als je zelf nagedacht zou hebben, dan weet je welke het isEdward(ForeverYoung) schreef:Nee, ik HEB gister een vent op een Harley eruit getrokken...
Vraag is dan of dat normaal is, of dat het eigenlijk andersom had moeten zijn.
Kennelijk dus de tweede optie, beetje vriendelijker had alleen wel gemogen
dat kenteken zegt tegenwoordig helemaal niks meerPaul1916v schreef: 2.0 8v of 16v was..maar kenteken niet bekeken natuurlijk
ja hoorLuco/Alpine-racer schreef:denk jij nou echt dat je er een motorfiets uit kan trekken![]()
![]()
![]()
jij bent echt naief
Volgens mij zal die idd zijn best niet gedaan hebben, die Harleys trekken volgens mij toch ook aardig op en ach, waarom zou die willen sprinten met een harleyEdward(ForeverYoung) schreef:Nee, ik HEB gister een vent op een Harley eruit getrokken...
Kennelijk dus de tweede optie, beetje vriendelijker had alleen wel gemogen
Erik (Schepjes) schreef:dat kenteken zegt tegenwoordig helemaal niks meerPaul1916v schreef: 2.0 8v of 16v was..maar kenteken niet bekeken natuurlijk
zo'n nostalgisch brok oudijzer komt toch niet vooruit? Met een beetje knappe auto moet je die wel kunnen hebben.Ronnie Detmers schreef:Volgens mij zal die idd zijn best niet gedaan hebben, die Harleys trekken volgens mij toch ook aardig op en ach, waarom zou die willen sprinten met een harleyEdward(ForeverYoung) schreef:Nee, ik HEB gister een vent op een Harley eruit getrokken...
Kennelijk dus de tweede optie, beetje vriendelijker had alleen wel gemogen,zonde van zo'n mooi motor
Menno schreef:zo'n nostalgisch brok oudijzer komt toch niet vooruit? Met een beetje knappe auto moet je die wel kunnen hebben.
daar vergis je je dank ik in mennoMenno schreef:zo'n nostalgisch brok oudijzer komt toch niet vooruit? Met een beetje knappe auto moet je die wel kunnen hebben.Ronnie Detmers schreef:Volgens mij zal die idd zijn best niet gedaan hebben, die Harleys trekken volgens mij toch ook aardig op en ach, waarom zou die willen sprinten met een harleyEdward(ForeverYoung) schreef:Nee, ik HEB gister een vent op een Harley eruit getrokken...
Kennelijk dus de tweede optie, beetje vriendelijker had alleen wel gemogen,zonde van zo'n mooi motor
Ten eerste ken ik die Harley's niet, geen idee wat voor blokken daar in liggen, ook geen idee of het een nieuwe was of 1 van 30 jaar oud (ze lijken zo veel op elkaarMenno schreef:zo'n nostalgisch brok oudijzer komt toch niet vooruit? Met een beetje knappe auto moet je die wel kunnen hebben.Ronnie Detmers schreef:Volgens mij zal die idd zijn best niet gedaan hebben, die Harleys trekken volgens mij toch ook aardig op en ach, waarom zou die willen sprinten met een harley,zonde van zo'n mooi motor
nou een beetje 350 cc zit ook dik onder de 6 op de 100GeniustheGzA schreef:Menno schreef:zo'n nostalgisch brok oudijzer komt toch niet vooruit? Met een beetje knappe auto moet je die wel kunnen hebben.
weekje geleden tegen een Yamaha XR (ofzo, iig een ofroad, Parij-Dakar model) 350 CC. Gewonnen, stelde ook niet veel voor moet ik zeggen.
Marcel B. schreef:Het was er vast zo-een, die kan ie makkelijk hebben!
[img]http://www.global-press.de/harleydestro ... rk-600.jpg[/img]
die nietLuco/Alpine-racer schreef:nou een beetje 350 cc zit ook dik onder de 6 op de 100
Autolengte verschil? Sneller tot de 100? Mijn zwager heeft er zo een, 500 nm koppel ding gaat echt als de brandweer, 0-100 tijd fractie sneller als mijn auto, alhoewel ze hem in een test weleens geklokt hebben op 8.4 sec. of iets dergelijks. Maar als je erin meerijdt gaat dat ding met zoveel koppel echt af! Daar is de clio naar gevoel niets bij, maar ja, 200 nm en 500 nm is best wel een groot verschil.Arno17 schreef:Gisteravond even 2 "oude" mannen aan de sprint.
Ik in de RS en de andere in een BMW 530d(231 pk volgens kenteken), de man dacht sneller te zijn dan mijn Cliootje maar dat viel hem vies tegen, hij had wel 2 passagiers aan boord dat wel, maar ik was een fractie sneller.....de dames in de BMW vonden het wel even leuk dat een Cliootje partij kon bieden.
BMW is toch BijMercedesWeggegooit?willow schreef:BoerenMestWagens horen ook thuis op het boerenlandEgonlaguna schreef:Zojuist met mijn laguna een BMW 525 er uit getrokken![]()
Was niet zo moeilijk, want die gast liet hem af slaan
toch wel, van stilstand was het zelfs nog beter geweestdapo1981 schreef:Nou kan me niet voorstellen dat je een Z3 M coupe kan bijhouden met een tijd van 13.38 op een 1/4 sprint.limburgio schreef:vorig weekend
mijn 5gtt tegen bmw Z3 M coupe op autosnelweg rijdende start vanaf 40km/h, ik neem 2 autolengtes voorsprong direct en dan blijf ik die houden tot 200km/h toen ben ik van het gas gegaan
daarna nog tegen audi S3 en ibiza 1.8 turbo
beiden met serieuze lengtes geklopt op rijdende start
paar weken geleden was het 1/4 sprint hier op een meeting
hebt daar een nissan 350Z met compressor afgedroogt en een standaard nissan sunny gti-R
snelste tijd was 13.38secs en 174km/H eindsnelheid,
Ben laatst naar het duits autosport festival geweest waar m3's tijden reden in de 12 seconden.
Nou heb ik ook Opel Corsa's dikke corrado's en dergelijke eruit zien rijden, dus alles kan.
Alleen die tijd van 13.38 seconden..
Zeker niet langzaam, begrijp me niet verkeerd maar het lijkt me sterk tegen een M coupe. Bijhouden is misschien het goede woord, maar vanuit stilstand moet je toch van goede huizen komen
Ik heb met mijn standaart BMW M3 (e36) een 13.6 gereden. Lager zat er niet in met mijn BMW. Maar om een 13.38 te kunnen rijden moet er ook wel heel wat gebeuren. Het kan natuurlijklimburgio schreef:toch wel, van stilstand was het zelfs nog beter geweestdapo1981 schreef:Nou kan me niet voorstellen dat je een Z3 M coupe kan bijhouden met een tijd van 13.38 op een 1/4 sprint.limburgio schreef:vorig weekend
mijn 5gtt tegen bmw Z3 M coupe op autosnelweg rijdende start vanaf 40km/h, ik neem 2 autolengtes voorsprong direct en dan blijf ik die houden tot 200km/h toen ben ik van het gas gegaan
daarna nog tegen audi S3 en ibiza 1.8 turbo
beiden met serieuze lengtes geklopt op rijdende start
paar weken geleden was het 1/4 sprint hier op een meeting
hebt daar een nissan 350Z met compressor afgedroogt en een standaard nissan sunny gti-R
snelste tijd was 13.38secs en 174km/H eindsnelheid,
Ben laatst naar het duits autosport festival geweest waar m3's tijden reden in de 12 seconden.
Nou heb ik ook Opel Corsa's dikke corrado's en dergelijke eruit zien rijden, dus alles kan.
Alleen die tijd van 13.38 seconden..
Zeker niet langzaam, begrijp me niet verkeerd maar het lijkt me sterk tegen een M coupe. Bijhouden is misschien het goede woord, maar vanuit stilstand moet je toch van goede huizen komen
origineel rijd die bmw lage 14 secs op 400meter
en ik reed nog met hele kleine wieletjes 13" met 175/50 rubber op
onderschat de 5jes niet he
Paul1916v schreef:je nieuwe hobby..petjes pesten![]()
dat 'schuiven' heb ik zelf in de hand, is een hobby om de rotonde af en toe vlot te nemenPaul1916v schreef:gister kon Edward niet van me wegrijden op weg van hoogeveen naar nijeveen trouwens![]()
.. die megane van em liep wel te schuiven rotonde af