Chris: Nieuw Renaultje zoeken... (Pug verkocht)
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
ziet er goed uit chris!
die kuipjes staan ook goed!

-
- Contacteer:
appart die ruimte aan de zijkanten van je audio, als je er nu wat neon ondergooit lijkt me dat ook wel gaaf
Chris, het wordt tijd dat we je wagentje in het echt gaan zien 

ff wachten tot de mijne klaar is

Ziet er goed uit! Zijn die versterkers van de 4000 serie?
Zo, vandaag wiellager vervangen. Die was echt zwaar verrot.
Maarja, door zo'n herrie-pijp hoor je er ook niks van. Tot ie vorige week echt helemaal kapot ging en genoeg herrie maakte om mijn aandacht te trekken.
Morgen eindelijk mijn nieuwe sportstuur ophalen. Ook wat anders gedaan met het renault-logo achterop. Foto's morgen.
Maarja, door zo'n herrie-pijp hoor je er ook niks van. Tot ie vorige week echt helemaal kapot ging en genoeg herrie maakte om mijn aandacht te trekken.
Morgen eindelijk mijn nieuwe sportstuur ophalen. Ook wat anders gedaan met het renault-logo achterop. Foto's morgen.
Chris@R5 schreef:Zo, vandaag wiellager vervangen. Die was echt zwaar verrot.

Hoe merk je eigenlijk dat je wiellager(s) versleten zijn?
Aan een gerommel en/ of gejank bij het wiel. In een ernstig geval kun je de auto opkrikken en het wiel wrikken door 'm boven en onder te pakken. Dan lijkt het net of je wielbouten wat los zitten. Dan ben je trouwens al een mooi eind op weg naar een verrot wiellager.
niet alleen boven en onder, ook links rechts.
alleen speling boven/onder-beweging duidt op een rotte fuseekogel, toplager of schokdemper.
alleen speling links/rechts-beweging duidt op een rotte stuurkogel (binnenste of buitenste) of een rot stuurhuis..

alleen speling boven/onder-beweging duidt op een rotte fuseekogel, toplager of schokdemper.
alleen speling links/rechts-beweging duidt op een rotte stuurkogel (binnenste of buitenste) of een rot stuurhuis..

Dat zei ik omdat je anders mensen krijgt die dan aan de stuurinrichting zitten te wrikkenHaas schreef:niet alleen boven en onder, ook links rechts.
Maar idd alle kanten op beweegt ie dan.
En als je een kant ervan verdenkt eens lekker op die kant leunen in de bocht. Nog meer herrie zegt dan genoeg om te gaan kijken.
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
stond die ook in die cursus die ferdy gepost had?

ik gok van niet.. 

Zonet even naar de garage gegaan waar ik mijn stuur had besteld. NOG NIET BINNEN! AAAAARGH!!!
ik was er zo poepje flauw van dat ik maar het mooiere (maar ook veel duurdere) Poli-Racing stuur heb gekocht.
300mm doorsnee, lekker dik en echt leer.
Ik is weer happy
Hij lijkt op deze:
[img]http://www.autostyle.nl/images/producti ... 20P300.gif[/img]
ik was er zo poepje flauw van dat ik maar het mooiere (maar ook veel duurdere) Poli-Racing stuur heb gekocht.
300mm doorsnee, lekker dik en echt leer.
Ik is weer happy

Hij lijkt op deze:
[img]http://www.autostyle.nl/images/producti ... 20P300.gif[/img]
netjes!! leuk stuurtje 

Heel goed idee RonnieRonnie Detmers schreef:Nou zou ik zelf misschien het paarse van je dashboard antraciet/zwart (originele kleur) maken, ziet er dan net wat sjieker uit vind ik.
Ben benieuwd irl binnenkort![]()

Had ik nog niet zo bekeken. Het idee was eerst zwart met paars, maar het wordt denk ik toch antraciet met zwart.
staat netter bij het interieur vind ik... Nu is t wat speels