Beste mensen,
Af en toe gaat het waarschuwingslampje luchtverontreiniging branden van mijn Renault Senic 2.0 16V van okt.2002. Na verloop van tijd, een aantal korte ritjes gaat het weer uit en blijft weer voor langere tijd uit. Gehele vakantie (zo'n 3000km. met caravan door Schotland) geen lampje gezien. Nu vandaag opeens weer aan, heel vreemd voor mij. Volgens het boekje moet ik direct naar de garage, maar ik krijg niet duidelijk wat er nou aan de hand is en wat de garage er aan doet. Kan het gevaar voor de motor of andere systemen als ik nog even wacht met het oog op de beurt die volgende maand nodig is?
Kan iemand mij hierop antwoord geven, alvast bedankt
Harrie van Druenen, Vlissingen
Waarschuwingslampje luchtverontreiniging
Het is een oranje oplichtend lampje met de contouren van een motorblok.
Er staat ook nog een twee lampje met de contouren van een motorblok maar dan met het woord STOP, voor de duidelijheid de laatste is het dus niet.
Hopelijk weet je meer.
Groet
Er staat ook nog een twee lampje met de contouren van een motorblok maar dan met het woord STOP, voor de duidelijheid de laatste is het dus niet.
Hopelijk weet je meer.
Groet
Check engine lampje, een of andere storing in het motormanagement.
Kan wezen dat er iets kapot is, maar 't kan ook 'zomaar', helaas is de diagnose niet altijd even brilliant.
Makkelijkst is om 'm ff uit te laten lezen en resetten bij de dealer.
Kan wezen dat er iets kapot is, maar 't kan ook 'zomaar', helaas is de diagnose niet altijd even brilliant.
Makkelijkst is om 'm ff uit te laten lezen en resetten bij de dealer.
rev it like a rental
-
- Contacteer:
of bij een bedrijf met bosch uitlees apperatuur