je bent wel te vertrouwen

*ondermijnt vertrouwen*Paul1916v schreef:Wat mij betreft gewoon het geld naar jou overmaken!
je bent wel te vertrouwen![]()
[img]http://www.renault-tuning.com/type/4_5jeivovoor.jpg[/img]Ivo8hoven schreef:Ik kom denk ik ook wel ff buurten...., ws zondagmorgen vroeg weg![]()
Esmeralda wil alleen mee, als we de ring opgaan, dus niet alleen kijken...., moet ik toch weer wat leuks gaan aanschaffen...
ECHT ????Haas schreef:waarschijnlijk kom ik zondags ook nog ff langs
Ga ik wel mee Lex, mag dat?Lex schreef:Misschien kom ik zondag ook wel effe kijken. Zo ver ist niet
klootviool....jochem de haas schreef:ECHT ????Haas schreef:waarschijnlijk kom ik zondags ook nog ff langs
Martijn kan ik nog annuleren ?
Hierom altijd!jochem de haas schreef:ECHT ????Haas schreef:waarschijnlijk kom ik zondags ook nog ff langs
Martijn schreef:Hierom altijd!jochem de haas schreef:ECHT ????Haas schreef:waarschijnlijk kom ik zondags ook nog ff langs
Haas schreef:zit nog ff te twijfelen ivm me werk, maaruh..
Het idee is dus hetzelfde als afgelopen editie? incl toertocht of wat? En met die wedstrijden, is dan de ring wel zeker open?
Veel Nurburgring foto links: http://www.e30-racing.de/40506.htmlPaul1916v schreef:zie net dat er van nurburgring.nl een groep ook die kant op gaat, veel nederlanders te spotten dus(en veel kans op foto's
)
Dat laatste mag natuurlijk ook. Laat maar horen, jullie weekend.Paul1916v schreef:Ik kom vanuit friesland die ochtend, dus waar we afspreken maakt me niet zo heel erg veel uit..als er mensen willen gaan vlammen over de autobahn kunnen we ook bij de ring ergens afspreken wat mij betreft, want er zullen ook mensen bij zijn die t gewoon rustigaan willen gaan doen die kant op..
Otto-Flimm-StraßePaul1916v schreef:weet iemand een adres van de ingang van de nordschleiffe, dan kan ik die in de tomtom pleuren..ff een route plannen!
Hotel Am TiergartenSteven schreef:En het adres van het Hotel?
Ik moet nog hard werken om de Rolla klaar te krijgen...