Als je dan wat oefening hebt ontwikkeld kom ik met de clio langs, kun je die ook gelijk doen.
Riël zijn ... GTE -> GTT 'funcar'
Ik zou het niet weten Riel...zitten trouwens 2x 2 torsies in de as? 4 stuks in totaal, 2 dunne en 2 dikke?
Als je dan wat oefening hebt ontwikkeld kom ik met de clio langs, kun je die ook gelijk doen.
Als je dan wat oefening hebt ontwikkeld kom ik met de clio langs, kun je die ook gelijk doen.
Je moet sowieso langs komen, heb velgen nodig 
Wil dan best wel eens rammelen aan die torsie hoor.

Wil dan best wel eens rammelen aan die torsie hoor.
Ik wilde de velgen even schoon laten maken. Anders flikker ik ze zo in de auto en rij ik straks even langs, onderweg naar Eindhoven.
Ben nu in eindhoven
Schoon maken hoeft niet man.

Ik ben straks in Eindhoven. Tot hoe laat ben je daar? Ik denk dat ik tegen half 8 wel daar ben...7 misschien.
Ach wat, schlepperij met die felgen. Ik breng ze wel langs als we beide weer in Limburrug zijn.
Ach wat, schlepperij met die felgen. Ik breng ze wel langs als we beide weer in Limburrug zijn.

Nee ik ben over een uurtje weer terug in Einighausen 

ok ok...ik kijk of ik wat tijd heb die meuk in te laden. Meld me tzt even vor ich loss fahre. 



-
- Berichten: 4602
- Lid geworden op: zo 5 mar 2006 20:50
- Locatie: Oudheusden, Noordbrabant
- Contacteer:
Witte 16S ????????




Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
MOrgen, na de poetsbeurt 

-
- Berichten: 3295
- Lid geworden op: wo 3 okt 2001 0:00
- Locatie: Bunde (L)
is een net wagentje,
torsiestangen al los gekregen?
torsiestangen al los gekregen?
Ja. Heb de oude allebei moeten doorslijpen anders gingen ze er niet uit. Die zaten écht vast.
Maar is alweer gefixed!
Maar is alweer gefixed!
-
- Berichten: 3295
- Lid geworden op: wo 3 okt 2001 0:00
- Locatie: Bunde (L)
sow,
heb je snel gedaan
kun je al rijden ermee? moet nog een apkaatje op zeker
heb je snel gedaan

kun je al rijden ermee? moet nog een apkaatje op zeker

ja, rijdt goed
Beetje resonatie bij 4000 toeren, effe naar kijken, maar rijdt beter dan die rooie! Strak, dat er nieuwe kogels en rubbers en de mikmak opzit merk je wel. Startte meteen na 1,5 jaar stilstaan ofzo
Nog een nieuwe accu erin gezet want daar kwam niets meer uit.
APKtje gaat wel lukken. Heb nu de veelspaaks étabeta's erop van marco, maak straks wel n plaatje, staan m erg goed
Moet nog kijken naar de CV van de bijrijdersdeur die werkt niet. Afstandsbediening gefixt, gaat nu ook weer. Nog effe is ie 100%. Iemand al interesse?


APKtje gaat wel lukken. Heb nu de veelspaaks étabeta's erop van marco, maak straks wel n plaatje, staan m erg goed

Moet nog kijken naar de CV van de bijrijdersdeur die werkt niet. Afstandsbediening gefixt, gaat nu ook weer. Nog effe is ie 100%. Iemand al interesse?

-
- Berichten: 4790
- Lid geworden op: zo 11 mei 2003 13:26
- Locatie: Alkmaar
- Contacteer:
LezenRiël schreef:MOrgen, na de poetsbeurt

-
- Berichten: 4790
- Lid geworden op: zo 11 mei 2003 13:26
- Locatie: Alkmaar
- Contacteer:
PostPosted: Fri Aug 18, 2006 2:12 am (RTC Member) Post subject: Reply with quote
MOrgen, na de poetsbeurt
als je op vrijdag zegt, morgen.. wat voor dag is het na vrijdag?
MOrgen, na de poetsbeurt
als je op vrijdag zegt, morgen.. wat voor dag is het na vrijdag?
-
- Berichten: 4790
- Lid geworden op: zo 11 mei 2003 13:26
- Locatie: Alkmaar
- Contacteer:
Hij poste het toch ook na duupke?AnthonyR schreef:Ooh damm, dacht dat die het na duupke had gepost![]()
![]()
Oke dan maar wachten tot morgen
wat lul je nou slap joh?

-
- Berichten: 3930
- Lid geworden op: ma 18 okt 2004 20:03
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Locatie: Hardenberg, NL
- Contacteer:
(@Erik) Nou, eh, ik wil niet brutaal zijn ofzo, maar doorgaans als je 's nachts iets typt of zegt wat over morgen gaat, dan bedoel je vaak diezelfde dag nog.
Voorbeeld: je zegt om 2:12 am (dus 's nachts) : 'tot morgen'
Dan bedoel je eigenlijk 'tot later vandaag' ofzoiets
Voorbeeld: je zegt om 2:12 am (dus 's nachts) : 'tot morgen'
Dan bedoel je eigenlijk 'tot later vandaag' ofzoiets

Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
Boeiend?
Hier dan, moest maar met de telefoon, maar dit is na de eerste poetsbeurt 
[img]http://members.lycos.nl/csa51/IMAGE_00015.jpg[/img]
[img]http://members.lycos.nl/csa51/IMAGE_00016.jpg[/img]
[img]http://members.lycos.nl/csa51/IMAGE_00018.jpg[/img]

[img]http://members.lycos.nl/csa51/IMAGE_00015.jpg[/img]
[img]http://members.lycos.nl/csa51/IMAGE_00016.jpg[/img]
[img]http://members.lycos.nl/csa51/IMAGE_00018.jpg[/img]
-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
niet verkeerd, zo'n witte..maar zo zonder happer vind ik em toch minder..
Naja een wit kappie met happer is ook zo gevonden
maar ik vind t wel wat hebben.
Heeft trouwens elec spiegels, elec schuifdakje, elec ramen natuurlijk, werkende afstandsbediening
en een interieur dat voor de afwisseling eens niet kapot is 

Heeft trouwens elec spiegels, elec schuifdakje, elec ramen natuurlijk, werkende afstandsbediening


-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Wat voor blok ligt hier dan in Riel ??
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Berichten: 11129
- Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Locatie: Du I Ven
- Contacteer:
Gewoon een 1.8 16v. dit is alleen een franse uitvoering waarbij niet de happer op de kap is geplaatst, en zonder cat. als ik me niet vergisArie van de Hoek schreef:Wat voor blok ligt hier dan in Riel ??
Project: GTT Blue Sport
Idd, klopt 

Ik lees net dat deze ook de toerenbegrenzer origineel op 7200 hebben hangen en ze 140pk hebben (volgens een franse site) (had t al ondervonden
)
Hier in NL zijn ze geloof ik nooit zo geleverd, ik kon namelijk geen middendemper zonder kat vinden voor mijn rode toen.

Hier in NL zijn ze geloof ik nooit zo geleverd, ik kon namelijk geen middendemper zonder kat vinden voor mijn rode toen.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Oke... En een Nederlandse 16V levert .... pk ???
(te zien aan je
denk ik minder.)
(te zien aan je

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Berichten: 11129
- Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Locatie: Du I Ven
- Contacteer:
136Arie van de Hoek schreef:Oke... En een Nederlandse 16V levert .... pk ???
(te zien aan jedenk ik minder.)
Project: GTT Blue Sport
mm ik d8 134
Immer wieder die verdammte Holländer