ACT : Formule 1 Deel I

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

"Schumacher is de onsportiefste coureur allertijden. Er is niemand die vaker bestraft is dan hij", voegt de Renault-coureur eraan toe op Radio Marca. Daarbij moet aangetekend worden dat Schumacher wel zestien jaar de tijd heeft gehad voor dergelijke incidenten. Dat laat echter buiten kijf dat de Kerpener een naam heeft opgebouwd in het aftasten van de grenzen van het toelaatbare. "Dat betekent desondanks dat het racen tegen hem een eer was en dat hij de beste coureur is", relativeert Alonso.

ach ergens heeft alonso wel een punt
en de laatste zin heb je voor het gemak niet gelezen??
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
marcel16v

Luco/Alpine-racer schreef:
ach ergens heeft alonso wel een punt
en de laatste zin heb je voor het gemak niet gelezen??

Die laatste zin was een noodkreet, omdat de persdame hem waarschijnlijk hierop attendeerde.

Alonso kan wel lopen janken over MS, maar volgens mij is hij het afgelopen jaar toch minimaal, zoniet vaker, in overtreding geweest als MS. Tevens siert het vragen (lees zeuren) om blauwe vlaggen hem ook niet echt.

Deze uitspraken tonen aan hoe gefrustreerd Alonso op dit moment is.

De volgende reactie las ik op http://www.formule1.nl en vond ik toch zeer toepasselijk;
[img]http://formule1-sanoma.fastxs.net/imgup ... /70622.jpg[/img]

Betekenis gebaar Alonso:

''ik kwek maar wat, Kwek Kwek
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

Die laatste zin was een noodkreet, omdat de persdame hem waarschijnlijk hierop attendeerde.

en jij was bij dat gesprek natuurlijk, en je hebt gehoord dat ze dat hem influisterde (S) (S) (S) (S)

over subjectiviteit gesproken zeg
Arno17
Car: Captur EDC130 Intens

Luco/Alpine-racer schreef:Die laatste zin was een noodkreet, omdat de persdame hem waarschijnlijk hierop attendeerde.

en jij was bij dat gesprek natuurlijk, en je hebt gehoord dat ze dat hem influisterde (S) (S) (S) (S)

over subjectiviteit gesproken zeg
Kijk eens aan nu komt de aap uit de mouw gesprongen, Luco heeft een zwak voor alles wat te maken heeft met Renault direct, je hebt dus een blauwe/geel brilletje op.

Je verdedigd Alonso wel heel erg fel..... :lol:

Maar idd, die Alonso moet uitkijken met wat hij zegt, voor ie er erg in heeft is het volgend jaar helemaal niks daar bij McLaren, enige punt wat hij dan misschien heeft is de Nr 1 op zijn auto.

En ook daar zet ik grote vraagtekens bij, MS ruikt bloed en tip voor Alonso:

Uit de buurt bliojven van MS, vraag maar aan Hill en Villeneuve om eens wat koeien uit de sloot te halen.
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

ik verdedig hem niet hoor

ik zeg alleen dat die voor het gemak het laatste zinnetje niet leest
daar maakt alonso wel degelijk een compliment

en dat wordt mij verweten dat ik alleen het negatieve van ms benoem, maar zelf zijn er een aantal geen haar beter (S) (S) (S)

en ja vroeger was ik een groot ferrarifan
maar sinds ms daar de hele sportieve instelling heeft verziekt, ben ik fan af van ferrari
Tom
Moderator
Car: MB

Wat een jankzak zeg. Die F1 mannen zijn op het hoogst haalbare gekomen in de autosport en vervolgens zijn er een hoop die niets klaar spelen en alleen maar zaniken over oneerlijk gedrag en veiligheid. Als je zonodig een gelijk auto wilt hebben voor ieder in het veld, ga dan snel in een andere klasse rijden (N) . Alonso zal zijn eigen wel aan het indekken zijn voor het geval dat......
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Haas
Car: Megane RS

Luco/Alpine-racer schreef:over subjectiviteit gesproken zeg
:X

roze bril effect? :X
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

heb je die nou nog op :evil:
Haas

Luco/Alpine-racer schreef:ik verdedig hem niet hoor

en dat wordt mij verweten dat ik alleen het negatieve van ms benoem, maar zelf zijn er een aantal geen haar beter (S) (S) (S)

maar sinds ms daar de hele sportieve instelling heeft verziekt, ben ik fan af van ferrari
Luco, als ik tegen iemand zeg: "je bent echt de grootste gore kutviool die er ooit op aarde heeft geleefd" en daarna "ja, je hebt wel een mooi huis." Dat spreekt positieve boekdelen wou je zeggen? Kom op...trek dan je mond echt los, onsportief en de beste coureur is niet in 1 verband te noemen....

sportieve instelling? met alesi en berger? nee, daar haalde je resultaten mee... Je kunt zeggen wat je wil, maar MS weet hoe hij een team winnend moet maken, zie benetton en Ferrari :worship:
Haas

Luco/Alpine-racer schreef:heb je die nou nog op :evil:
nee, mijn contactlenzen nog.. en die zijn lichtblauw :)
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

Haas schreef:
Luco/Alpine-racer schreef:ik verdedig hem niet hoor

Luco, als ik tegen iemand zeg: "je bent echt de grootste gore kutviool die er ooit op aarde heeft geleefd" en daarna "ja, je hebt wel een mooi huis." Dat spreekt positieve boekdelen wou je zeggen? Kom op...trek dan je mond echt los, onsportief en de beste coureur is niet in 1 verband te noemen....

sportieve instelling? met alesi en berger? nee, daar haalde je resultaten mee... Je kunt zeggen wat je wil, maar MS weet hoe hij een team winnend moet maken, zie benetton en Ferrari :worship:
nou ik denk er hetzelfde over

tuurlijk kan ms een potje sturen
maar wat bij mij overheerst is dat die naar mijn mening te vaak onsportieve acties heeft uitgehaald
daarom vind ik het een onsportieve sportman, maar dat doet niks af aan het feit dat die goed kan rijden

en zo interoreteer ik ook het verhaal van alonso

het is maar net hoe je het wil lezen denk ik
Haas

tsja, nee, iemand express ophouden omdat je vind dat hij jou op heeft gehouden (alonso bij doornbos) twee weekenden achter mekaar. Als je aan de leiding ligt meteen het handje uit de cockpit als er niet meteen een blauwe vlag volgt.... Nee, dat getuigt echt van sportief gedrag hoor. Sorry, maar vind alonso de laatste tijd meer rare sprongen maken dan MS.
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

ja dat handje snap ik ook niet altijd
en doornbos was dom van alonso
alhoewel die een dag later wel ms piepelt :D :bang:
Duupke (Ronald)
Contacteer:

CA wordt volgens mij 3e rijder bij Mercedes...

@Haas: is je Blauw-Gele bestelling al binnen???
:)
Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
Haas

nee...nog steeds niet :(
maar weer eens bellen... :gun:
Duupke (Ronald)
Contacteer:

Haas schreef:nee...nog steeds niet :(
maar weer eens bellen... :gun:
Volgende keer moet je Ebay Duitsland eens proberen, mijn meisje koopt daar vrij veel merchandise. Nog nooit problemen mee gehad...
:)
Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
Haas

hmz....komtie nu mee :P

goeie tip... zal eens kijken. Normaal koop ik nooit dingen op deze manier, omdat ik er al eens gezeik mee heb gehad. Vier jaar niet gedaan, nu weer wel, denk: ach, kan wel. Wordt je meteen weer herinnerd waarom je dat niet wilde in t verleden :( :( :( :( :gun:
Arno17
Car: Captur EDC130 Intens

Ja , ben ik weer van een nachtje werken.

Uhhh, Luco en anderen:

Het is niet onsportief wat me stoort, daargelaten dat het geen onsportiviteit is maar gewoon professioneel wat die MS liet zijn al die jaren.

Het is de term waardeloos die werd gehanteerd in de situatie met MS.......vraag maar eens aan de heren van Ferrari wat MS allemaal heeft bereikt met al die overwinningen.

MS was en is voor Ferrari van zeer grote waarde, zijn rijderskwaliteiten staan buiten kijf, een ieder die daar aan twijfelt moet of naar de oogarts of gewoon zich niet bemoeien met de autosport.
Tom
Moderator

misschien moeten ze de teamorders maar gewoon eens toestaan (daar valt of staat je wk titel toch niet mee!). Nu is er iedere keer een hoop gezeik tot jaren na het voorval..................
Marcel (Mr. Bacardi Cola)

Tom schreef:misschien moeten ze de teamorders maar gewoon eens toestaan (daar valt of staat je wk titel toch niet mee!). Nu is er iedere keer een hoop gezeik tot jaren na het voorval..................
Dacht je dat er nu geen teamorders bestaan voor Fisi en Massa? :wink:
Tom
Moderator

dat zeg ik ook niet, en aangezien het idd niet te controleren valt zou het een hoop gezeur kunnen schelen
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

of maar 1 auto per team :lol: :lol:
komen er wat meer teams :)
Haas

ja, das helemaal rendabel.. Minder reclameinkomsten en evenveel ontwikkelingskosten. Ook minder kans op punten, dus minder inkomsten van de FIA.

Juist meer auto's per team..drie ofzo! Meer spanning, want meer auto's..
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

Haas schreef:ja, das helemaal rendabel.. Minder reclameinkomsten en evenveel ontwikkelingskosten. Ook minder kans op punten, dus minder inkomsten van de FIA.

Juist meer auto's per team..drie ofzo! Meer spanning, want meer auto's..
krijg je nog meer gekonkel met afspraken binnen de teams :D

met 1 auto per team wordt dat minder :)
Haas

lekker belangrijk dat er afspraken zijn binnen een team... boeie
Erik (Schepjes)
Contacteer:

dus jij vond het een mooie actie toen barrichello op de rem moest voor schumachter?
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

op zich vind ik dat je door teamorders het spelletje behoorlijk kan beinvloeden
zou niet moeten mogen, maar het gebeurd en is zoals jij al zegt niet te controleren

het wordt moeilijker met maar 1 auto :D
maar inderdaad wordt het dan wel erg duurnou
Tom
Moderator

als je nou in het begin van het jaar met twee gelijke rijders begint. De een doed het altijd beter dan de ander. Kom je dan op een punt waarbij de ene serieuze kansen heeft op een WK titel dan vind ik dat je als team je uiterste best moet doen om deze titel in de wacht te slepen. Aangezien je een team bent lijkt het me niet zo gek dat je elkaar kan en mag helpen
Haas

Erik (Schepjes) schreef:dus jij vond het een mooie actie toen barrichello op de rem moest voor schumachter?
mooi niet, maar wel begrijpelijk.........

je haalt je bankzitter van t veld, als je spits weer speelbaar is.
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Ik ben benieuwd wat er was gebeurd als Schumacher door wat voor reden dan ook 10 punten achter zou staat op Massa. Zou hij dan ook aan de kant moeten voor de braziliaan?? Dacht het niet... En dat heeft Barrichello wel gemoeten in een zeer vroeg stadium van het seizoen.
Haas

Merijn schreef:Ik ben benieuwd wat er was gebeurd als Schumacher door wat voor reden dan ook 10 punten achter zou staat op Massa. Zou hij dan ook aan de kant moeten voor de braziliaan?? Dacht het niet... En dat heeft Barrichello wel gemoeten in een zeer vroeg stadium van het seizoen.
ja, had barri dat contract maar niet op die manier moeten ondertekenen. Bovendien heeft MS een staat van dienst die m binnen t team voorstelt op zijn teamgenoot. Het team is ook gebouwd om HEM kampioen te maken. Als je daar gaat rijden als teamgenoot van MS, weet je dat je geen kampioen KAN worden, behalve als MS niet rijd. KLAAR.

als je dat neit wil, moet je er niet gaan rijden..........
Erik (Schepjes)
Contacteer:

Dus al lig je nog zo ver op voor in het kampioenschap, dan zou je in jou ogen schumacher altijd voor moeten laten?
Haas

Erik (Schepjes) schreef:Dus al lig je nog zo ver op voor in het kampioenschap, dan zou je in jou ogen schumacher altijd voor moeten laten?
dat zeg ik niet... Ik zeg alleen dat je op kritische punten MS voorrang zult moeten geven, als het om t kampioenschap gaat. Barri heeft races gewonnen, alleen niet in t laatste deel van t seizoen.
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

dus een onsportieve wk die om zich heen mensen heeft verzameld die naar zijn pijpen dansen en sinds zijn komst is ferrari ook onsportief geworden :( :( :(

ze maken zo de sport kapot, want op deze manier is het geen sport meer (N)
Haas

Luco/Alpine-racer schreef:dus een onsportieve wk die om zich heen mensen heeft verzameld die naar zijn pijpen dansen en sinds zijn komst is ferrari ook onsportief geworden :( :( :(

ze maken zo de sport kapot, want op deze manier is het geen sport meer (N)
jaja...iedereen wordt door hem gedwongen om voor hem te werken |:
kom op zeg, brawn, byrne, todt zijn allemaal vrijwillig gekomen. Maar schuif gerust alles af op MS. Net of McLaren neit gebouwd was om Hakkinen... Of Lotus om Senna.
Gesloten