[Thierry's Williams]
-
Beter! 

Update!
Ik heb gisteren een KW var1 schroefset overgekocht
De set is iets meer dan 6 maanden oud, maar ziet er nog zeer goed uit en bovendien heb ik het voor een leuk prijsje mee kunnen krijgen
Rekening, boekje, alles zit er nog bij.
![Afbeelding]()
Zo staat ie er op dit moment bij:
![Afbeelding]()
Zodra de schroefset eronder zit zal ik foto's plaatsen.

Ik heb gisteren een KW var1 schroefset overgekocht

De set is iets meer dan 6 maanden oud, maar ziet er nog zeer goed uit en bovendien heb ik het voor een leuk prijsje mee kunnen krijgen

Rekening, boekje, alles zit er nog bij.
Zo staat ie er op dit moment bij:
Zodra de schroefset eronder zit zal ik foto's plaatsen.
Leuk Thierry
Ziet er tof uit dat skeltertje.

Ziet er tof uit dat skeltertje.
-
Leuke aankoop weer, Thierry. 

-
Lijken wel verchroomde velgen. Thierry goes bl... bl... 

Ik rijd nu een weekje met de schroefset onder mijn wagen en het bevalt me goed tot nu toe, vooral de andere achterdempers zijn een grote vooruitgang
Hij moet alleen nog aan de achterkant wat lager komen en de voorkant ga ik misschien nog ietsjes terug ophogen, want bij insturen kan mn pink er nieteens meer tussen
Foto:
[img]http://img.photobucket.com/albums/v627/ ... C00544.jpg[/img]
Staat lekker schuin zo
Ik heb de laatste tijd wel een probleem met de Williams en ik hoop dat iemand van hier een oplossing weet:
Sinds 2 weken knippert het lampje van de laadstroom tijdens het rijden af en toe. Ik heb toen de accu vervangen (die was toch al oud) en toen heeft ie het een weekje goed gedaan, maar vorige week zondag begon ie weer te knipperen. Ik heb er nu al een hele week mee gereden, maar hij rijdt nog steeds en de accu laadt ook nog steeds gewoon bij. De alternator is 2 jaar geleden (+/- 20000km) gereviseerd dus het lijkt me sterk dat het daar aan ligt. Iemand enig idee waar ik naar zou moeten kijken om het probleem te fixen?

Hij moet alleen nog aan de achterkant wat lager komen en de voorkant ga ik misschien nog ietsjes terug ophogen, want bij insturen kan mn pink er nieteens meer tussen

Foto:
[img]http://img.photobucket.com/albums/v627/ ... C00544.jpg[/img]
Staat lekker schuin zo

Ik heb de laatste tijd wel een probleem met de Williams en ik hoop dat iemand van hier een oplossing weet:
Sinds 2 weken knippert het lampje van de laadstroom tijdens het rijden af en toe. Ik heb toen de accu vervangen (die was toch al oud) en toen heeft ie het een weekje goed gedaan, maar vorige week zondag begon ie weer te knipperen. Ik heb er nu al een hele week mee gereden, maar hij rijdt nog steeds en de accu laadt ook nog steeds gewoon bij. De alternator is 2 jaar geleden (+/- 20000km) gereviseerd dus het lijkt me sterk dat het daar aan ligt. Iemand enig idee waar ik naar zou moeten kijken om het probleem te fixen?
-
Dan heb je knap lange armen. Maar ik zou m'n pink er toch niet tussen steken tijdens het rijden.Thierry schreef:de voorkant ga ik misschien nog ietsjes terug ophogen, want bij insturen kan mn pink er nieteens meer tussen![]()

HahahaLotuzClioWilliams schreef:Dan heb je knap lange armen. Maar ik zou m'n pink er toch niet tussen steken tijdens het rijden.Thierry schreef:de voorkant ga ik misschien nog ietsjes terug ophogen, want bij insturen kan mn pink er nieteens meer tussen![]()

Er is in ieder geval niet veel speling bij maximaal insturen

Nog even over het laadstroom probleem. Het gekke is dat ie het ene moment heel vaak knippert en dan opeens nietmeer.
En een andere keer gaat ie bijvoorbeeld branden bij stationair en weer uit als ik een beetje gas geef

Meten heb ik ook al gedaan en dat is de ene keer prima en een andere keer te weinig 
Ik denk zelf dat ie ergens slecht contact maakt ofzo

Ik denk zelf dat ie ergens slecht contact maakt ofzo
-
- Contacteer:
klinkt als loszittende bedrading of kabel breukjes
of ja stiekem toch een dynamo die stuk is
je hebt geen slip in je multi riem?
Dat zou ook nog kunnen ja.Sven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:klinkt als loszittende bedrading of kabel breukjes
Ik blijf er wel ff mee rijden en ik zie wel wat er gebeurd

Controleer het bruine stekkertje op de dynamo eens.
Ik zal er eens naar kijken 

Het probleem lijkt nu opgelost te zijn
Gisteren dynamo eruit gehaald en ff weggebracht voor revisie en vanmorgen had ik m alweer terug. Ze hebben me nog gematst ook, omdat het nog niet zo heel lang geleden was dat ie gereviseerd was, dus ik was in totaal 11euro kwijt ofzo voor een regelaartje
Op de terugweg nog een kaarsrechte licht-grijze hoedenplank gescoord voor 0 euro op de sloop, dus mijn dag is weer goed

Gisteren dynamo eruit gehaald en ff weggebracht voor revisie en vanmorgen had ik m alweer terug. Ze hebben me nog gematst ook, omdat het nog niet zo heel lang geleden was dat ie gereviseerd was, dus ik was in totaal 11euro kwijt ofzo voor een regelaartje

Op de terugweg nog een kaarsrechte licht-grijze hoedenplank gescoord voor 0 euro op de sloop, dus mijn dag is weer goed

Nee, gewoon hard rennen

Kleine update:
Auto is paar dagen geleden goedgekeurd, maar de achterste schijven zijn aan vervanging toe. Wat wel grappig was, was dat de CO van mn auto 0 was, terwijl ik daar de vorige jaren net op het randje zat
Er zijn ondertussen vanvoren ook nieuwe remschijven en blokken gemonteerd:
[img]http://img.photobucket.com/albums/v627/ ... C00070.jpg[/img]
En vanvoren zijn er nieuwe BF Goodrich banden gestoken. Mooi bandje moet ik zeggen en ik heb ze in België gehaald en dat scheelde me toch maar mooi 50
Auto is paar dagen geleden goedgekeurd, maar de achterste schijven zijn aan vervanging toe. Wat wel grappig was, was dat de CO van mn auto 0 was, terwijl ik daar de vorige jaren net op het randje zat

Er zijn ondertussen vanvoren ook nieuwe remschijven en blokken gemonteerd:
[img]http://img.photobucket.com/albums/v627/ ... C00070.jpg[/img]
En vanvoren zijn er nieuwe BF Goodrich banden gestoken. Mooi bandje moet ik zeggen en ik heb ze in België gehaald en dat scheelde me toch maar mooi 50

-
en nog zeggen dat België een apenland is
wel goedkoop dan 

Schijfjes van Brembo? Heb ik d'r ook opzitten, ben er zeer tevreden over. 

Dat zijn inderdaad Brembo (Max) schijven.
Bevallen prima
Bevallen prima