Big troubles !

Alles over de motor, turbo, computer, chiptuning
Plaats reactie
clio1.2pwr

owk. ik heb dus mn motor gedeeltelijk gereviseerd evenals de v-bak.
alles ingebouwd, en toen volgde het 1ste probleem.
de km teller kabel. ik heb omdat ik een alu carter heb een bakhelft gebruikt van een clio die ook alu carter heeft en daarmee dus ook de bak opgebouw.maar toen motor ingebouwd bleek de km teller kabel niet te passen.deze ging niet ver genoeg over het witte buisje/pennetje. net of er nog een stuk van de oude kabel in zit. zijn er verschillen de bakke ?oid . was een jb3 051

dat is nog niet zown groot probleem toen het startten, startmotor kreeg de motor niet rond en met ontiegelijk veel gejank. toen startmotor er weer af in de bankschroef accu booster erop toplagertje draaide stroef ingespoten en toen weer goed.
dus hup startmotor er weer op en jahoor startte lopen na 30 min motor liep goed.

stukje proefrijden hoorde in 1e en 2e versnelling een beetje gejank. owk niet zown probleem kan haast niet missen dat het de bak was. dus maar gewoon doorgereden. toen paar dagen later een proefritje gemaakt en ongv de 200 aangetikt om te kijken of ie nog wel vermogen leverde. ging perfect. neem de afrit en rij een parkeerhaven op om te bellen motor slaat af. probeer weer te startten, helemaal nix net of de accu helemaal dood is. wacht ongeveer 15 tot 20 min en heel moeizaam slaat de motor weer aan. als ik gas hou blijft deze gewoon netjes lopen en levert ook nog power zat. zodra die naar stationair zakt slaat ie af.
volgende dag koude start perfect startmotor draait goed motor slaat in 1x aan.ga een stukkie rijden motor word weer warm het zelfde probleem niet rondgaan en afslaan.
schakel terug naar zn 2 hoop getik en gerammel zet m stil en naar huis gesleept. dus tot zover dus.
dan heb ik ook nog het probleem dat na het in-uit subframe en stuurhuis dat mn stuur op 1 of andere manier niet goed naar beneden staat raw komt niet terug + stuurslot spaced.

nou ben ik zelf monteur bij renault, maar heb niet zoveel ervaring met de iets oudere types. en ik heb gewoon weg geen tijd, en een niet mewerkende werkgever om de hele auto weer uit elkaar te halen. dus wie kan me een beetje opweg helpen. met al deze troubles.

verv. drijstanglagers,koppeling,riemen,koppaking, enz enz. gaat om 19 16v ph2
~thijs~
Contacteer:

1 Topic is genoeg dus ik heb je andere topic weggehaald
Plaats reactie