezien wat er allemaal aan gedaan is,vind ik het nog een soort van meevallen,best aardig wat onderdelen,uitlaat is waarschijnlijk al een aardig bedrag,paar bandjes etc. etc......
-jacco-
Über-Spammer

Idd, die prijs valt best mee (Y)

1 van onze klanten was vorige week bijna 1100 euro armer voor een kleine beurt :~
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
jnjansen_r5gtturbo

So, dan heeft hij al met al nogal een tijdje daar gestaan, ik heb je daar namelijk gezien zo'n 2 weken geleden, toen ik daar langs moest om mijn auto te laten controleren omdat hij erg veel onbelans in de voorwielen had.

Gelukkig is hij/zij nu terug, veel rijplezier toegewenst!
1nsane

hij had zich nog redelijk ingehouden met de uren zei hij dus tja maargoed t is nu allemaal weer in orde en hopelijk blijft dat voorlopig zo :)

die uitlaat is 2e hands maar was nieuw bijna 500 maar dat mag ook wel voor een uitlaat die niet kan roesten :D

vanmiddag alle skirts enz er weer op gezet, ff een goeie was/poetsbeurt gegeven en het was liefde op het 2e gezicht :D (L)
1nsane

hmm van het weekend toch wel geboft
Was bij een kennis van mij op zijn verjaardag, erg gezellig, zijn broer is ook een reno beun dus ff stukje wezen scheuren in de gtt, gelukkig zijn er hier in de buurt veel wegen die zich lenen voor dit soort activiteiten :)
dus ik knallen, na een tijdje kom ik bij een weg die een soort van haaks overgaat in een andere weg. huppa met 80 en gierende banden er doorheen en hup gas erop. zie ik ineens een auto snel achterop komen.
Politie, stop (0)
Goedenavond rij en kentekenbewijs aub
(loopt ff naar collega)
Zo, Jochem, rij jij ook rally's?
euh (?? >-) ) nee, ging zeker over dat ene bochtje van daarnet?
Nou, ik probeer je al vanaf het julianaplein bij te houden man!
Oh ( |: )
Maarre, doe het volgende keer wat rustiger aan anders kan het je wel eens geld gaan kosten, fijne avond nog :lol:
antoine
Car: Renault Clio III RS

1nsane schreef: zie ik ineens een auto snel achterop komen.
:lol:
Dan reed je nog niet hard genoeg. :)
1nsane

antoine schreef:
1nsane schreef: zie ik ineens een auto snel achterop komen.
:lol:
Dan reed je nog niet hard genoeg. :)
mjah deed het daar wat rustiger aan, maar goed ook denk ik ;)
1nsane

oke 1nsane zoekt een in goede staat verkerende slang van de waterpomp naar dat verdeelpotje achter de rechter koplamp, met ventieltje erop, was erg leuk, de rand van t ventiel was gescheurd , als k gas gaf kwam er een straal kvs naar buiten bij me koplamp :lol: maarja is dus niet de bedoeling, heb er nu universele slang op zitten maar die kan ik niet ontluchten en zit ook met een niet al te gezonde bocht (heb hem met een tywrap beetje naar rechts getrokken omdat er anders een knik in zit).
Florus

R60 01 021 088 - Slang waterpomp naar bellenvat - €23,45

Gewoon ff een nieuwe,gebruikte zooi is vaak ook allemaal gaar :p
1nsane

thnx florus, zitten daar ook de slangenklemmen bij want die vervang ik dan ook maar gelijk, je weet t maar nooit met die ouwe toei :lol:
1nsane

was tijdje terug nog opzoek naar een dubbeldins console, vind t toch meer cachet geven aan het interieur, tijdje gezocht, nix, vandaag van een maat van me (die ook reno beun is) eentje gekregen :D dus gaan we van de week ook maar eens inbouwen, ben alleen nog opzoek naar de schakelaartjes die erin moeten, dan haal ik later wel een uni setje elec ramen en CV, in de onderste unit komt me radio en de bovenste een rijtje meters, oliedruk, olietemp en turbodruk :D

van de week ga ik ook maar eens me velgen schuren en mooi spuiten of polijsten, kutwerk weet het maar wie mooi wil zijn ;) gelijk dan maar ff de remklauwen maar ff likkie rooie verf geven :)

tevens zoek ik nog steeds naar de mogelijkheid om m'n stoelen te ruilen tegen of in hele goeie staat verkerende ori stoelen of kuipen met klapsysteem want t zijn prima stoelen maar ik vind het vrij onpraktisch met achterin stappen en bijrijders met een iets grotere reet omtrek 8)
1nsane

vandaag ff bij maat van me pogingen gewaagd een 1.4 automaat uit zijn clio te lichten. na alles los gemaakt te hebben kon het takelen beginnen, ging allemaal goed maar hij kwam er niet verder uit dan een cm of 20 :lol: waren we de steun bij het schutbord daarzo vergeten los te maken :smoke: toch is zoiets best te doen met de vraagbaak in je ene hand en een zooi gereedschap in je andere :D, woensdag die laatste steun eraf frotten, motor eruit, bak eraf (die gaat namelijk aan een vrijwel nieuw motorblok in een andere clio waar de automaat gaar van is)
Riël
Über-Spammer

1nsane schreef:was tijdje terug nog opzoek naar een dubbeldins console, vind t toch meer cachet geven aan het interieur,
t is ook geen sinecure, zo'n dubbeldins vinden (Z)
1nsane

Riël schreef:
1nsane schreef:was tijdje terug nog opzoek naar een dubbeldins console, vind t toch meer cachet geven aan het interieur,
t is ook geen sinecure, zo'n dubbeldins vinden (Z)
ach zo'n prutser als jij heeft genoeg zooi liggen waarschijnlijk :D maarjah heb er nu een dus ik blij
1nsane

hmm, gister het leuke bericht gehad dat mijn vader (die ergens in nergens woont) besloten heeft in al zijn wijsheid dat ik me studie zelf mot gaan betalen :( , maar aangezien ik net alle spaarcenten in de 5 gekieperd heb...

dus dan sta je voor de keuze, niet studeren of de 5 verkopen en ik ga denks toch voor het laatste :(
Ad van Haperen
Contacteer:

of de 5 niet meer gebruiken en bijverdienen voor je school?...

Als je dan klaar ben of wat meer geld heb kun je de 5 weer pakken
1nsane

ik werk al 3 dagen in de week voor de maandelijkse kosten, het was al hangen en wurgen iedere maand om rond te komen en ik wil hem niet voor de deur zetten en hem dan in mijn ogen weg te zien zakken, bovendien heb ik er de ruimte niet voor en stallen heb ik ook geen zin in, ik heb liever dat er een andere liefhebber plezier van kan hebben dan dat ik hem niet kan verzorgen.
GTT

maar je hebt er zoveel kosten aan gedaan de laatste tijd en hij is nu toch tiptop in orde...
1nsane

tja maar met een 5 weet je het maar nooit, maar ik sta voor het onverdrongen feit dat ik nu geld nodig heb voor me studie, heb nog iets meer dan een maand om te betalen en het geld is 100% op

al dat geklets van jamaar als je nou dit en dat en zus en zo.... ik heb heus wel gekeken of ik het wel of niet kan betalen dus zijn dat soort uitspraken een beetje nutteloos
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Dan rest me niets anders dan te zeggen: Succes met de verkoop! En succes met je studie. Is effe belangrijker. Goeie keuze. (Y)
-PAZ-
Über-Spammer

is geen leuke beslissing om te maken, maar wel betere keuze zo. studie gaat toch voor op auto.
R5GTT. Drive it like you stole it
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

zet hem hier maar voor de deur, betaal ik wegenbelasting en wa verzekering

ff een paar maanden heel de straat vol met vijfjes zetten :worship: :lol:
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
1nsane

nee idd, baal heel heel heel erg hard nu, heb er wel een flinke kater van, zeker nadat ik hem helemaal tiptop gemaakt heb :( enfin vandaag maar vroeg me nest in en morgen verder kijken wat ik eventueel nogmeer kan regelen, helaas heb ik een laffe zak als vader die alleen over de mail converseerd, heb hem nu teruggemailed dat als ik me studie niet kan volgen, hij me toekomst vergooid terwijl ie heeeele tijd geleden toen ik em eens aan de foon had gezegd had dat hij me studie zou betalen...

nu ga k eerst nog een stukje lekker hard SCHEUREN misschien dat ik daar wat vrolijker van wordt (U)
Plaats reactie