welke verlagingsset moet ik nemen voor mijn megane?

Topic voor alles over wegligging (verlagen, spoorverbreders, velgen, banden, etc)
Plaats reactie
Tjippo

hallo allemaal ik ben nieuw hier, en ik heb gelijk een vraagje waar ik hoop dat jullie me een antwoord kunnen geven.
ik heb een renault megane coupe 1.9 dti fase2 uit 1999.
en nou heb ik een verlagingsset van een megane coupe uit 2000 1.6 16v gezien. maar nou is mijn vraag gaat dit passen? heeft iemand daar een antwoord op? het is veer + schokbreker.
graag tot horens,
Tjippo

waarom reageert niemand?
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

Ik denk omdat de mensen die het lezen het antwoord niet weten... :~

Maar kijk eens bij een tuningszaak ofzo of de bestelnummers voor een set op beide auto's hetzelfde zijn ofzo?
Als het beide fase2 megane's zijn zou het moeten passen lijkt me, maar nogmaals, ik weet het niet zeker (anders had ik wel antwoord gegeven)
oldskool

Paul1916v schreef:Ik denk omdat de mensen die het lezen het antwoord niet weten... :~

Maar kijk eens bij een tuningszaak ofzo of de bestelnummers voor een set op beide auto's hetzelfde zijn ofzo?
Als het beide fase2 megane's zijn zou het moeten passen lijkt me, maar nogmaals, ik weet het niet zeker (anders had ik wel antwoord gegeven)
Je zou idd ff moeten checken of het allebei ph 2 zyn en dan heb je nog de keuze uit goede en slechte sets.
Oftewel dure en goedkopere.
En hoe veel moet ie lager enz .
Dus eerst ff alles goed uitzoeken en dan pas gaan kopen .
Je kan ook op de foto site 's ff kyken en dan diegene ff een pm sturen wat ie er onder heeft zitten kan soms ook wel helpen.
Stefan S.

Tjippo schreef:hallo allemaal ik ben nieuw hier, en ik heb gelijk een vraagje waar ik hoop dat jullie me een antwoord kunnen geven.
ik heb een renault megane coupe 1.9 dti fase2 uit 1999.
en nou heb ik een verlagingsset van een megane coupe uit 2000 1.6 16v gezien. maar nou is mijn vraag gaat dit passen? heeft iemand daar een antwoord op? het is veer + schokbreker.
graag tot horens,
Kijk ook eens op de Megane club, daar staat veel specifieke informatie over het verlagen van een Megane Coupe.
http://www.meganeclub.nl/index2.html
Tjippo

dank je wel voor de reacties. ik ga er komende weken even naar kijken wat ik ga doen.
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

Ik heb hier nog wel een twee maanden gebruikte set verlagingsveren van een '99-er dTi liggen. Ik heb ze over, het veercomfort ging mij (vooral achteraan) teveel achteruit. Mag je overnemen voor een leuk bod. Nieuwwaarde is 90 euro. :)
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Plaats reactie