Trillen linksvoor clio 16v

Topic voor alles over wegligging (verlagen, spoorverbreders, velgen, banden, etc)
Plaats reactie
wookie

Hey,

Ik heb een probleempje met me clio. sinds vandaag trilt ie (naar me gevoel) links voor als ik naar rechts stuur. Rechtdoor niets aan de hand en naar links sturen ook niets aan de hand.

er zitten net nieuwe banden op, en uitlijnen moest binnenkort

Wat zou dit kunnen zijn ?

danku :)
Haas
Car: Megane RS

vanalles.. (0)

doe ff een search, genoeg te vinden over trillen e.d. ... (S)
wookie

Maar het is zo raar, alleen met het sturen naar rechts rechtdoor nergens geen last van |:
Haas
Car: Megane RS

lekke band? wiel zit los? stuurkogel naar de neuk, fuseekogel, lager... kan vanalles zijn, maar als je wielen los zijn geweest, zou ik daar t eerst naar kijken.
wookie

Haas schreef:lekke band? wiel zit los? stuurkogel naar de neuk, fuseekogel, lager... kan vanalles zijn, maar als je wielen los zijn geweest, zou ik daar t eerst naar kijken.
Pas los ja, zal eens gaan kijken :)
wookie

Zo ik ben weer wat info rijker :

Het uitlijnen heeft weinig geholpen, de jongens van de siba hebben even gereden en geluisterd en getest. De ene dacht de homokoneet, de andere een versleten wiellager. De laatste jongen had de auto op de krik gezet en het wiel rondgedraaid (links) en hoorde je tikken

Wat doet mijn auto nou precies ; tijdens het rijden hoor je vrijwel niets maar met al licht sturen naar rechts hoor je een brom dit wordt hoger naarmaarte ik harder rijd. Het begint ongeveer bij de 30 km uur dat je het begint te horen

Misschien wat duidelijker ? :)
Johan_16v
Contacteer:

lager(s) vervangen?
Riël
Über-Spammer

lager idd
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
wookie

Lager links voor vervangen, friemel werkje zeg... Haat roestbouten :P Maar et is verholpen
Plaats reactie