Net genoeg om de auto warm te krijgen.Paul1916v schreef:zie in mn tomtom dat dat wel een teringeind van de ingang van de ring ligt zeg..wel 1,4km![]()
![]()
is 1 rechte weg volgens mij, dus wordt lastigHaas schreef:dat moet zelfs voor jou probleemloos kunnen
Knijper op je neus, en gaanSteven schreef:En het adres van het Hotel?
Ik moet nog hard werken om de Rolla klaar te krijgen...
En een stuk plexiglas pakken? en die op maak zagen/snijden?Steven schreef:Jah de ruit is uit de deur en om nou 1000 km met zo'n vuilniszak te gaan rije
De starslet is er sowieso, maarja ik wil zelf ook met eigen hok natuurlijk.
http://www.camping-am-nuerburgring.de/index.htmlMarieke schreef:Martijn (of iemand anders;)), weet jij in de buurt van de ring nog een camping?
Gokje: rond de 340KMBram schreef:Wellicht kom ik zondag ook langs en misschien ff een rondje doen. Iemand enig idee hoeveel km het ongeveer is uit Haarlem zegmaar??
dat hotel dat wij de vorige keer hadden ook. Ik kon de auto's zien rijden vanaf de kamerLionheart schreef:Die am-Ring zit bovendien lekker dichtbij (wordt je wakker met het geluid van het brullen van motoren)
oversteer is when you hit the tree with the side of the car????Steven schreef:Jah de ruit is uit de deur en om nou 1000 km met zo'n vuilniszak te gaan rije
De starslet is er sowieso, maarja ik wil zelf ook met eigen hok natuurlijk.
Dat klopt, maar dat kun je beter niet op de Ring doenPaul1916v schreef:met vallen en opstaan leer je t wel!
Paul1916v schreef:ook niet bij een slootje
Oja, heb zo ooit een Manta de vernieling ingeholpen. Op slijk, in een bos, alleen maar onderstuur, zo de bomen in.....Steven schreef:Nouja het nare was hij wilde juist niet oversturen
Dus gingen we rechtdoor en als dan opeens het asfalt ophoud en er een slootje je pad kruist...
Jaja klinkt lekker stupide...
Weet niet of er nog meer mensen vanaf Venlo willen oprijden, lijkt mij het handigst en het leukst om met een groep naar de Ring te rijden.Paul1916v schreef:Lijkt me een goed plan. Om 16.00 uur kunnen we in het hotel terecht, dus dat lijkt me een uiterste tijd en handige verzamelplaats.
Venlo
- Jeoffrey & aanhang 13:00
Arnhem
-
Nordschleife
- Martijn: 15:00u
- Paul & GJ: 15:00u
Goed bezig steven!Steven schreef:Jeej ik ben iig met Rolla, hij zal wel een lapjeskat zijn met zwart scherm en zwarte deur \o/
Ik denk trouwens dat wij ook in 1x doorrijden naar de ring.
Enneh ik zal vast ook nog wel wat bijrijdersstoeltjes overhebben, maja das op eigen risico![]()