btw: kijk ff op 21toc ivm de kaartjes
-jo- schreef:eurotunnel:
alle boekingen zijn in orde en bevestigd, we reizen af met 17 personen en 7 wagens en komen hopelijk terug met 7 wagens (het heeft wel es anders geweest).
das wel op tijdCheck in te calais 2 september: 5.48
Vertrek Calais: 6.18
aankomst Folkestone: 5.53 (uk time)
check in te Folkestone 3 september: 21.56 (22.56 onze tijd)
vertrek te folkestone: 22.36 (23.36 onze tijd)
aankomst calais: 00.01
Trax
17 Trax tickets werden bevestigd en betaald waarvan 10 wagenpasjes.
Hotel
waarschijnlijk wederom het F1 coventry, vanavond definitief antwoord.
(wordt vervolgt)
Pfff, vond de vorige keer al vroeg (08.30 uur vertrek)-jo- schreef:Check in te calais 2 september: 5.48
Vertrek Calais: 6.18
aankomst Folkestone: 5.53 (uk time)
normaal wordt er doorgereden, maar we kunnen altijd wel een oplossing vinden 'a la casa Jo' of zoietsHugo-R21 schreef:aankomst calais: 00.01
Phoe hey! ik kom net via de routeplanner achter dat het voor ons 3 uur en 36 min. rijden is! Gaan jullie in 1 x naar huis??? Of zijn er nog RTC-ers die de zondag/maandag nachtovernachten ergens in Calais?
Needennisvr schreef:Hugo/Maarten, kunnen jullie 61 euro voor de trein naar mij overmaken?
Zow als het goed is heb je nu mijn zakgeld ontvangendennisvr schreef:Hugo/Maarten, kunnen jullie 61 euro voor de trein naar mij overmaken?
Ja idd. en ik denk dat jij mee gaat voor de lolyoshi schreef:en jij denkt dat die zelf betaaldHugo-R21 schreef:Needennisvr schreef:Hugo/Maarten, kunnen jullie 61 euro voor de trein naar mij overmaken?![]()
Maarten doe jij het voor mij![]()
![]()
Waarom denk je dat ik mee mag![]()