Ze kunnen het wel, maar sinds 2001 is het niet meer gelukt...Haas schreef:en ook dat is niet 100% aan het team te wijten. McLaren is echt wel een team dat een auto kan bouwen die wereldkampioen kan worden... qua snelheid en betrouwbaarheid.Merijn schreef:Hij heeft alleen nog steeds niet echt kunnen schitteren.
ACT : Formule 1 Deel I
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
dus kunnen ze het op het ogenblik niet

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
ja, maar das wel de kracht van Hakkinen en ook van DC. Die konden allebei een auto ontwikkelen zoals zij hem wilden hebben, het team sturen naar de dingen die zij nodig hadden hard te gaan met dat ding. Dat zie je ook weer met red bull nu DC daar zit.Merijn schreef:Ze kunnen het wel, maar sinds 2001 is het niet meer gelukt...Haas schreef:en ook dat is niet 100% aan het team te wijten. McLaren is echt wel een team dat een auto kan bouwen die wereldkampioen kan worden... qua snelheid en betrouwbaarheid.Merijn schreef:Hij heeft alleen nog steeds niet echt kunnen schitteren.
Das wat mij betreft een te onderschatte eigenschap die een rijder moet hebben, de mogelijkheid een auto te ontwikkelen. Als een team bij een test aan komt met wat nieuws en de rijder rijdt ermee en zegt alleen : goed of slecht, dat werkt niet. een coureur moet meedenken, feedback geven waar het team wat mee kan, maar ook aanzetten tot nieuwe ideeen en inspiratie en daar ontbreekt het JV denk ik aan.
Das ook een btje een mindere kant van JPM als je t mij vraagt. Ze racen in amerika, waar je een auto koopt. Ontwikkelen hoeft niet, je moet alleen hard gaan en je rijgedrag aanpassen op de auto waar je in zit.
Laatst gewijzigd door Haas op di 22 aug 2006 11:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Haas schreef: en ook dat is niet 100% aan het team te wijten. McLaren is echt wel een team dat een auto kan bouwen die wereldkampioen kan worden... qua snelheid en betrouwbaarheid.
Mogen ze dan wel eens laten zien. Ze hebben het kopje 'duurzaamheid' helaas nog niet onder de knie.
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
DAT ZEG IK: KARWEIRiël schreef:Haas schreef: en ook dat is niet 100% aan het team te wijten. McLaren is echt wel een team dat een auto kan bouwen die wereldkampioen kan worden... qua snelheid en betrouwbaarheid.
Mogen ze dan wel eens laten zien. Ze hebben het kopje 'duurzaamheid' helaas nog niet onder de knie.

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Heb het op TV ook gezien om 5 voor 12 snachts. Lang niet alles is aan bod gekomen inderdaad. Helaas is in het echte schema van de dag ook geschrapt. Er zouden nog 3 nissan skylines een driftshow gaan geven..
Maar onze premier JP moest nog een rondje mee bij albers in de safety car netals als de burgemeester, dus daarom is het uitgelopen en moesten ze gaan schrappen. Wel jammer.
FF wat filmpjes van mij achtermekaar..
Maar onze premier JP moest nog een rondje mee bij albers in de safety car netals als de burgemeester, dus daarom is het uitgelopen en moesten ze gaan schrappen. Wel jammer.
-
@pollo:
daar op die tribune zag je dus eigenlijk ook niet veel,
ik stond lange tijd daar onder dat scherm, was ook niet alles als je achteraan staat,
maar heb later zo'n opstapje van een uitzendburo te pakken gekregen en toen kon ik albers aardig digi vast leggen
vond het wel een geslaagde dag, idd jammer dat die drifters niet door ging, (uitstel hoeft geen afstel te zijn, zker niet als je een half uur daarvoor alles loopt uitteleggen en iedereen lekker maakt .
btw heb die hummer helemaal niet langs zien komen, keek zeker ergens anders naar,
daar op die tribune zag je dus eigenlijk ook niet veel,

ik stond lange tijd daar onder dat scherm, was ook niet alles als je achteraan staat,

maar heb later zo'n opstapje van een uitzendburo te pakken gekregen en toen kon ik albers aardig digi vast leggen
vond het wel een geslaagde dag, idd jammer dat die drifters niet door ging, (uitstel hoeft geen afstel te zijn, zker niet als je een half uur daarvoor alles loopt uitteleggen en iedereen lekker maakt .
btw heb die hummer helemaal niet langs zien komen, keek zeker ergens anders naar,

@Kim
Ben later beneden gaan staan voor de tribune. Toen had ik veel beter zicht, maar was mijn camera waar ik filmpjes mee maakte vol. Dus ben overgegaan op foto's maken daar beneden.
Dus later had je dat scherm in je nek? Ging dat naar beneden omdat het zo hard waaide ofzo??
Ben later beneden gaan staan voor de tribune. Toen had ik veel beter zicht, maar was mijn camera waar ik filmpjes mee maakte vol. Dus ben overgegaan op foto's maken daar beneden.

Dus later had je dat scherm in je nek? Ging dat naar beneden omdat het zo hard waaide ofzo??
-
@pollo
zag je foto's zijn idd beter daar beneden, zeg maar gewoon een supper plek,
scherm ging idd naar beneden voor de wind, ding hing te klapperen was best wel heftig.
je foto's zijn wel beter dan de mijne, haha
albers kwam met zijn voorwielen los op die bult voor je, was wel een gaaf gezicht.
heb het net niet op beeld staan, gaat zo hard dat zelfs in de sportmode je gewoon alleen asfalt ziet
en al die hoofden,tss wordt je ook gek van, mensen ff bukken als ik foto's maak
mis alleen de karts bij je foto's, die jongens haalde ook wel mooie trukjes uit.
zag je foto's zijn idd beter daar beneden, zeg maar gewoon een supper plek,

scherm ging idd naar beneden voor de wind, ding hing te klapperen was best wel heftig.
je foto's zijn wel beter dan de mijne, haha
albers kwam met zijn voorwielen los op die bult voor je, was wel een gaaf gezicht.
heb het net niet op beeld staan, gaat zo hard dat zelfs in de sportmode je gewoon alleen asfalt ziet

en al die hoofden,tss wordt je ook gek van, mensen ff bukken als ik foto's maak

mis alleen de karts bij je foto's, die jongens haalde ook wel mooie trukjes uit.
Haha,
Klopt idd. Had op mijn camera geen regenbescherming. Heb hem pas nieuw en was als de dood dat ie nat werd.
En ben in die tijd ook ff de inwendige mens gaan verzorgen...
Dacht dat die karts niet zo spectaculair werden, maar ze deden inderdaad aardig trucs. En wat gaan die dingen rap!!
Klopt idd. Had op mijn camera geen regenbescherming. Heb hem pas nieuw en was als de dood dat ie nat werd.
En ben in die tijd ook ff de inwendige mens gaan verzorgen...
Dacht dat die karts niet zo spectaculair werden, maar ze deden inderdaad aardig trucs. En wat gaan die dingen rap!!

-
- Contacteer:
jnjansen_r5gtturbo schreef:Ik ben benieuwd wie de 2e rijder van Renault wordt, ik hoop "The Ice-man"![]()
Ik hoop en denk dat Heikki Kovalainen een kans krijgt...
Briatore is wel zo'n figuur om een jonge 'onbekende' coureur in te laten stappen.

Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
-
- Moderator
- Car: MB
toch eens oefenen dan met iets eerder op het knopje drukkenKim [meganerat] schreef:heb het net niet op beeld staan, gaat zo hard dat zelfs in de sportmode je gewoon alleen asfalt ziet![]()

Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
Er stonden geen Nissan Skylines op het programma. Het enige wat geschrapt is, is de bridgeclimb van Tom en Tim Coronel in een Seat en een BMW. Helaas hebben we dit moeten schrappen omdat het programma al uitgelopen was en we moesten kiezen tussen de Bridgeclimb en de F1 demo van Albers. Tsja, dan is de keuze snel gemaakt. Seat is er overigens niet erg happy mee, maar daar is deze week een gesprek mee. Tom was ook behoorlijk teleurgesteld, maar dat is reeds uitgepraat.Pollo schreef:Heb het op TV ook gezien om 5 voor 12 snachts. Lang niet alles is aan bod gekomen inderdaad. Helaas is in het echte schema van de dag ook geschrapt. Er zouden nog 3 nissan skylines een driftshow gaan geven..![]()
Maar waarom schreeuwt olav mol dat dan door de speakers heen? Met zelfs de precieze plekken waar ze zullen gaan driften?
-
idd polo, dat werdt er zeker omgeroepen, ik dacht ook dat ze zouden komen. maar ze staan ook zoals andré zegt niet in het programma, lol
@ tom, die stond ingedrukt, zelfs continu. had ook te maken met de positie waar ik in stond, met je camera boven je hoofd valt het niet mee om goed te richten. en als je te closeup fotografeerde dan zijn ze echt binnen 2 shots het beeld uit.
@ tom, die stond ingedrukt, zelfs continu. had ook te maken met de positie waar ik in stond, met je camera boven je hoofd valt het niet mee om goed te richten. en als je te closeup fotografeerde dan zijn ze echt binnen 2 shots het beeld uit.
Laatst gewijzigd door Kim [meganerat] op do 24 aug 2006 15:26, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
Pollo schreef:Maar waarom schreeuwt olav mol dat dan door de speakers heen? Met zelfs de precieze plekken waar ze zullen gaan driften?
Die roept wel meer, die slapert...
"Monteiro moest zijn uiterste best doen om zijn auto uit het asfalt te houden."

-
- Contacteer:
site met 10 van de heftigste crashes allertijden.
http://wadda.zattevrienden.be/10_most_s ... ashes_ever
filmpje van senna geeft nog altijd kippevel. de blik in de ogen van senna als ie ziet hoe Roland Ratzenberger tegen de muurt klapt, en dan wetende dat ie 24 uur later zelf een fataal ongeluk heeft
http://wadda.zattevrienden.be/10_most_s ... ashes_ever
filmpje van senna geeft nog altijd kippevel. de blik in de ogen van senna als ie ziet hoe Roland Ratzenberger tegen de muurt klapt, en dan wetende dat ie 24 uur later zelf een fataal ongeluk heeft

R5GTT. Drive it like you stole it
dat beeld zal ik nooit vergeten idd...
meest vage moment vind ik nog steeds dat Senna het niet nodig vond de race te herzien na de klap van ratzenberger. GPDA was toen bijeen om chicanes toe te passen, senna wilde dat niet voor de fans, hooguit bij de eerste race erna...
16u later was hij dood
meest vage moment vind ik nog steeds dat Senna het niet nodig vond de race te herzien na de klap van ratzenberger. GPDA was toen bijeen om chicanes toe te passen, senna wilde dat niet voor de fans, hooguit bij de eerste race erna...
16u later was hij dood

-
- Car: Captur EDC130 Intens
Is er niet iets dat "Het Lot" heet?Haas schreef:dat beeld zal ik nooit vergeten idd...
16u later was hij dood
Maar goed, dat hele weekend( de GP dagen) was er eentje om nooit te vergeten, zeker niet als je zoals ik een jarenlange "fan" was van Senna........
Was ook diep geschokt door het bericht laat op de avond dat hij was overleden...............klinisch dood werd er toen gemeld.
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
http://www.formule1.nl/pagina_nieuws.php?id=10192
Hoe ging dat gezegde ook alweer? een ezel stoot...
T zal allemaal wel weer meegevallen hebben, maar je zult zien dat ie door zoiets weer een seconde aan zn broek krijgt..niet slim met het oog op de titelstrijd!
Hoe ging dat gezegde ook alweer? een ezel stoot...

T zal allemaal wel weer meegevallen hebben, maar je zult zien dat ie door zoiets weer een seconde aan zn broek krijgt..niet slim met het oog op de titelstrijd!
-
ik vind Alonso steeds irritanter worden wat interesteert hem dat Doornbos hem voorbij komt in een Vrije traning

-
- Contacteer:
precies..irriteer me ook mateloos aan dat handje elke keer..coulthard deed dat vroeger ook altijd..kwam ie niet voorbij een achterblijver, ging ie zwaaien...zout toch op, gewoon ernaast zetten, laten zien dat je er bent, dan rotten ze vanzelf wel op 

kan ie wel iedere keer zitten zeuren over vanalles, maar die zal toch echt sneller moeten gaan rijden anders gaat de titel dit jaar weer naar duitsland/italie. schumacher mag dan ook wel zen streken hebben, maar hij kan nog steeds wel ongelooflijk hard auto rijden
-
Ja eigenlijk is het pas fout gegaan sinds die vering in de neus is verboden dus daar had Renault wel degelijk profijt van
denk dat het aan wat anders ligt dat alonso er niet helemaal bij is de laatste tijd
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/lucy ... big[1].jpg[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/lucy ... big[1].jpg[/img]
-
- Contacteer:
teveel druk? geen goede onderdelen meer?
Maar denk wel dat die suspension ermee te maken heeft, michelin heeft (o.a.) daarom zulke zachte wangen, nu die vering niet mag is het dan volgens mij ook aan renault om samen met michelin de banden te gaan ontwikkelen, zodat ze zonder dempers ook goed presteren..
Maar denk wel dat die suspension ermee te maken heeft, michelin heeft (o.a.) daarom zulke zachte wangen, nu die vering niet mag is het dan volgens mij ook aan renault om samen met michelin de banden te gaan ontwikkelen, zodat ze zonder dempers ook goed presteren..
-
Wat een vuile rothond die Alonso!
Hij stuurt in de bocht gewoon naar rechts!

haha.... alonso krijgt schumacher streekjes 
alsie nou ook nog arrogant wordt en harder gaat rijden, wordt ik fan van hem ..

alsie nou ook nog arrogant wordt en harder gaat rijden, wordt ik fan van hem ..

-
- Contacteer:
... ik ben dan fan af.
Dit soort dingen moet je lekker voor de zondag houden, wanneer je in gevecht voor een positie.
Nu ff Doornbos uitremmen/afsnijden omdat Alonso 3 weken terug straf heeft gekregen vanwege een soortgelijk iets is nergens voor nodig en ook nog eens gruwelijk dom.

Dit soort dingen moet je lekker voor de zondag houden, wanneer je in gevecht voor een positie.
Nu ff Doornbos uitremmen/afsnijden omdat Alonso 3 weken terug straf heeft gekregen vanwege een soortgelijk iets is nergens voor nodig en ook nog eens gruwelijk dom.