ACT: ICT en (web) Design.
nee...logitech. Meen een mouseman optical cordless 

Heb mijn draadloze muis en toetsenbord van Logitech opgeruimd. Moest soms m'n pc 3 keer opnieuw opstarten voor ze het beide deden. 

-
- Car: Dodge RAM
- Contacteer:
heb alleen maar logitechs.. nooit problemen.
Moet wel toegeven, bijna allemaal hebben nog een kabeltje
1 is op batterijen en dan merk je af ten toe storing als de muis en zender elkaar goed kunnen 'zien'.

Moet wel toegeven, bijna allemaal hebben nog een kabeltje

1 is op batterijen en dan merk je af ten toe storing als de muis en zender elkaar goed kunnen 'zien'.

I felt a disburbance in the Force... Auto: Dodge RAM, Motor: Honda VFR 800 VTEC
-
- Contacteer:
Blijft dit probleem zich ook voordoen als je de zender en de muis bij elkaar in de buurt legt ?
Zeg 10cm max van elkaar vandaan ?
Zeg 10cm max van elkaar vandaan ?
-
- Contacteer:
Zwilight Zone...
Zou het niet weten.
Leuk itempje om je locale Dixsons medewerker mee aan het werk te zetten.

Zou het niet weten.
Leuk itempje om je locale Dixsons medewerker mee aan het werk te zetten.
-
- Contacteer:
lekker, ik raad ook altijd het draadloze af bij een bestelling van een nieuwe computer...
sterker nog: ik geef er geen garantie meer op, ik heb 3 setjes in mijn magazijn liggen waarbij ik die dus heb omgewisseld voor een bedrade variant....
alleen die bluetooth dingen werken perfect, maar daar leg je ook aardig wat geld voor neer!
ik lever dus geen PC's met draadloos....
sterker nog: ik geef er geen garantie meer op, ik heb 3 setjes in mijn magazijn liggen waarbij ik die dus heb omgewisseld voor een bedrade variant....
alleen die bluetooth dingen werken perfect, maar daar leg je ook aardig wat geld voor neer!
ik lever dus geen PC's met draadloos....
Idd, kan ik niet mee quaken, reageren te traag 

-
- Moderator
- Contacteer:
Welke prijsklasse?
Ligt er ook aan wat je precies wilt, 2.1 of 5.1. Ook logitech heeft goede speakers zoals de Z2300 met 200 Watt RMS 2 Speakers en een Sub. Klinkt echt heel goed
Maar creative is ook een goed merk alleen is over het algemeen wel duurder 
Ligt er ook aan wat je precies wilt, 2.1 of 5.1. Ook logitech heeft goede speakers zoals de Z2300 met 200 Watt RMS 2 Speakers en een Sub. Klinkt echt heel goed

Laatst gewijzigd door AnthonyR op za 14 okt 2006 13:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Sja wil je een beetje geluid dan kost dat wel wat, m'n vader heeft zo'n 50 euro 5.1 creative setje maar dat lijkt echt nergens op... voor 120-130 euro heb je ook die logitech Z-2300 (geen 5.1, maar wil je dat?), maar dat is echt zoveel beter...