Weet iemand de bak/diff verhoudingen van de GTT en van de Twingobak?
Of waar ik die vinden kan?
Wie weet Bak/diffverhouding twingo gtt5?
-
- Contacteer:
2 keer posten is onnodig
doet even een search functie
doet even een search functie
kijk effe in mijn topic ,daar staan de bakverhoudignen in van een gtt
http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... &start=455
http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... &start=455
R5GTT. Drive it like you stole it
Vreemd, nu heb ik de gtt-bak losgepelt en daar zit een 3.7 diff in.
Met wat uitzoekwerk blijkt er in alle bakken van alles in te kunnen zitten. Dus de code op het typeplaatje zegt niks over wat er in zit maar zegt alleen wat in combinatie met de motorcode.
Heb je bv de f7p van de 16v kan die zomaar een 4.2 diff hebben en dan kom je nog hoger in toeren dan de orginele twingobak die een 3.7 heeft met allebij 7.95 als 5e versnelling..
Dat word zoeken en opnieuw gaan rekenen vanuit de bandenomtrek of is er iemand die wel weet hoe of wat?
Met wat uitzoekwerk blijkt er in alle bakken van alles in te kunnen zitten. Dus de code op het typeplaatje zegt niks over wat er in zit maar zegt alleen wat in combinatie met de motorcode.
Heb je bv de f7p van de 16v kan die zomaar een 4.2 diff hebben en dan kom je nog hoger in toeren dan de orginele twingobak die een 3.7 heeft met allebij 7.95 als 5e versnelling..
Dat word zoeken en opnieuw gaan rekenen vanuit de bandenomtrek of is er iemand die wel weet hoe of wat?
Hmm, en dat klopt ook wel met die 16v want dat komt overeen als je op een bandomtrek van 1.85cm rijd. En dan zit je op 185/65/14.
Maar dan zal bij de zelfde toeren de gtt net zo hard lopen als de 16v. waarschijnlijk draaid de 16v meer toeren en komt daar dan de hogere snelheid uit..
Nah, ik zit gewoon maar even tegen mezelf te kletsen dus.
Maar dan zal bij de zelfde toeren de gtt net zo hard lopen als de 16v. waarschijnlijk draaid de 16v meer toeren en komt daar dan de hogere snelheid uit..
Nah, ik zit gewoon maar even tegen mezelf te kletsen dus.