ACT: Wegtransport

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Robert-Jan

Jeroen RS schreef:Harry heeft ook nog tijdje charter gereden bij ons. Met de drukke periodes en in weekenden. Op Assen nog ff mee staan praten. Echt een super mooie auto :worship:
Beetje jammer als die auto van van Daalen en Swier naast elkaar staan op een festival is bijna dezelfde kleur waardoor het eigenlijk geen ''speciale'' auto's meer zijn
VLK Groep
Jeroen RS
Contacteer:

Robert-Jan schreef:
Jeroen RS schreef:Harry heeft ook nog tijdje charter gereden bij ons. Met de drukke periodes en in weekenden. Op Assen nog ff mee staan praten. Echt een super mooie auto :worship:
Beetje jammer als die auto van van Daalen en Swier naast elkaar staan op een festival is bijna dezelfde kleur waardoor het eigenlijk geen ''speciale'' auto's meer zijn
Ze wilde perse naast elkaar staan. Zijn maten van elkaar. Hebben inderdaad wat elkaar weg. Heb ook nog op Assen met de auto gestaan. Ergens achterop het circuit.
Robert-Jan

Edit
Laatst gewijzigd door Robert-Jan op di 7 nov 2006 17:14, 1 keer totaal gewijzigd.
VLK Groep
Haas
Car: Megane RS

super vet! Kom ze dagelijks tegen op de A59 tussen den bosch en waalwijk. Ziet er zo vet indrukwekkend uit (Y)
Jeroen RS
Contacteer:

Robert-Jan

Zo'n R-serie Topline blijft mooi om te zien, alleen over het interieur hoor je een aantal chauffeurs klagen die de 4-serie gewend waren met het terugplaatsen van het bovenbed naar de achterwand.
VLK Groep
Jeroen RS
Contacteer:

Robert-Jan schreef:Zo'n R-serie Topline blijft mooi om te zien, alleen over het interieur hoor je een aantal chauffeurs klagen die de 4-serie gewend waren met het terugplaatsen van het bovenbed naar de achterwand.
Ik heb nooit met een oude 4 gereden dus daar kan ik niet over oordelen. Ben tevreden over cabine. Rij met 2en op auto en dan is een volvo wel erg klein. Hebben nu gewoon meer ruimte om spullen op te bergen en om om te kleden en zo.
Jeroen RS
Contacteer:

[img]http://members.lycos.nl/jeroenrs/images ... 6%20in.JPG[/img]

[img]http://members.lycos.nl/jeroenrs/images ... 7%20in.JPG[/img]

Deze man had een paar boompjes besteld voor bij zijn nieuwe huis. Moesten er ff met het hele spul op van hem.
Jeroen RS
Contacteer:

Robert-Jan

Jeroen RS schreef:
Ik heb nooit met een oude 4 gereden dus daar kan ik niet over oordelen. Ben tevreden over cabine. Rij met 2en op auto en dan is een volvo wel erg klein. Hebben nu gewoon meer ruimte om spullen op te bergen en om om te kleden en zo.
De oude 4 serie had het grote bed aan de voorzijde van de cabine zitten waardoor je een grote kastenwand tegen de achterwand kan mken wat de meeste chauffeurs ook gedaan hebben.

In de nieuwe FH is dat nog erger Jeroen, nog kleiner kwa leefruimte en opbergruimte.

Mooie foto's Jeroen zo zie je ze maar weinig!! (Y)
VLK Groep
Jeroen RS
Contacteer:

Helaas staat hij er nu niet zo mooi meer bij (N)
Robert-Jan

Jeroen RS schreef:Helaas staat hij er nu niet zo mooi meer bij (N)
Die Volvo?
VLK Groep
Jeroen RS
Contacteer:

Nee die is inmiddels verkocht. De Scania ziet er nu ook iets anders uit.
Robert-Jan

Jeroen RS schreef:Nee die is inmiddels verkocht. De Scania ziet er nu ook iets anders uit.
Schade?
VLK Groep
Jeroen RS
Contacteer:

Ja, had woensdag een uitzendkracht mee en die is in slaap gevallen. Zijn de kant in gegaan. Door een grote aarden wal bleven we rechtop staan en kon hij hem de snelweg weer optrekken. Daarbij ramde hij een SOS paal (vergrote versie van ANWB paal). Gelukkig trok hij hem niet zover door dat we door de vangrail schoten en kwamen dus "normaal" tot stilstand.
Robert-Jan

Lekker die uitzendkrachten!

Een chauffeur van A. de Bruyn werd vader is er een uitzendkracht op zijn auto gekomen die heeft in 2 weken tijd de complete auto uitgeleefd, voetafdrukken op de tunnelhoes, hele interieur smerig en de standairco van het dak gereden (S)
VLK Groep
Jeroen RS
Contacteer:

Ja voor mij geen uitzendkrachten meer, al zitten er ook wel goede bij. De enige waar ik nog achter ga liggen is mijn vaste maat. Die vertrouw ik. Had wel eens van anderen verhalen gehoord, maar je schrikt je de tering als je wakker wordt en ligt te schudden in je bed en van alles hoort. Dan lig je te wachten op de grote klap, die gelukkig niet kwam.

Ja echt triest hoe sommigen met andermans spullen omgaan.
Robert-Jan

Ik zou zoiets echt nooit kunnen, krijg je een dikke auto tot je beschikking en die dan in een paar weken uitleven.

Daar ben je aardig zuur mee Jeroen dat die pippo in slaap is gevallen, het had ook heel anders af kunnen lopen.
VLK Groep
Jeroen RS
Contacteer:

Robert-Jan schreef:Ik zou zoiets echt nooit kunnen, krijg je een dikke auto tot je beschikking en die dan in een paar weken uitleven.

Daar ben je aardig zuur mee Jeroen dat die pippo in slaap is gevallen, het had ook heel anders af kunnen lopen.
Ja dat begint steeds meer tot me door te dringen. Zonder die wal hadden we op z'n kant gelegen en als hij te ver had omgegooid hadden we door de vangrail gegaan de andere berm in met wat je tegen komt. Heb dus 2 keer geluk gehad.
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

nog iets van een engeltje op je schouder dus...dat zijn inderdaad niet de dingen die je mee wil maken zeg... (N)(N)

En over dat aftrappen, er zijn helaas veel teveel mensen tegenwoordig die totaal geen respect meer hebben voor andermans spullen :S (N)

@RJ: je lijkt zo gek van vrachtwagens, maar je hebt je rijbewijs niet of wel? iets wat je ooit nog wil gaan doen? of zit je te goed bij renault?
Laatst gewijzigd door paulvanrooij op ma 4 sep 2006 9:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Haas

je bedoelt RJ neem ik aan? :P
paulvanrooij
Contacteer:

*kuch* goeiemorgen!
RJ natuurlijk.. :bonk:
Robert-Jan

Paul1916v schreef:@RJ: je lijkt zo gek van vrachtwagens, maar je hebt je rijbewijs niet of wel? iets wat je ooit nog wil gaan doen? of zit je te goed bij renault?
Ik ga binnenkort beginnen met het C/E rijbewijs en dan is het de bedoeling dat ik chauffeur wordt
VLK Groep
paulvanrooij
Contacteer:

(Y) als ik je er zo over hoor zal je het niet snel gaan vervelen volgens mij
Robert-Jan

Paul1916v schreef:(Y) als ik je er zo over hoor zal je het niet snel gaan vervelen volgens mij
Het was ook wel een beetje te verwachten.

Ik ben opgegroeid in de bloemenexport, mijn vader is 1 van de weinige in de familie die niet in de bloemenhandel zit.

Ik ben heel vaak meegeweest met mijn neef, die heeft een bloemenlijn op Oost-Duitsland en dan gaat het toch kriebelen om ook zoiets te gaan doen.
VLK Groep
paulvanrooij
Contacteer:

je had er al eerder over zitten denken toch? of heb ik dat verkeerd opgevangen ooit?
Haas

Afbeelding

dit vind ik nou vet...! Zwaartransport :worship:
AnthonyR
Moderator
Contacteer:

De zoon van de eigenaar v/d vlist heeft ons vorige huis gekocht. v/d vlist heeft vestiging op het industrieterrein gelkenes Groot-Ammers, daar staan combinatie's :worship: . Heb nog geen één keer foto's ervan gemaakt maar daar wordt echt dag en nacht gereden :)
AnthonyR
Moderator
Contacteer:

6, 7 en 8 september 2006: Carrosserie Vakdagen

Drie dagen lang vormen de Carrosserie Vakdagen Gorinchem hét trefpunt waar ondernemers uit de truck-, oplegger- en carrosseriebranche elkaar ontmoeten.

Net even wezen kijken bij de opbouw, en even een paar foto's gemaakt die zal ik vandaag of morgen nog even uploaden.
Haas

yeps!
heb stage gelopen bij Nooteboom en die maken zowat alle trailers voor vd Vlist (Y) Echt mooie combinatie's zitten erbij hoor! afdelingsleider van de afdeling waar ik zat, is de broer van vd Vlist van bovenstaand bedrijf.. das wel een grappig detail.

broshuis en faymonville maken ook mooi opleggers (Y)

AnthonyR schreef:6, 7 en 8 september 2006: Carrosserie Vakdagen

Drie dagen lang vormen de Carrosserie Vakdagen Gorinchem hét trefpunt waar ondernemers uit de truck-, oplegger- en carrosseriebranche elkaar ontmoeten.

Net even wezen kijken bij de opbouw, en even een paar foto's gemaakt die zal ik vandaag of morgen nog even uploaden.
ik ben er woensdagavond ff :)
AnthonyR
Moderator
Contacteer:

Is het ook voor publiek? of moet je persé kaarten hebben? Anders ga ik ook wel even.
Haas schreef:yeps!
heb stage gelopen bij Nooteboom en die maken zowat alle trailers voor vd Vlist (Y) Echt mooie combinatie's zitten erbij hoor! afdelingsleider van de afdeling waar ik zat, is de broer van vd Vlist van bovenstaand bedrijf.. das wel een grappig detail.

broshuis en faymonville maken ook mooi opleggers (Y)
[img]http://img409.imageshack.us/img409/2161 ... pergy4.jpg[/img]

Die Komatsu dumpers staan daar ook op het terrein, wat en joekels
:D
Laatst gewijzigd door AnthonyR op ma 4 sep 2006 14:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Haas

ik heb geen idee.. Ik ga via mijn werk, dus kost me niks (0)
AnthonyR
Moderator
Contacteer:

Mag niet komen :nopom:
Robert-Jan

Edit
Laatst gewijzigd door Robert-Jan op di 7 nov 2006 19:11, 1 keer totaal gewijzigd.
VLK Groep
Duupke (Ronald)
Contacteer:

Hee, die komt hier uit de buurt, Drunen als ik het goed heb. Deze was een paar jaar geleden nog "De mooiste truck van Nederland" (Y)
Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
Plaats reactie