circuit huren door de rtc??
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
aangezien er steeds meer mensen komen met een bw of circuitauto is het misschien haalbaar om als rtc een circuit af te huren?
hou er in ieder geval rekening mee dat het minimaal rond de 150 euro gaat kosten en dat het op een doordeweekse dag zal zijn.
misschien kan het samen met een andere club georganiseerd worden.
maar eerst kijken of er genoeg animo is?
daarnaast zal er ook een en ander georganiseerd moeten worden
baanposten
overleg met circuit
enz enz enz
ik heb er geen ervaring mee maar wil best ondersteunen
wie heeft er zin in een echte circuitdag en heeft daarvoor ongeveer 150 euro voor over
- Luco
hou er in ieder geval rekening mee dat het minimaal rond de 150 euro gaat kosten en dat het op een doordeweekse dag zal zijn.
misschien kan het samen met een andere club georganiseerd worden.
maar eerst kijken of er genoeg animo is?
daarnaast zal er ook een en ander georganiseerd moeten worden
baanposten
overleg met circuit
enz enz enz
ik heb er geen ervaring mee maar wil best ondersteunen
wie heeft er zin in een echte circuitdag en heeft daarvoor ongeveer 150 euro voor over
- Luco
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
yes count me in!
ik ook zeker, mist niet al te snel moet eerst de 19 helemaal klaar zetten voor circuit. kan hier in de buurt ook nog wel eens informeren, zijn er hier ook erg veel die vaak dagen van track-time en circuitdag.nl bezoeken en dus ook wel mee zouden kunnen gaan.
R5GTT. Drive it like you stole it
-
leuk idee
maar ik geloof dat die bak van mij niet echt geschikt is, maar ik kan dan misschien wel komen kijken

maar ik geloof dat die bak van mij niet echt geschikt is, maar ik kan dan misschien wel komen kijken

Laatst gewijzigd door Kim [meganerat] op ma 4 sep 2006 18:13, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
Goed idee!!! Maar 150 euro is wel erg weinig, denk niet dat je het daarvan rond krijgt. Dagje Zandvoort kost je euro of 7000 dacht ik.
- Luco
- Bart V
- mark 5t
- paz-maniac
- Agent Smith + rest van team009
- Luco
- Bart V
- mark 5t
- paz-maniac

-
- Contacteer:
Prima om het met een andere club te doen, maar ik, cq wij willen wel veel kunnen rijden, zeker omdat we met z'n vieren zijn. En ook niet langzaam rondjes tuffen, wil wel kunnen vlammen. 
Moet dan even overlegd worden met die bepaalde club, maar met de huidige interesse vanuit de RTC is dat nog niet de moeite. Dan is een keer afspreken dat we met z'n allen naar een dag van circuitdag.nl of iets dergelijks gaan een haalbaarder idee denk ik.

Moet dan even overlegd worden met die bepaalde club, maar met de huidige interesse vanuit de RTC is dat nog niet de moeite. Dan is een keer afspreken dat we met z'n allen naar een dag van circuitdag.nl of iets dergelijks gaan een haalbaarder idee denk ik.
-
- Car: Megane coupe ph1 16V
- Contacteer:
laatste keer was mn coupetje standaard,toen ik met rmc op het circuit ging kachelen.
ben nu wel benieuwt hoe die daar rijdt,dus ik doe ook zeker mee.
- Luco
- Bart V
- mark 5t
- paz-maniac
- Christian
ben nu wel benieuwt hoe die daar rijdt,dus ik doe ook zeker mee.
- Luco
- Bart V
- mark 5t
- paz-maniac
- Christian
Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
- Luco
- Bart V
- mark 5t
- paz-maniac
- Christian
- Hugo-R21 (niet met de 21) en op zondag kost het huren van CPZ 9950
- Bart V
- mark 5t
- paz-maniac
- Christian
- Hugo-R21 (niet met de 21) en op zondag kost het huren van CPZ 9950
No offence jongens, maar ik neem aan dat een Circuitdag is bedoelt is voor de wat snellere wagens. Als je allemaal van die rijdende chicanes krijgt ist voor de snellere jongens ook niet echt leuk meer.
Je moet het niet vergelijken met zo'n Clubspecial.
Ik wil me trouwens ook wel opgeven en ik heb nog wel wat goeie vrienden voor als je de lijst wilt vullen. Maar ik ben het met Smitje eens dat je beter een circuitdag kunt pakken.
Je moet het niet vergelijken met zo'n Clubspecial.
Ik wil me trouwens ook wel opgeven en ik heb nog wel wat goeie vrienden voor als je de lijst wilt vullen. Maar ik ben het met Smitje eens dat je beter een circuitdag kunt pakken.
-
- Contacteer:
Edward ! 

-
Ik ga wel bij de langzame die zwarte Megane komt me vast voorbij 

VLK Groep
Tja sorry, maar een 90pk Megane straatauto is natuurlijk wat anders dan een leeggehaald GT-tje.
Verder is menig standaard renault ooknie bestand tegen een hele dag afbeulen
En daar komt bij dat de een em graag heelhoud en er de volgende dag mee naar werk moet terwijl de ander liever op het randje rijd voor snelle tijden en em terug kan rijden op de aanhanger. (of later ophaalt).
Verder is menig standaard renault ooknie bestand tegen een hele dag afbeulen

En daar komt bij dat de een em graag heelhoud en er de volgende dag mee naar werk moet terwijl de ander liever op het randje rijd voor snelle tijden en em terug kan rijden op de aanhanger. (of later ophaalt).
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
de bmw club deelt zon dag inSteven schreef:Tja sorry, maar een 90pk Megane straatauto is natuurlijk wat anders dan een leeggehaald GT-tje.
Verder is menig standaard renault ooknie bestand tegen een hele dag afbeulen![]()
1 uur langzame sessie (recreanten)
1 uur snelle sessie
enz
enz
enz
en een keer een hele snelle sessie (voor de F1 coureurs in spe)

maar het wordt pas interessant vanaf ongeveer 30 deelnemers om contact te zoeken met een andere club
halen we dat niet dan gewoon eens afspreken bij een circuitdag inderdaad

-
- Contacteer:
die bodegravestreetracecrew is toch ook al snel een mannetje of 10? 

circuitje rijden ben ik altijd wel voor in, alleen de vraag is met welke auto..
En tis net wat steven zegt, iedereen vind datie snel rijd en t gas erop heeft, alleen zit daar ook nogal een verschil in..
En tis net wat steven zegt, iedereen vind datie snel rijd en t gas erop heeft, alleen zit daar ook nogal een verschil in..
-
Iedereen kan toch wel van zich zelf zeggen of ie beginnend of een gevorderde circuit rijder is Haas.
VLK Groep
ja, maar dat bedoel ik niet.
je kunt nog zo ervaren zijn, met een renault 19 1.4 ga je niet hard, hoe hard je ook stampt en trapt... dat bedoel ik...
en omgekeerd ook, je kunt een bruut snel karretje hebben, als je niet kunt/durft te rijden, schiet dat ook niet op.
kortom, indelen op snelheid heeft zin als je weet hoe snel mensen rijden/kunnen rijden. Niet op soort/type auto. Circuitdagen van de hts was meestal ook ruk. Die klassen werden voor 99% ingedeeld op type auto, maar dan nog had je mensen met een 325 die langzamer waren dan een peug XS
je kunt nog zo ervaren zijn, met een renault 19 1.4 ga je niet hard, hoe hard je ook stampt en trapt... dat bedoel ik...
en omgekeerd ook, je kunt een bruut snel karretje hebben, als je niet kunt/durft te rijden, schiet dat ook niet op.
kortom, indelen op snelheid heeft zin als je weet hoe snel mensen rijden/kunnen rijden. Niet op soort/type auto. Circuitdagen van de hts was meestal ook ruk. Die klassen werden voor 99% ingedeeld op type auto, maar dan nog had je mensen met een 325 die langzamer waren dan een peug XS

-
das al een mooi voorbeeld hoe het niet moet, als mensen helemaal geen circuit ervaring hebben kan je altijd vragen of er mensen met circuit ervaring een paar rondjes met die mensen me willen rijden.
Probleem opgelost en iedereen blij!
Als je dat soort dagen wil organiseren moet je toch de dag indelen in klasses van beginnend tot ver gevorderd
Probleem opgelost en iedereen blij!
Als je dat soort dagen wil organiseren moet je toch de dag indelen in klasses van beginnend tot ver gevorderd
VLK Groep
Als er 60 inschrijvingen verzameld moeten worden, zal zeker 70% daarvan niet of nauwelijks circuitervaring hebben. Zo'n dag is er juist om deze mensen kennis te laten maken met het circuitrijden, en het verkennen van de grens van hun auto. In mijn ogen maakt het dan niet zoveel uit of je met een 19 1.4 komt, of een clio RS. De lol zal er niet minder om zijn. Deze mensen moeten zich alleen wel realiseren dat de kans op schade op een circuit aanzienlijk is, zeker als beginner. Hou daar dus wel rekening mee als je je mooie renault meeneemt. Dit is wel wat anders als de recreatieve sessies op een clubdag.
ja, maar de meeste mensen die dus geen ervaring hebben, zullen dus wel met deze stijl rijden, dus lekker relax, cruisen...Bart V schreef:Dit is wel wat anders als de recreatieve sessies op een clubdag.
en dat is voor de mensen die willen knallen, jij, agent smith, luco enz, misschien eerder een storende factor dan een verblijdende...
niets tegen onervaren rijders overigens

Dan moeten de ervaren mensen met een snelle auto zich hier aanpassen, ookal kan dat mischien wat irritaties opleveren. Zo'n dag gaat uiteindelijk om de lol, en niet om de rondetijden. Je moet zo'n dag gewoon voor iedereen toegankelijk maken
Indelen in sessies is zeker verstandig

snap ik bart, het ging me meer hierom:Bart V schreef:Dan moeten de ervaren mensen met een snelle auto zich hier aanpassen, ookal kan dat mischien wat irritaties opleveren. Zo'n dag gaat uiteindelijk om de lol, en niet om de rondetijden. Je moet zo'n dag gewoon voor iedereen toegankelijk maken![]()
agent smith schreef:Prima om het met een andere club te doen, maar ik, cq wij willen wel veel kunnen rijden, zeker omdat we met z'n vieren zijn. En ook niet langzaam rondjes tuffen, wil wel kunnen vlammen.![]()
Zolang je inhalen niet verbied zie ik het probleem niet. Je zou wel aan het begin van de dag een uurtje een soort "verkennings" sessie kunnen organiseren met een snelle pacecar, die tevens de juiste lijnen laat zien, zodat mensen een voorbeeld hebben, en meteen het circuit goed leren kennen. Uiteraard dan wel met een inhaalverbod.
-
Als ik als enigste roverrijder tussen de Renaults mag tuffen wil ik er ook wel bijzijn.
Kan weleens opd e MG-roverclub een balletje opgooien hierover?
Kan weleens opd e MG-roverclub een balletje opgooien hierover?
-
- Contacteer:
Ach heb ik er geen probleem mee om tussen langzamere auto's te rijden, als er maar geen inhaal verbod geld. En dan zullen inderdaad de snelleren zich aan moet passen aan de langzame, maar het zou dan wel fijn zijn als de onervaren mensen worden geinstrueerd wat te moeten doen als ze worden ingehaald. Knipperje gebruiken etc...
En wil niet zeggen dat ik een pro bent, maar weet in ieder geval hoe het circuit loopt, dus vindt het geen probleem om met iemand mee te rijden als ik zelf niet kan rijden. Ook is meerijden met onze auto geen probleem.
Maar denk dat momenteel het animo het belangrijkste issue is, zulke zaken kunnen altijd nog geregeld worden als blijkt dat het een serieuze optie is.
En wil niet zeggen dat ik een pro bent, maar weet in ieder geval hoe het circuit loopt, dus vindt het geen probleem om met iemand mee te rijden als ik zelf niet kan rijden. Ook is meerijden met onze auto geen probleem.
Maar denk dat momenteel het animo het belangrijkste issue is, zulke zaken kunnen altijd nog geregeld worden als blijkt dat het een serieuze optie is.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ja animo is het belangrijkste, dan verder kijken wat er mogelijk is.
[geinmodus aan] en ach die langzmere deelnemers rossen we gewoon van de baan
[/geinmodus uit]
[geinmodus aan] en ach die langzmere deelnemers rossen we gewoon van de baan