Speciale velgen
Er mag toch niets ontwikkeld worden van de FIA.

Interresant, al die (afgekeurden) ex f1 coureurs op circuit assen.Haas schreef:wel vet idd!
echter, champ car is niet meer wat het ooit was...
imola is velen malen beter dan hockenheim... en zou bijna zeggen uitdagender dan monzaMerijn schreef:Imola sucks cocks anyway...
helemaal mee eens, daarom is het ook zo neuk!Merijn schreef:Uitdagender? Voor de coureurs misschien, niet voor de toeschouwer en al helemaal niet voor de tv-kijker.
Op Monza gebeurt er altijd wel wat, net zoals op 'slechte circuits' als Oostenrijk en Hongarije. Terwijl op Imola echt geen ruk gebeurt vaak. Hockenheim is ook een baan die ze van mij mogen schrappen. Maar ja, it's all about the money hoogstwaarschijnlijk.
mosley is een oude lul, net als balestre destijds. Op zouten met die gast..iemand anders voor in de plaats die wel risico durft te nemen!Merijn schreef:Ze zouden eens ingrijpender veranderingen moeten doorvoeren, zoals die engineer van Sauber/BMW (geloof ik) laatst in Pitspost schetste. Maar ik vrees dat dat nooit zal gebeuren. Niet onder Mosley in ieder geval.