Aansluiten CD wisselaar op standaard Renault Radio/CD

Post hier al je vragen over de Renault Laguna
Plaats reactie
jaza

Ik heb een Renault Laguna Grand Tour in Expression uitvoering. Deze is voorzien van de standaard Renault radio/CD speler (ik meen Cabasse). Nu zit er een extra stekker achterop (iso standaard/blauw). Kan ik hier mijn eigen Philips CD wisselaar opaan sluiten (Philips DC022).
Wie kan mij iets zeggen over het type ingang van de Renault radio. via www krijg ik geen duidelijk beeld.

Jaza
Tijmen

via Renault wordt alleen een aansluiting gemaakt voor Sony wisselaars volgens mij. Vraag anders na bij de dealer.

Als het een cabasse is (4 x 30W) dan staat dat op het toestel en op de speakerroosters.
jaza

Staat geen merk op de roosters of radio. Is de standaard uitrusting alleen de mijne is uitgebreid met satnav met groot beeldscherm. Beide vakken in het midden van het dashboard zijn dus gevuld
Tijmen

Dan heb je de 4 x 15 Watt versie. Eventueel kun je een versterker van Sony er op aansluiten en zwaardere speakers monteren (als je dat wil)

Als je een Carminat navigatie hebt mag je trouwens NOOIT zomaar de accupool loshalen, dan kan je navigatie er aan gaan.
Plaats reactie