wat een zeikerige mietjes
en dat noemt zich coureur

een angstige muis heeft nog meer lef

moet het dan zo zijn dat er niks meer mag gebeuren?Riël schreef:Ik heb ook het gevoel dat een professionele coureur niet voor niets iets ervan zegt.
nogmaazls risico van het vak, niet zeiken maar rijdenStraks gebeurt er iets en dan hebben de mietjes gelijk.
nee dat weten we niet, maar nog even en dan racen ze ook niet meer als het regent of als er een korrel asfalt verkeerd ligtJe weet toch niet wat er aan de hand is daar?
Zie hier en BILD zegt dat MS stopt na dit jaar, dan kan Kimi dus bij ferrari gaan rond tuffen...en is het cirkeltje weer rondDuupke schreef:jnjansen_r5gtturbo schreef:Ik ben benieuwd wie de 2e rijder van Renault wordt, ik hoop "The Ice-man"![]()
Ik hoop en denk dat Heikki Kovalainen een kans krijgt...
Briatore is wel zo'n figuur om een jonge 'onbekende' coureur in te laten stappen.
als huub dat moet regelen dan hebben ze dus geen motor volgend jaarPaul1916v schreef:Las ook al dat ie op bezoek is in italië om het een en ander te regelen wat betreft motoren voor volgend jaar
Luco/Alpine-racer schreef:we hebben nog geen spandoeken topic![]()
![]()
![]()
Hij schijnt anders erg goed te kunnen zuipen, misschien bevalt hem die Italiaanse wijn wel.Paul1916v schreef:ben t er wel mee eens..kimi is geen rijder voor een italiaans team volgens mij..
ja man..Merijn schreef:Had ik deze al eerder gepost?? Ik zit me voor de zoveelste keer te verbazen over dit filmpje.
http://www.youtube.com/watch?v=al9zQvS4k9k
Hij zou Massa in de weg hebben gezeten, ik zou niet weten waar en wanneer...Riël schreef:Darn, alonso terug naar 10.
Ze zijn niet echt langzamer dan de ferrari's, die renaultjes, dus hopen dat onze spanjaard nog es alles uit de kast trekt en toch nog in de nek van shumi kan eindigen (maar liever er voor).