ACT: Twingo I
de mijne zijn er van lesterRianne RT schreef:http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 66#1812966
Rianne RT schreef:Van autostyle zijn die er volgens mij niet, ik weet niet welke fabrikant die voor de twingo maakt.... Zou bij hem eens kijken....
TopRontwingo schreef:en verzonden

Ben benieuwd

Heb overigens vandaag iemand gesproken die mallen maakt voor diverse onderdelen

Misschien dat ie een keer een mal wilt maken voor mijn "home-made-hakkietak-prakwerk-achterbumper"

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Heb vandaag de achterste wielkast aan de ene kant helemaal netjes roestvrij en strak gemaakt. Ook heb ik de trommel en remblokhouder (?) netjes grijs gemaakt.......
Nu is achter ook een laagje nieuw verf op de auto gekomen, maar zie je de randjes waar het afgeplakt was nog wel redelijk goed zitten. Kan je dit er op een eenvoudige manier nog netjes krijgen of moet dat weer worden strak geschuurd en opnieuw gespoten ?
Alvst bedankt !!!
Nu is achter ook een laagje nieuw verf op de auto gekomen, maar zie je de randjes waar het afgeplakt was nog wel redelijk goed zitten. Kan je dit er op een eenvoudige manier nog netjes krijgen of moet dat weer worden strak geschuurd en opnieuw gespoten ?
Alvst bedankt !!!
-
Zet dat stuk wat niet gespoten is eens flink in de wax, wellicht dat je het verschil een beetje weg kunt poetsen.
Gaaf Jacco 

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
zit er nu een deuk jacco, of zie ik het verkeerd?
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
Mooie wielen!!
Mooi zo!!
Wie o wie weet hoe je de ruitenwisser aan de voorkant van de Twingo eraf kan halen ???
Wil nl. de arm weer eens netjes maken door te spuiten, maar krijg hem er niet af !!!
Achterschermen zijn weer netjes strak in de lak en zonder roest, remtrommels en klauwen netjes grijs !
Foto's na een wasbeurtje !!!
Wil nl. de arm weer eens netjes maken door te spuiten, maar krijg hem er niet af !!!
Achterschermen zijn weer netjes strak in de lak en zonder roest, remtrommels en klauwen netjes grijs !
Foto's na een wasbeurtje !!!
Chris@R5 schreef:Powertechs toch Jacco? Ziet er best uit! Nieuw gespoten ook?

Zelf ff kleurtje gegeven, waren verchroomd, maar dat zag er niet meer uit

Ach, het zijn slechts de APK-wieltjes

De Tlines was ik toch een beetje op uit gekekenRontwingo schreef:Ziet er leuk uit Jacco en is weer is wat anders dan de Tlines![]()

En dacht Ronnie er een groot plezier mee te doen, maar die koopt gelijk een andere auto

nóg niet? 

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
duurt ff, maar dan wordt t ook wat 

-
Ik ben op zoek naar een Twingo met een C-motor.. Moet ik dan de Twingo's hebben tot en met 1998? hebben die allemaal een C-Motor of zit daar nog verschil in?