hmmz, Rob en ik zijn nog even naar bergwerk gereden (scherpe bocht ná breidscheid) nadat we op de zandvlakte weg gegaan waren. Toen hebben we ongeveer een half uur staan wachten tot er iets voorbij kwam daar, ongelukken dus weer inderdaad. Hebben jullie het zien gebeuren dan Chris?Chris schreef:Vlakbij Wippermann was het omstreeks 17:00 vandaag goed mis.. Twee motorrijders onderuit, nieuwe 5 serie in de vangrail en een Polo langs de kant... Een dame, ik vermoed passagier van motor, werd door de ADAC chopper afgevoerd... Altijd weer ff slikken als je zulke dingen ziet..
Ringweekend part 2: chattopic
-
- Moderator
- Car: MB
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Ik heb het niet zien gebeuren, diverse hulpdiensten waren al ter plekke...Tom schreef:hmmz, Rob en ik zijn nog even naar bergwerk gereden (scherpe bocht ná breidscheid) nadat we op de zandvlakte weg gegaan waren. Toen hebben we ongeveer een half uur staan wachten tot er iets voorbij kwam daar, ongelukken dus weer inderdaad. Hebben jullie het zien gebeuren dan Chris?Chris schreef:Vlakbij Wippermann was het omstreeks 17:00 vandaag goed mis.. Twee motorrijders onderuit, nieuwe 5 serie in de vangrail en een Polo langs de kant... Een dame, ik vermoed passagier van motor, werd door de ADAC chopper afgevoerd... Altijd weer ff slikken als je zulke dingen ziet..
Ik zag vanaf Brünnchen diverse motorrijders omhoog rennen, die ben ik achter nagegaan, behoorlijk klim trouwens!
In eerste instantie zag ik alleen die 5 serie in de vangrail, pas veel later zag ik anderhalve bocht verder die motorrijders.....
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Zo... laat ik ook es een keer iets posten
Lees al aardig tijdje mee hiero, maar heb tot op heden bijna nooit wat gezegd 
Ik ben dus Quoc
aka ping / de starsletter van de toyobende. Een heel gezellig en 'boerig' weekendje moet ik zeggen. Echt lol gehad in het restaurant en cafe'tje. Heb wel es verhalen gehoord hoe het er an toe ging. Nu zelf dus een keer meegemaakt. En wat mij betreft zeker voor herhaling vatbaar.
Heel erg wat steef moest overkomen. Maar aan de andere kant. Hij is er nog wel om het na te vertellen, laten we dat toch voorop stellen. Dat er schade is opgelopen, shit happens, maarja tis gebeurd. Laten we gewoon met zn allen hopen dat de verz. gewoon 'meewerkt'.
Ben trouwes wel benieuwd naar de filmpjes

Ik ben dus Quoc

Heel erg wat steef moest overkomen. Maar aan de andere kant. Hij is er nog wel om het na te vertellen, laten we dat toch voorop stellen. Dat er schade is opgelopen, shit happens, maarja tis gebeurd. Laten we gewoon met zn allen hopen dat de verz. gewoon 'meewerkt'.
Ben trouwes wel benieuwd naar de filmpjes

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
welkom hier

Je ging wel lekker met de starslet zeg!
was een leuk ritje richting t restaurant, zo bij steven in de rolla, en jullie er achteraan
En idd..duimen dat de verzekering niet zeurt, en verder komt t allemaal wel goed!

Je ging wel lekker met de starslet zeg!

was een leuk ritje richting t restaurant, zo bij steven in de rolla, en jullie er achteraan

En idd..duimen dat de verzekering niet zeurt, en verder komt t allemaal wel goed!

-
- Contacteer:
ghehe ik denk dat er wel meer zijn die daar even een wieltje los willen krijgen 

Ik vraag me alleen af hoe je dan zou rijdenCalavera schreef:ja, dat stukje richting de rest. zou ik keer op keer over willen doen zeg.
heerlijk stukje om te rijden. Zouden ze eigenlijk gewoon ff een uurtje moeten afzetten.

Je ging volgens mij al redelijk extreem

Lekker piepen met de bandjes. Zo'n rit had ik nog nooit meegemaakt. TOP

-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Heb jij een AE86? Zeldzaam geval denk ik toch zo...Steven schreef:Enige wat misschien wel helpt is als jullie ooit een AE86 (Toyota Corolla GT twincam Coupé voluit) voor onderdelen vinden. En dan met name linkerdeuren
En ja de meeste inetsites als Marktplaats, Kapaza, 2ehands.bla etc. kam ik dagelijks uit.
Deze?:
[img]http://www.hco.net/gallery/car.related/ ... G_3209.JPG[/img]
Levin carosserie type met andere bumper zo te zien

Magoed ik dwaal af, de foto's zien er goed uit, was vast erg gezellig. Volgende keer ga ik ws weer mee, met de Express.
Joost, niet te intressant gaan doen nou he 
Tis gewoon een originele AE86 levin zenki (f1). De bumper en bumperlip zijn gewoon origineel evenals de 4AGE-16v motor die erin hangt.
Tis dus geen SR5 (de AE85 die jij bedoelt) met 4AC, trommelremmen en een lsd-loos diff.
Ik weet heus wel waar ik mee rijd hoor... (nu alleen nog ermee leren rijden
)

Tis gewoon een originele AE86 levin zenki (f1). De bumper en bumperlip zijn gewoon origineel evenals de 4AGE-16v motor die erin hangt.
Tis dus geen SR5 (de AE85 die jij bedoelt) met 4AC, trommelremmen en een lsd-loos diff.
Ik weet heus wel waar ik mee rijd hoor... (nu alleen nog ermee leren rijden

Ja dus..... De mafkees.Luco/Alpine-racer schreef:wat een idioot was dat zegChris schreef:Hebben jullie toevallig die 3-serie nog gezien, die alles claxonerend en seinend voorbij moest...
Zal dat deze zijn, onderaan de pagina:
http://www.hco.net/gallery.php?show=car ... 2006.09.10
zo te zien aan zijn hesje is die het

[img]http://www.147gta.nl/PICT0145.JPG[/img]
oje oje....klappertje zeg.. 

Die 530D blijkt een rental te zijn lees ik net..... Hij vertrouwde té veel op de ESP.....Chris schreef:Ik heb het niet zien gebeuren, diverse hulpdiensten waren al ter plekke...Tom schreef:hmmz, Rob en ik zijn nog even naar bergwerk gereden (scherpe bocht ná breidscheid) nadat we op de zandvlakte weg gegaan waren. Toen hebben we ongeveer een half uur staan wachten tot er iets voorbij kwam daar, ongelukken dus weer inderdaad. Hebben jullie het zien gebeuren dan Chris?Chris schreef:Vlakbij Wippermann was het omstreeks 17:00 vandaag goed mis.. Twee motorrijders onderuit, nieuwe 5 serie in de vangrail en een Polo langs de kant... Een dame, ik vermoed passagier van motor, werd door de ADAC chopper afgevoerd... Altijd weer ff slikken als je zulke dingen ziet..
Ik zag vanaf Brünnchen diverse motorrijders omhoog rennen, die ben ik achter nagegaan, behoorlijk klim trouwens!
In eerste instantie zag ik alleen die 5 serie in de vangrail, pas veel later zag ik anderhalve bocht verder die motorrijders.....
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
Chris schreef:Ja dus..... De mafkees.Luco/Alpine-racer schreef:wat een idioot was dat zegChris schreef:Hebben jullie toevallig die 3-serie nog gezien, die alles claxonerend en seinend voorbij moest...
Zal dat deze zijn, onderaan de pagina:
http://www.hco.net/gallery.php?show=car ... 2006.09.10
zo te zien aan zijn hesje is die het![]()
[img]http://www.147gta.nl/PICT0145.JPG[/img]

reed als een of andere mongool toeterend rond en probeerde op de gekste manieren in te halen
hij is nog lang niet kort genoeg

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
Heb m niet gezien, maar kan Luco's enthousiasme begrijpen 

-
- Contacteer:
idd..niet echt netjes, maar zoals die gast rondreed..... dan lok je dit soort reacties uit natuurlijk...
hopen dat ie er zelf niets aan over heeft gehouden 

-
staat volgens mij een sjekkie te draaien, en denkt "scheisse noch mal, meine toetie ist kaputt......."
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
gasten die zo op de ring rondrijden en anderen in gevaar brengen mogen zich van mij zo in de kreukels rijden
en wel zo dat ze er zo van schrikken dat ze nooit meer de ring op durven, of de openbare weg
dan kunnen serieuze mensen tenminste normaal hun rondjes rijden
en wel zo dat ze er zo van schrikken dat ze nooit meer de ring op durven, of de openbare weg
dan kunnen serieuze mensen tenminste normaal hun rondjes rijden

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
staat de krik er nog onder LA? 

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo

btw, wanneer gaan we weer ???

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Damn... das wel errug snel ja. En wat zijn de kosten Steef ?? toch die 1200 euro of hoger ???
Maarre... meerijden of met ons meerijden ??
Maarre... meerijden of met ons meerijden ??
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Vind ik de Trueno versie toch mooierSteven schreef:Joost, niet te intressant gaan doen nou he
Ik weet heus wel waar ik mee rijd hoor... (nu alleen nog ermee leren rijden)

[img]http://www.students.dsu.edu/burrin/taiki86.jpg[/img]
Jammer dat je die niet hebt, dan was je wagen featured in een serie

Die van steven heb ik pas nog gezien in 11:14 als ik me niet vergis 

Zou ie willen 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Die tijd is niet onrealistisch, dat lukt ook wel met een diesel. 
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
als een waterige lentezonnetje het dunne dauw van de grassprietjes straalt...
Immer wieder die verdammte Holländer