Beste RTC-ers
Zoals jullie wellicht weten is er op 27 augustus 2006 weer een sponsordag op zandvoort.
Deze dag is bedoeld om de teams, hobbyisten en overige raceidioten een kans te geven om hun sponsors uit te nodigen en een paar rondjes mee te laten rijden.
Nu heb ik een aantal sponsors die ik uit ga nodigen, maar ik vind dat het ook een dag moet zijn om anderen met het circuit kennis te laten maken.
Omdat ik in de gelukkige omstandigheid ben dat ik dit kan doen, wil ik een aantal leifhebbers wel een aantal rondjes meenemen op het circuit.
Jullie zullen ook begrijpen dat dit niet onbeperkt kan, ten eerst omdat je ik dat niet volhou.
Ten tweede heb ik ook weer niet zoveel over dat ik twee setjes slicks op kan roken op deze dag (kost teveel)
Maar heb je zin om mee te rijden geef je dan op via pm ofzo en dan ga ik een lijstje maken, wordt het lijstje te lang zullen er helaas af moeten vallen.
Hoe de selectie gat als er zich veel aanmelden weet ikeigenlijk nog niet, ideeen zijn welkom
liefhebbers die wel willen:
- Jochem
- RJ
- Chris
- Paul 19 16v
- Arie
misschien beter om dit in mijn racevijftopic te doen, maar dat hoor ik dan wel van de moddereters

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.