Hallo Allemaal.
Ben al een poosje bezig om de sound in mijn Twingo een beetje op te fleuren.
Dit gaat me aardig lukken.
Maar omdat ik niet zo handig ben en graag een mdf hoedenplank wil voor mijn Twingo bj2000 zoek ik een winkel waar ik deze kan bestellen.
Weet iemand van jullie een winkel waar ze Twingo hoedenplanken verkopen?
Winkels die hoedenplanken verkopen zijn er wel maar dan weer niet voor de Twingo.
Dus als iemand een idee heeft?
P.S. zelf maken is geen optie.
Ben er niet handig genoeg voor en heb daar de tijd, ruimte en spullen ook niet voor.
Groetjes Erwin.
MDF Hoedenplank Twingo
-
- Car: Renault Clio III RS
Ik vermoed dat je toch iemand moet zoeken die er 1 voor je wil maken. Maar waarom niet zelf proberen. Vraag bij kennissen of ze een decoupeerzaag hebben. Ga bij de gamma een plaatje mdf halen en begin.
Zo moeilijk is het echt niet. Wat kan er mis gaan?
Zo moeilijk is het echt niet. Wat kan er mis gaan?
Een MDF hoedenplank in een Twingo is iets wat niet amkkelijk te maken is.
De originele hangt aan de achterklep, maar daar kun je de MDF niet hangen, want dat is wat te zwaar.
Dus je zult zelf iets moeten maken, of gewoon de luidsprekers in de standaard hoedenplank maken.
De originele hangt aan de achterklep, maar daar kun je de MDF niet hangen, want dat is wat te zwaar.
Dus je zult zelf iets moeten maken, of gewoon de luidsprekers in de standaard hoedenplank maken.
-
Robke schreef:Een MDF hoedenplank in een Twingo is iets wat niet amkkelijk te maken is.
een mdf hoedenplank maken voor de twingo is peace of cookie
je kan de originele hoedenplank weg halen en de mdf hoedenplank gewoon op die zij paneeltjes leggen
in precipe hoef je hoedenplank ook niet omhoog
en met mdf klinkt altijd beter dan met de originele hoedenplank
ik weet niet waar je vandaan komt spookhol maar wil eventueel wel ff een paar uurtjes voor je uit trekken om een hoedenplank te maken voor je
ik zelf woon in beuningen dus ik weet niet of dat te doen is voor je
laat maar ff weten wat je van het idee vind
-
ik hoop de je de mdf hoedenplank bedoel
en niet de twingo
en niet de twingo
-
he heb weer pb