Sebring uitlaat geluid...
Heb nu dus een Sebring einddemper onder mijn clio 1.6si hangen,nu ben ik redelijk tevreden met het geluid.Maar zou het voor het mooie wel meer aanweziger mogen zijn ,de middendemper is er ook al onderuit maar dit had zogoed als geen effect .Nu vroeg ik mij dus af of het nut heeft om het dempingsmatriaal eruit te halen,of zitten er schotten in een Sebring??En ja heeft dat dan ook nog negatieve gevolgen voor de prestaties van de auto?
dempingsmateriaal krijg je een pleurisherrie van, dus dat zou ik niet doen. Teveel tegendruk verlies in nadeling, dus als je een wat aanweziger geluid zou willen, zou ik een andere uitlaat halen. Denk dat t toch bekend mag zijn dat sebring en remus nauwelijks wat doen onder een franse auto...
-
- Über-Spammer
oh 
mag je dat hier ook even in de buurt komen vertellen, ze zijn hier echt dolblij met mn sebring uitlaat

mag je dat hier ook even in de buurt komen vertellen, ze zijn hier echt dolblij met mn sebring uitlaat

@Gabri: MET dichte middenpijp he, niet die zeef die jij had 
wasie bij jou helemaal origineel?

wasie bij jou helemaal origineel?
-
- Über-Spammer
hoe wat orgineel?
geen katalysator en middendemper meer
geen katalysator en middendemper meer
einddemper niet leeggehaal dus bedoel ik 

-
- Über-Spammer
neuh, universeel seepring ding zonder dat er wat aan gedaan is (maar of dat nu echt een dempende functie heeft is mij nog onduidelijk)
Nou jongens weet genoeg...waarschijnlijk ben ik volgende week in het bezit van een Devil als het eff meezit