idd dat zag ik ook. 750 eur in een paar uur....Bart GTE schreef:raar vanmiddag stond hij dr nog op voor 2250,- Hijs wel erg veel en erg snel gezakt met zn prijs in eens
Edit: als hij morgen gratis is wil ik hem wel
idd dat zag ik ook. 750 eur in een paar uur....Bart GTE schreef:raar vanmiddag stond hij dr nog op voor 2250,- Hijs wel erg veel en erg snel gezakt met zn prijs in eens
thnx, Nope het is een SI uitvoeringDuupke schreef:Mooie Clio, is het toevallig een Privilege uitvoering?
@Luco: en voor 1.050???
waar komt dit gat precies uit? achter de veerkoker? of achter het binnen-spatscherm?Mike (spitsoor) schreef:Of links bij het rubber waar ook het kabeltje loopt om je moterkap te kunnen openen. Daar is ook genoeg ruimte en daar kan je vanaf de moterruimte redelijk bij komen
Hier kon ik nergens een gat vinden alleen maar de kachel..edwinvr schreef:rechts boven je gaspedaal zit een gat waar je kabel doorheen kan... vanaf de motorruimte moeilijk zichtbaar... ik heb eerst een kabel vanaf binnen doorgestoken naar buiten, en daarna vanaf de motorruimte naar binnen.
Een SI heeft een andere, sportievere versnellingsbak toch?Bart GTE schreef:thnx, Nope het is een SI uitvoering
nee hoor hij was gewoon onlineHaas schreef:misschien niet meer online geweest sindsdien?
ennuh...ruzie's/onenigheden vecht je maar uit over de pm of aan de telefoon, niet hier
dat was niet de bedoeling hoorHaas schreef:prima
enige vriendelijkheid leek me te ontbreken in je post, vandaar..