Welke Headunit hebben jullie??

Dump hier alles omtrent je ICE perikelen
Marcel B.

Haas schreef:lijkt me t meest kutte wat er is, een radio waar je een usb stink in mot slingeren.. dat steekt toch uit. En wat uitsteekt, breekt af, heb ik wel eens een wijs man horen zeggen...
is jouw uitstekende deel al es afgebroken dan? :smoke:
Chris@R5

:lol: Idd best makkelijk juist. Ik ga maar eens een 1 gig stick kopen.
Haas
Car: Megane RS

Marcel B. schreef:
Haas schreef:lijkt me t meest kutte wat er is, een radio waar je een usb stink in mot slingeren.. dat steekt toch uit. En wat uitsteekt, breekt af, heb ik wel eens een wijs man horen zeggen...
is jouw uitstekende deel al es afgebroken dan? :smoke:
mijn uitstekend deel niet... :P

maar kan me zo voorstellen als er zo'n gammel usb sticky in die radio staat en je stoot er een keer flink tegenaan, is al half naar de kanker... :nee:
Tom
Moderator
Car: MB

lijkt me idd ook 3keer niets. Ziet er overigens ook niet uit, maak het dan zo dat de SD kaart achter je frontpanel zit en de USB gewoon aan de achterkant zodat je er een verlengkabel in kan jassen en je usb stik gewoon ergens veilig neer kunt leggen
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

ik vind dat usb toch onzin..wat kost een cdtje nou nog tegenwoordig..dan kan je 700mb aan MP3's erop stampen..heb je genoeg muziek bij je zou ik denken, toch?
Of doe het zoals op mijn radio..kan je een MP3-DVD in stoppen..dan heb je helemaal genoeg muziek ;)
Chris@R5

Het is gewoon lekker makkelijk. Ik download overal muziek, ook op school. Op stickje en klaar.
Ik heb zo'n mooi mini-stickje van alu gekocht ooit (3cm), nergens geen last van hoor. Scheelt ook wer cd's.
Mol
Contacteer:

De standaart renault radio cd speler met afstandsbediening achter het stuur.

Ik ben nog aan het twijvelen of ik hem ga verbangen door mijn sony CDX-F7750s
[img]http://www.planetmol.nl/pic/cdx-f7750s.jpg[/img]
Plaats reactie