Standaard radio demonteren

Post hier al je vragen over de Renault Mégane
Plaats reactie
japijo

Hallo,

Ik wil graag de voedingskabel van mijn navigatie zoveel mogelijk wegwerken achter het dashboard/middenconsole.

Nu heb ik hier op het forum al gevonden hoe het demonteren van de middenconsole in zijn werk gaat.
Alleen wat ik daar niet in terugvindt is hoe ik de radio die af fabriek wordt geleverd eruit kan halen.
Er zullen wel U-vormige beugeltjes voor nodig zijn maar ik heb geen idee hoe die eruit zien.
Heeft iemand hier een voorbeeld van of is de radio er ook op een ander manier gemakkelijk uit te halen
baszos

welke megane heb je (I)
Megane Coupe Sport '00
Yamaha R6 '03
Kim [meganerat]

als er ronde gaatjes zitten kan je hem met passende popnagels er uit halen. en anders werkt het met dunne stripjes ijzer, zelf maar bedenken waar je dat vandaan toverd :p
Laatst gewijzigd door Kim [meganerat] op za 12 aug 2006 19:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Duupke (Ronald)
Contacteer:

4 lange, dunne spijkers werkt ook.
Eigenlijk moet je de beugeltjes van een Philips of Blaupunkt radio hebben. Die passen precies.

:)

*edit* aangezien je het over u-vormige beugeltjes hebt, ga ik er van uit dat er 4 ronde gaatjes in je radio zitten.
Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
meggydriver

ik heb de mijne er uit gekregen with good old skrewdriver (D)
japijo

OK, volgens mij moe ik nog wel ergens de beugeltjes hebben liggen van een Philips radio.
Anders zal ik het eens proberen met een paar spijkers of kleine schroevendraaier.

Bedankt voor jullie reacties.
Plaats reactie