Maar maandag APK erop en knallen zeker....

Ja zoiets .....Ivo8hoven schreef:Mooi voor jou, wel weer balen voor hem zeg...., het zal is mee zitten....
Ga zo de schuur in nog ff wat dingen doen en dan ff kijken of ie van de week naar de apk kan .......jochem de haas schreef:Ja zoiets .....Ivo8hoven schreef:Mooi voor jou, wel weer balen voor hem zeg...., het zal is mee zitten....
YEPSven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:alle zekeringen er ook echt uitgehaald?
soms lijken ze niet door als je gewoon van buiten kijkt
heb ook wel eens een geoxideerde zekering
doet ie ook niks terwijl de zekering niet door is
Heb je geen bedradingsschema van een gtt? Ik heb eventueel de franstalige mr276. Ik weet dat oldschool een Nederlandstalige heeft. Hierin staan de electrische schema's van heel de auto.jochem de haas schreef:Nou gisteren uiteindelijk om 5 uur in de schuur.... heerlijk betrouwbaar die 5jes he arco![]()
![]()
We hebben de topschotels van de 5 vervangen door phase2 en dat stuurt een stuk beter , hij was echt te laag de draagarmen stonden omhoog en niet een klein beetje ook ......ook meteen de achterbrug opnieuw afsteld, maar nog niet goed genoegdoen we nog een x , het is maar goed dat ie zo soepel glijd
![]()
Gisteren ook nog ff naar de verlichting gekeken .......![]()
das niet goed ......bestuurderskant heeft probleemen kniper doet ,het rem ook mistachter niet en dimlicht ook niet en me kentekenverlichting......dat deed het wel in het begin ( toen deed me remlicht het niet, alles vervangen en toen...)
Nu hoorde arco een soort kapot springen van een zekering, maar we hebben alles gecontroleerd in de zekeringkast ...maar alles was/is heel
iemand enig idee....nee massa is het niet alle gevonden stekkers in gespoten .....
Maar loopt er nog een relais voor dat zeg maar alleen de bestuurderskant aan stuurt ??? want de passagierskant doet alles het gewoon .....
Klinkt toch als een massaprobleemje, die zitten geloof ik wel per kant. Vervelende bij die ouwe renault bedrading is dat de bedrading zelf weleens van binnen wil oxideren. Je meet dan wel verbinding, totdat je er stroom doorheen probeert te jassen. Beste kan je dan ff bij ingeschakelde verlichting meten Over 't lampje.jochem de haas schreef: Gisteren ook nog ff naar de verlichting gekeken .......![]()
das niet goed ......bestuurderskant heeft probleemen kniper doet ,het rem ook mistachter niet en dimlicht ook niet en me kentekenverlichting......dat deed het wel in het begin ( toen deed me remlicht het niet, alles vervangen en toen...)
Nu hoorde arco een soort kapot springen van een zekering, maar we hebben alles gecontroleerd in de zekeringkast ...maar alles was/is heel
iemand enig idee....nee massa is het niet alle gevonden stekkers in gespoten .....
Als ik hem haal dan in de gele .....in de zilvere een nieuwe ...ooitIvo8hoven schreef:aha, beter ja...![]()
In welke 5 komt ie eigenlijk....?
Enne als er nog een ligt toevallig dan mag je em meenemen voor mij hoor...
Vlgns mij heeft die gozer nog een kooi voor een Clio liggen Ivo, dus koop die rode 16V nou maar terug, ben je meteen klaar.jochem de haas schreef:Als ik hem haal dan in de gele .....in de zilvere een nieuwe ...ooitIvo8hoven schreef:aha, beter ja...![]()
In welke 5 komt ie eigenlijk....?
Enne als er nog een ligt toevallig dan mag je em meenemen voor mij hoor...
Luco/Alpine-racer schreef:ik heb hier iemand gevonden die kooien op maat bouwt en deze tevens mag certificeren![]()
![]()