Ik heb vertrouwen in jeLex schreef:Idd, kan ik deze week sŽavonds weer wat doen. Volgend weekend misschien wel startenHaas schreef:allemaal kleine zooi dus

Ik heb vertrouwen in jeLex schreef:Idd, kan ik deze week sŽavonds weer wat doen. Volgend weekend misschien wel startenHaas schreef:allemaal kleine zooi dus
ik hoop het voor je lex maar ga niet overhaasten doe het gewoon goed en netjes anders ben je net als jeroen alles voor de helft klaarLex schreef:Idd, kan ik deze week sŽavonds weer wat doen. Volgend weekend misschien wel startenHaas schreef:allemaal kleine zooi dus
Zullen we dan weer een ouwe 911 gaan pesten, net als toen opweg naar Assen.Ivo8hoven schreef:Beters Lex...., lijkt me super om een keer met die GT mee te knallen...
Lex schreef:Maar het wordt nu echt tijd dat ie de Nederlandse wegen onveilig gaat maken
Lex schreef:Zullen we dan weer een ouwe 911 gaan pesten, net als toen opweg naar Assen.Ivo8hoven schreef:Beters Lex...., lijkt me super om een keer met die GT mee te knallen...
Het Westland is mijn gebied, Haas.Haas schreef:Doe jij t westland? doe ik t oosten
Ik ken je hebbenRobert-Jan schreef:
Het Westland is mijn gebied, Haas.
Robert-Jan schreef:Het Westland is mijn gebied, Haas.Haas schreef:Doe jij t westland? doe ik t oosten
Lex maakt de omgeving Utrecht wel onveilig
Ik kijk wel uitpeter5GTTurbo schreef:
Ik ken je hebben
Ik heb net Noordwijk nog ff onveilig gemaakt, maar daar was weinig te beleven.Robert-Jan schreef: Ik kijk wel uit
Yeps,Haas schreef:heb je die 106 nu peter?
nee hoor net mee op pad geweestHaas schreef:@Luco, vandaag pech gehad met de Patrol??
vanmorgen stond er 1 langs de A2..kaduuk en rokend.
vanmiddag op de A59 was er 1 half uitgebrand en later langs de A50 stond er nog 1 stil...
zal de tijd van t jaar wel zijn
vind t ook echt een wijs bakkie!peter5GTTurbo schreef:Yeps,Haas schreef:heb je die 106 nu peter?
Heerlijk bakkie om mee te rijden.
En een gechipte suxo uit 2002 heeft er moeite mee
Luco/Alpine-racer schreef: nee hoor net mee op pad geweest
ff polo 1.4 pesten tot de 120 strak naast hem ghehe en die gozer maar rukken aan die pook![]()
![]()
Moet alleen nog ff wennen dat je hiermee gewoon boven de 6500rpm kan gaan.Haas schreef: vind t ook echt een wijs bakkie!
<BR> schreef:Lex ook, met zijn 19 + 83kilo straf gewicht
wat rijdt ie zelf voor auto eigenlijk? altijd leuk om te wetenLex schreef:ik had net een hele aardige en tevrede en bekende Renault rijder aan de balie. Meneer Edward van Kuylenburg. Jawel F1 presentor van SBS6
Aardige vent
in dagelijks leven dus een relaxte kerel? Hoor meer van dat soort verhalen over hem. Zal dus wel kloppen, maar goed...F1 presenteren, moetie snel mee stoppenLex schreef:ik had net een hele aardige en tevrede en bekende Renault rijder aan de balie. Meneer Edward van Kuylenburg. Jawel F1 presentor van SBS6
Aardige vent
Megane CC 2.0TCChris schreef:wat rijdt ie zelf voor auto eigenlijk? altijd leuk om te wetenLex schreef:ik had net een hele aardige en tevrede en bekende Renault rijder aan de balie. Meneer Edward van Kuylenburg. Jawel F1 presentor van SBS6
Aardige vent
Helaas net nog op vakantie, echt jammer-jo- schreef:waar zitten die kannonnen hier ??
k'wil aanmeldingen zien!!!!!!!
http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 21#1772221
Klopt. Zag laatst een advertentie van ze in de Autotrader met +/-5 stuks voor het pand. Er hang ook een website van in de lucht, adres ben ik ff kwijt.Lex schreef:DBM verkoopt tegenwoordig ook al Skylines. Ze hebben ze zelfs op voorraad staan
das niet http://www.dreamcarcompany.nl of wel?Chris schreef:Klopt. Zag laatst een advertentie van ze in de Autotrader met +/-5 stuks voor het pand. Er hang ook een website van in de lucht, adres ben ik ff kwijt.Lex schreef:DBM verkoopt tegenwoordig ook al Skylines. Ze hebben ze zelfs op voorraad staan