GTT project Paz. VERKOCHT!!

Vertel hier alles over je project.
Plaats reactie
Steven
Car: M536

Die zit vast achter de draagarmbouten.

Bij renault met de seperate subframes is dit eigenlijk redelijk zinloos, gezien het subframe van zichzelf al stijf genoeg is.
Tis meer bedoelt voor autos zonder subframe, waar de draagarmen direct aan de carroserie zitten zonder directe dwarsverbinding. Zoals vele japanners hebben bijv.

Maarrrr tis wel weer handig als je nog es over een vluchtheuvel ofzo heenbeukt, sloop je je subframe wat minder snel ;)
-PAZ-
Über-Spammer

ding zit er idd ook meer om de klappen op te vangen, de veerpootbrug is nu het laagste punt dus als er iets raakt is het dit. en dat het zaakje nog wat stijver word is alleen maar een voordeel
R5GTT. Drive it like you stole it
Haas
Car: Megane RS

Steven schreef:Tis meer bedoelt voor autos zonder subframe, waar de draagarmen direct aan de carroserie zitten zonder directe dwarsverbinding. Zoals vele japanners hebben bijv.
gaak die ff 1 sjoppen voor de ring voor me charade... :P
Steven

Je moet dan es onder die starslet kijken, die hangt nu helemaal vol met stabi's bruggen etc. :D
Ding heeft nu wel een ziekelijke wegligging, daar is een leuk verlaagde GT nix bij :worship:
-PAZ-
Über-Spammer

heb bij men sierra toen ook extra stabistang gemonteerd, gewoon tegen de origenele aan. verschil was ook gelijk goed merkbaar. maja zo een ford heeft origeneel ook echt een oeki waki voorwiel ophanging
Haas

een oeki watte? ???
:lol:

oeki wakki..wat een uitdrukking :D (Y)
-PAZ-
Über-Spammer

effe vraagje, de km teller van mijn gtt heeft beetje ADHD, en dan doet ie het weer niet |: . kabel bestaat toch uit twee delen, opnemer met stuk kabel aan en dan kabel tot aan dash???
-Ray-
Contacteer:

stekker achter je luchtfilter (als je die nog hebt) ff schoonmaken en inspuiten.
Immer wieder die verdammte Holländer
-PAZ-
Über-Spammer

heb ik al geprobeert maar hielp niet echt, daarom vroeg ik me af of er nog ergens een stekker opzit
-Ray-
Contacteer:

kan dan nog van alles wezen, die grote platte stekker onder je koplamp, de contactjes achterop de tellerbak of misschien is je teller zelf gaar. ik had zelf ook een hele verzameling tellerbakken, beetje een afwijking. maar alles deed het wel ;)
-PAZ-
Über-Spammer

zit em sowieso in een sechte verbinding ergens, soms als ik door een put ofzo rijd springt ie ineens weer aan of uit. zit volgens mij niet in dash.

hoezo platte stekker achter koplamp???, hier loopt toch geen bedrading voor de km teller door
-Ray-
Contacteer:

nee maar het kan nooit kwaad om die ff schoon te maken ;)
Arco
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

Haas schreef:een oeki watte? ???
:lol:

oeki wakki..wat een uitdrukking :D (Y)
Hetzelfde merk toch als "Tjillie Tjap" en "Mickey Mouse" ?? :D
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"

Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-PAZ-
Über-Spammer

-Ray- schreef:nee maar het kan nooit kwaad om die ff schoon te maken ;)

kan idd geen kwaad maar daarmee is mijn probleem nog niet opgelost :) :p
JiggyMF

paz-maniac schreef:heb ik al geprobeert maar hielp niet echt, daarom vroeg ik me af of er nog ergens een stekker opzit
Ik had dit probleem ook, had een nieuwe stekker besteld (beide delen), was even opgelost maar bleef terugkomen. Bij mij bleek het in het klokkenspel te zitten uiteindelijk.

grtz Jiggy
-PAZ-
Über-Spammer

zal wel effe zien, nu gaat het weer al een paar dagen goed. zal eens kijken in mijn onderdelen opslag, heb als het goed is nog een gtt dash liggen kan ik die eens proberen
GerryTT

Die van mij deed dat ook maar vind het wel lekker. Je kilometerstand blijft lekker laag :wink: En ik reed toch meestal te hard, daar heb ik geen kilometer teller voor nodig :p
JiggyMF

GerryTT schreef:Die van mij deed dat ook maar vind het wel lekker. Je kilometerstand blijft lekker laag :wink: En ik reed toch meestal te hard, daar heb ik geen kilometer teller voor nodig :p
:D

In sommige gevallen kan je dan idd beter niet weten HOEVEEL te hard je rijdt :bang:

grtz Jiggy
Steven

Ik had het vaak dattie bij een hobbel op de snelweg helemaal wegviel, als ik dan op de tellerbak tikte deed ie het weer.
Toen heb ik die stekker die op je tellerbak zit eraf getrokken, al die pooltjes even opgebogen en toen had ik er geen last meer van.

Blijft een beetje crappy, maar zla nieuw vast nog wel te betalen zijn? Volgens mij ist alleen de afnemer op de bak en dan vanaf het luchtfilter naar binnen.
-PAZ-
Über-Spammer

GerryTT schreef:Die van mij deed dat ook maar vind het wel lekker. Je kilometerstand blijft lekker laag :wink: En ik reed toch meestal te hard, daar heb ik geen kilometer teller voor nodig :p
km stand is de laatste paar jaar ook niet echt veel opgelopen, eerst geheel uitelkaar om te spuiten, daarna nog es stil voor motor rivisie.

4000km en 2.5 jaar :)
-PAZ-
Über-Spammer

gaat weer lekker met de gtt :( . volgens mij is de turbo op sterven na dood. starten geen probleem, rijden ook geen probleem, maar na een rit nog effe stationair lopen begint ie redelijk veel te roken uit de uitlaat (N) (N) . motor geeft nog wel gewoon vermogen. dus ik vermoed dat de turbo gaar is. strax eens effe een andere T2 monteren en kijken of ie dan minder rookt
-PAZ-
Über-Spammer

af en toe snap ik dat ding niet meer hoor (S) staat ie 1.5 uur geleden nog gewoon enorm te roken als ie stationair draait, gah ik net effe rondje rijden rookt ie eerst nog een beetje en daarna helemaal nix meer. gewoon weer goed. raar ding zo een gtt :wink:
Haas

raar maar vet :P

hopen dat het eenmalig was.. :)
-PAZ-
Über-Spammer

hoop het ook, maar vertrouw de turbo niet, fohn heeft ook al 180K gedaan, rest van blok moet goed zijn das allemaal nieuw
Haas

das bij mij nu ook ongeveer zo.. Alleen geen idee, wat die gaat doen, dat komt over een tijdje wel :P
-PAZ-
Über-Spammer

jah zal ook wel effe zien, heb nog een T2 liggen maar heb ook geen idee in welke staat die is. heb eigenlijk wel zin Hybrid of T25 maar geen zin in de rekening die daar aan vast zit :wink: :)

carb al opgepikt trouwens??
Haas

dat heb ik ook nou ook! Ik wil wel een andere turbo, maar ja... eerst maar eens zien wat deze doet. Heb er niet veel slechts van gemerkt, maar ja, na 21 km was t al einde verhaal, dus veel nuttigs kan ik er nog niet over zeggen..

Nee, carb nog niet opgehaald, veel te druk gehad deze week :( Morgen wordt ook niets, zal volgende week worden. Zal maandag meteen maar eens gaan regelen, of zondag, is zij ook van die rommel af en heb jij je centen :P
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

paz-maniac schreef:jah zal ook wel effe zien, heb nog een T2 liggen maar heb ook geen idee in welke staat die is. heb eigenlijk wel zin Hybrid of T25 maar geen zin in de rekening die daar aan vast zit :wink: :)
Speciale aanbieding: iets goedkoper dan nieuw :p
-PAZ-
Über-Spammer

wat is iets goedkoper dan nieuw??

doe me effe prijs dan evt via pm :)
JiggyMF

paz-maniac schreef:af en toe snap ik dat ding niet meer hoor (S) staat ie 1.5 uur geleden nog gewoon enorm te roken als ie stationair draait, gah ik net effe rondje rijden rookt ie eerst nog een beetje en daarna helemaal nix meer. gewoon weer goed. raar ding zo een gtt :wink:
Zijn het niet gewoon je klepseals?

grtz Jiggy
-PAZ-
Über-Spammer

heb ik ookal aan gedacht, deze zijn echter wel vervangen bij de motor revisie. en dan zou ie moeten roken bij gas los situatie, en niet bij stationair loop volgens mij
pierre

het is de turbo die lekt olie naar de carburateur, check eens slangen en intercooler, deze moet nat zijn vd olie.

dan is turbo versleten, bij turbohoet 500 euro incl. en inruil oude.

als de rekeningen te hoog worden even een suikertante bellen.
Florus

pierre schreef:het is de turbo die lekt olie naar de carburateur, check eens slangen en intercooler, deze moet nat zijn vd olie.

dan is turbo versleten, bij turbohoet 500 euro incl. en inruil oude.
Kan ook olie zijn die via de seal van 't turbinehuis rechtsstreeks de uitlaat ingaat(had ik ook),en bij turbohoet: 250 t/m 550 euro ex. btw ,puur afhankelijk van wat er aan je oude turbo stuk is..........
-PAZ-
Über-Spammer

gah van de week nog es effe wat slangen los gooien om te kijken of er niet te veel olie inzit. had et zaterdag weer, alleen nu niet bij stationair was al ongeveer 15km aan het rijden zonder problemen/rook, rem af voor een rotonde en bij het rond gaan van de rotonde gooit ie een boel rook de uitlaat uit. 5km verder weer een rotonde percies het zelfde. daarna laat ik em effe stationair lopen en dan weer geen rook
Siem

hallo nog ff over die schakelwegverkorter.. heb er net ff 1tje zelf gemaakt en werkt perfect :lol: 8)
Plaats reactie